  • 1. Data: 2017-11-29 21:24:25
    Temat: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Od: z <...@...pl>

    Mam coś takiego na karcie internetowej w formule rodzinnej i sobie chwalę.
    Ale dzisiaj się dowiedziałem że można to dokupić oddzielnie czy do innej
    umowy czy luzem ale z oddzielną kartą SIM.

    I teraz kombinuję :-)
    Telefon z 2 kartami sim udźwignie taką kombinację? (jaki?)
    Jakiś mały abo. na rozmowy + internet elastyczny.

    Ma szansę to zadziałać? Da się technicznie tak ustawić. Jakieś problemy
    i drobne druczki?

  • 2. Data: 2017-11-29 21:53:22
    Temat: Re: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Nov 2017 21:24:25 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > Jakiś mały abo. na rozmowy + internet elastyczny.
    >
    > Ma szansę to zadziałać? Da się technicznie tak ustawić. Jakieś problemy

    Problem z dual SIM i osobną kartą do netu i rozmów jest taki, że jak gadasz
    to nie masz netu, a jak leci transmisja danych, to numer do rozmów jest
    poza zasięgiem. Jak ktoś mało używa jednego i drugiego to może mu to nie
    przeszkadzać, ale dla mnie to było bezużyteczne, bo ja niemal cały czas
    gadam i jednocześnie potrzebuję dostęp do netu. Rozwiązaniem może być drugi
    telefon jako router LTE/GSM-WiFi. Gadanie przez telefon nie koliduje z
    łącznością po WiFi.
    Dodatkowo wiele telefonów dual SIM obsługuje LTE/HSDPA/3G na jednej karcie,
    a na drugiej wtedy jest tylko 2G. Skutkiem tego na karcie do gadania nie
    działa HD Voice i zasięg może być inny, niż gdyby karta mogła łączyć się z
    siecią z użyciem dowolnej technologii.
    Rozwiązaniem tych problemów jest telefon dual SIM active, ale nie wiem, czy
    takie cudaki są obecnie w sprzedaży.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 3. Data: 2017-11-29 22:21:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Ma szansę to zadziałać? ale co ma szanse zadziałać? Telefon dualsim z dwoma kartami
    zadziała.
    Natomiast 10zł za 10 giga, jak na pakiet - średnio, jak na nowe
    zobowiązanie - porażka

    ToMasz

  • 4. Data: 2017-11-29 22:48:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 22:21, ToMasz pisze:
    > Natomiast 10zł za 10 giga, jak na pakiet  - średnio, jak na nowe
    > zobowiązanie - porażka

    Jaki pakiet w Pleju będzie lepszy od 10 zł za 10 Giga?

  • 5. Data: 2017-11-29 22:54:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 21:53, P.B. pisze:

> [...]
    > siecią z użyciem dowolnej technologii.
    > Rozwiązaniem tych problemów jest telefon dual SIM active, ale nie wiem, czy

    Dzięki za info. Rozważam też drugie urządzenie jako ruterouter.
    Miałby to być pakiet awaryjny po wykorzystaniu 5 Giga. Co nie jest dla
    dzisiejszej młodzieży :-) niewykonalne mimo wszechobecnego Wifi

    A czy to przełączanie robi się samo czy trzeba ręcznie?

    Delikwent: Xiaomi Redmi 4A :-)

  • 6. Data: 2017-11-30 08:13:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-29 o 22:48, z pisze:

    > Jaki pakiet w Pleju będzie lepszy od 10 zł za 10 Giga?

    A musi być w Playu?

    Za 9,90zł masz w a2mobile nielimitowany internet.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-11-30 08:30:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 08:13, Liwiusz pisze:
    > Za 9,90zł masz w a2mobile nielimitowany internet.

    Potrzebuję mało rozmów i dużo internetu (powiedzmy powyżej 10
    Giga/mies.) No i mam zamiar zakupić Xiaomi Redmi 4A

    W plaju całkowity koszt po dwóch latach to od 1000 do 1200 zł na raty

    Ten nielimitowany internet to prawdziwy czy jak zwykle "chłyt maetinowy" ?

  • 8. Data: 2017-11-30 08:43:55
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 30.11.2017 o 08:30, z pisze:

> [...]
    >
    > W plaju całkowity koszt po dwóch latach to od 1000 do 1200 zł na raty
    >
    > Ten nielimitowany internet to prawdziwy czy jak zwykle "chłyt maetinowy" ?

    Jeśli chcesz konkretnej pomocy, wskazania palcem, to zrób dokładne
    porównanie. znaczy ile ten telefon koszutje gdzie indziej itd. na tą
    chwile, bez zagłębiana sie w szczegóły, to tak:
    W pleju masz najwolniejszy internet tylko na ich nadajnikach, bo na
    obcych to jest tragedia. nie żeby szybkość, szczególnie na telefonie
    była przesądzająca, ale jak będziesz chciał używać netu nad możem, w
    górach - będzie nieprzyjemnie
    w tmobile jest 90dnnZaDarmo, które faktycznie daje 120dni za 25zł. to
    najlepsze i najpewniejsze wyjście.(internet 10 giga i lejek. to co nie
    zużyjesz, czasami przechodzi na następny miesiąc, czasami nie. czasami
    dobrze liczy 3 miesiace czasami nie. znaczy ja mam dwie karty jedna jest
    aktywna 5 miesiąc (z4) a druga 6 (z4))
    Następnie przesiadka z prepaidem na play, z bonusem 50giga. (sprawdź
    warunki bo nie testowałem jeszcze, ze względu na wypadające z rękawa
    tmobilowi darmowe miesiące)
    Czyli pi razy oko usługi masz taniej niż 10zł m=c, ale telefon - nie
    wiem. chociaż jak Ty chesz SAM internet, bez rozmów, to niewiem czy jest
    o co kopie kruszyć, przy 10zł abonamencie

    ToMasz

  • 9. Data: 2017-11-30 10:20:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-30 o 08:30, z pisze:

> [...]
    >
    > W plaju całkowity koszt po dwóch latach to od 1000 do 1200 zł na raty
    >
    > Ten nielimitowany internet to prawdziwy czy jak zwykle "chłyt maetinowy" ?

    Zobacz na a2mobile.pl pakiet internetu za 9,90zł i jakie ma ograniczenia.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2017-11-30 10:22:32

    Dzięki za info
    Myślę że 10 Giga za 10 zł elastycznie to dobra oferta jako dodatkowy
    pakiet awaryjny po wykorzystaniu 5Giga w abo.

    I tu pytanie? Czy to znaczy że w abonamencie będę korzystał z ze
    wszystkich nadajników a w tym dodatkowym tylko Plejowych?