  • 11. Data: 2017-11-30 17:39:29
    Temat: Re: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-29 o 21:53, P.B. pisze:

    > Problem z dual SIM i osobną kartą do netu i rozmów jest taki, że jak gadasz
    > to nie masz netu, a jak leci transmisja danych, to numer do rozmów jest
    > poza zasięgiem.

    Sprzedawcy zapewniają że takiego problemu nie będzie :-)

    Dzisiaj sprawdziłem to na jakiejś taniej noki z dual sim win10
    Wiem to inny system i telefon
    Podczas słuchania radia z www normalnie odezwał się dzwonek połączenia i
    można było odebrać i rozmawiać

  • 12. Data: 2017-11-30 18:48:22
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 30.11.2017 o 10:22, z pisze:
    > Dzięki za info
    > Myślę że 10 Giga za 10 zł elastycznie to dobra oferta jako dodatkowy
    > pakiet awaryjny po wykorzystaniu 5Giga w abo.
    nie. napisz jaki masz abo, alob jaki chcesz mieć.

    > I tu pytanie? Czy to znaczy że w abonamencie będę korzystał z ze
    > wszystkich nadajników a w tym dodatkowym tylko Plejowych?
    to zależy od umowy. czasami intenret idzie tylko z playowego lte, ale Ty
    raczej będziesz miał ograniczenie do 1 mega w roamingu.

    ToMasz

  • 13. Data: 2017-11-30 20:23:42
    Od: z <...@...pl>

    W mordę :-)

    Wiem tylko że za 49 zł na 24 mies. będę miał darmowe rozmowy i smsy + 5
    Giga netu + Xiaomi redmi 4A przy wpłacie tylko 6 zł na starcie :-)

  • 14. Data: 2017-11-30 21:20:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.11.2017 o 20:23, z pisze:
    > W mordę :-)
    >
    > Wiem tylko że za 49 zł na 24 mies. będę miał darmowe rozmowy i smsy + 5
    > Giga netu + Xiaomi redmi 4A przy wpłacie tylko 6 zł na starcie :-)

    49x24=1182zł ile kosztuje ten telefon?
    we wspomnianym przezemnie przypadku masz 4 mieś za 25zł potem (jeśli nic
    nie znajdziesz lepszego) a2 no limit masz 19zł(ale jak nie potrzebujesz
    nieograniczonych smsów - będzie pare zł taniej. jak akceptujesz rozmowy
    po 10 groszy bo mało gadasz - jeszcze taniej.
    Ale pliczmy tak jak jest. 25+(19x20)=405. Do tego telefon (Ceneo) za
    419zł =824. różnica znacząca, aczkolwiek nie druzgocąca. ja bym brał nie
    ze względu na to że "taniej". Palyowi trochę odbija, szczególnie z netem
    w roamingu. co z tego wyjdzie - nie wiem. rok temu nie uwierzyłbym gdyby
    mi powiedziano że mogą obniżyc prędkość i tyle. a ja właśnie z interntu
    gsm korzystam jako internetu "stacjonarnego". zmieniłem sieć, problem
    powróci za rok. może sie coś zmieni na lepsze. i to właśnie drugi powód.
    jak się zmieni - to ja zareaguje, natychmiast. Ty będziesz musiał
    poczekać do końca 24miesięcznego okresu.
    ToMasz

    PS redmi 4A w antutu pokazuje 35tyś punktów. mam samsunga s4. (i9506)
    ten topowy model sprzed 5 pokoleń telefonów w antutu wyciąga 57 tyś.
    tak, galaxy es cztery! A gdzie tam kolejne modele. także wiesz, nowy
    telefon to nowy, ale czy będziesz zadowolony - nie wiem. wydajnościowo
    taką s-trójkę bierzesz. a s3 chodzą po pótora stówki.

  • 15. Data: 2017-11-30 21:23:17
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.11.2017 z <...@...pl> napisał/a:

    > Wiem tylko że za 49 zł na 24 mies. będę miał darmowe rozmowy i smsy + 5
    > Giga netu + Xiaomi redmi 4A przy wpłacie tylko 6 zł na starcie :-)

    RSSO dupy nie urywa :-)

    Gdybyś kupił sobie rzeczone Redmi (swoją drogą lepiej chyba
    wziąć 4X) na wolnym rynku za 450 zł (bywa i taniej) i np.
    a2mobile za 19,90 miesięcznie na wszystko (net bez limitu),
    to przez 2 lata będzie Cię to kosztować 250 zł mniej.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 16. Data: 2017-11-30 21:33:16
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.11.2017 Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał/a:

    > RSSO dupy nie urywa :-)

    RRSO oczywiście. Literówka.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 17. Data: 2017-11-30 22:09:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 21:23, Dominik Ałaszewski pisze:

    > RSSO dupy nie urywa :-)

    Ale też i tragiczne nie jest
    Przywiązany jest do tego operatora i mimo pewnych perturbacji mam nadal
    u nich już 6 numerów
    Kontakt z żywym człowiekiem bezcenne. Często da się coś utargować czego
    na infolinii czy www nie można. i jedna faktura

  • 18. Data: 2017-11-30 23:48:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 29.11.2017 o 22:48, z pisze:

    > Jaki pakiet w Pleju będzie lepszy od 10 zł za 10 Giga?

    trochę tak pytasz jak zrobić zielony kolor. z żółtego i niebieskiego. a
    jak niemam żółtego?
    Jak chcesz wygodnie i zakładasz że stać cię teraz i za 2 lata płacić 49
    zł to płać i nie marudź. ja mam 2 dzieci, wiec to są juz 4 telefony i
    "urwanie" po 5 złotych z 4 rachunków, to juz jest wymierna oszczędność.
    Więc jak mogę mieć 90% tego co oczekuję za 50% ceny -biorę :)
    Jak znajdziesz odpowiedź na zadane pytanie - mnie też daj znać.
    jak przejdę do playa - to będę szukał. ale przejdę tylko aby skorzystać
    z promocji:

    http://promocje.play.pl/rejestracja/pdf/regulamin-of
    erty-promocyjnej-przenies-numer-do-play-14-09-2017.p
    df

    1.1. Pakiet Złotówek o wartości 500 zł, który można wykorzystać na (..)
    Kartę z której korzysta Użytkownik. Pakiet jest ważny przez 150 dni
    1.2. 50 GB, które można wykorzystać na transmisję (...). Pakiet jest
    ważny przez 150 dni kalendarzowych od dnia jego

    źle? Kto Ci da 150 dni darmochy? (no... mnie na dwóch numerach daje
    T-mobile :) Burdel tam mają w tym Archeo nieziemski)
    ToMasz

  • 19. Data: 2017-12-01 00:34:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Przywiązany jest do tego operatora i mimo pewnych perturbacji mam nadal
    > u nich już 6 numerów
    miałem więcej. wszystkie abo były negocjowane, a najchętniej jak się
    brało 3 lub więcej naraz. w play24 musiałem "ponazywać" numery bo ich za
    dużo było. Na początku to było bardzo tanio, naprawdę nie było szans na
    przebicie oferty. ale dziadkowie nie potrzebują smsów, dzieci potrzebują
    smsów i internetu, ja rozmów i internetu... a oferty "z pod lady" co
    prawda ogólnie korzystne - ale mało elastyczne. no i numerki zaczęły
    odchodzić. mały abonamencik nastozłotowy 300 minut z intenretem został
    zamieniony na darmowe rozmowy bez sms i ntetu w a2. Dzieci - prepaid,
    rejestracja numeru i kody z zakrętek przedłużające internet w
    nieskończoność. i tak w playu pozostały mi 2 numery. baliśmy się jak to
    wyjdzie, bo play nie miał no limitu, ale przy odrobinie dobrej woli, jak
    rozmowa szykuje się na kwadrans, oddzwania ten kto ma no limit.
    Wiem ze to takie jakieś... porzucać coś co dobrze działa, ale po pół
    roku - zapomnisz o tym że miałeś sentymenty. Wal tam gdzie jest taniej i
    nic się nie przejmuj.
    ToMasz
    PS
    a jak chesz z człowiekiem pogadać, to virgin albo wiking. u któregoś z
    nich nawet nie usłyszysz automatu na przywitanie, tylko odrazu: KArolina
    się kłania w czym mogę pomóc?

  • 20. Data: 2017-12-01 11:32:49
    Od: m...@g...com

    > Za 9,90zł masz w a2mobile nielimitowany internet.

    Przy czym obowiązuje zasięg Plusa, a u mnie to jedyny operator, który nie ma stacji
    bazowej i zasięg jest kiepski.

    Jest jeszcze Nju - 9 zł/9 GB. Zasięg Orange.

    M.