  • 21. Data: 2017-12-02 17:28:18
    Temat: Re: Play - internet elastyczny 10 zł za 10 Giga
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/29/2017 9:53 PM, P.B. wrote:
    > Problem z dual SIM i osobną kartą do netu i rozmów jest taki, że jak gadasz
    > to nie masz netu, a jak leci transmisja danych, to numer do rozmów jest
    > poza zasięgiem.

    Podaj modele telefonu. Nawet mój obecny lowendowy LG, ba!, mój stary
    GoClever Quantum 400 za 200zł działał w tej konfiguracji bez problemów.
    Wiele razy pobierałem dane podczas rozmowy z drugiej karty (virgin)
    gadają przez pierwszą (orange).

  • 22. Data: 2017-12-02 19:46:01

    Dzisiaj ładna pani w salonie tłumaczyła mi że to jest kwestia ustawienia.
    Jeśli ustawimy rozmowy z jednej karty a internet z drugiej to wszystko
    będzie GIT.
    Dotyczyło to Xiaomi Redmi 4A