  • 1. Data: 2024-01-02 09:16:59
    Temat: Play matacze i złodzieje
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy rok.
    Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie przedłużyły mi
    ważność o całe długie 10dni. Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma
    wyjścia, ludzi muszą być okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o
    take polskie walczyłeś..

  • 2. Data: 2024-01-02 10:11:09
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 02.01.2024 o 09:16, Trybun pisze:
> [...]
    > ważność o całe długie 10dni. Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma
    > wyjścia, ludzi muszą być okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o

    Kiedyś, za stare informacje wieszano. Ciesz się że żyjesz.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2024-01-03 01:08:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:un0gpp$2j9u4$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy
    > rok. Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie
    > przedłużyły mi ważność o całe długie 10dni.

    to zależy od taryfy play fresh przedłuża.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 4. Data: 2024-01-03 01:57:29
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 2 sty 2024 o 09:16, Trybun pisze:

    > Okazuje się że w tej firmie "rok ważności konta" wcale nie znaczy rok.
    > Przed chwilą doładowałem a te złodziejskie bladzie przedłużyły mi
    > ważność o całe długie 10dni.

    [w Polsce teraz dni są krótkie a noce długie...]

    Wybrane me numery w Play:

    Niedawno aktywowany:
    SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 04.09.2037)
    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

    Mój Eneuel:
    SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 30.04.2037)
    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

    Losowo wybrany:
    SMS-y do wszystkich 0 szt. (ważne do 30.04.2037)
    SMS-y do wszystkich krajowych sieci komórkowych.

    W Play mam kilkanaście (i na stronie WWW widzę 13, i w aplikacji)
    numerów a wiele z nich ma ~taką SMSową ważność, co chyba niewiele
    znaczy. Co najmniej dwa numery mam tam przeterminowane -- one nie
    mają takiej SMSowej ważności...

    Telekomunikacja i banki rygorystycznie traktują czas, do którego
    ustalania posługują się atomowymi zegarami Galileo czy GPS, czego
    dowody widać -- przykładowo w Millennium tuż po północy 31 grudnia
    (na początku 31 grudnia) 2023 r. był 02 stycznia 2024 r...

    -=-

    > Czy w tej sqrwiałej demokracji nie ma wyjścia, ludzi muszą być
    > okradani na każdym kroku? Wałęsa, ty zgniłku o take polskie
    > walczyłeś..

    Demokracja?... Ponoć cytat lepszy jest od argumentu, choć
    słownikiem podpierał się Nikodem Dyzma...

    -=-

    demokracja ż I, DCMs. ~cji; lm D. ~cji (~cyj)
    1. forma rządów, w której władzę sprawuje lud bezpośrednio lub przez
    swoich przedstawicieli; władza ludu; ludowładztwo
    Głosić idee demokracji.
    2. forma ustroju państwa, w którym uznaje się wolę większości obywateli
    jako źródło władzy i przyznaje się wszystkim obywatelom swobody i prawa
    polityczne zapewniające im udział w sprawowaniu władzy
    Demokracja bezpośrednia, pośrednia (przedstawicielska).
    Wyznawca, zwolennik demokracji.
    Demokracja burżuazyjna w terminologii marksistowskiej: system rządów
    chroniący interesy klasowe burżuazji, gwarantujący obywatelom jedynie
    swobody formalne
    Demokracja ludowa w terminologii marksistowskiej: system rządów
    sprawowanych przez partię komunistyczną z zachowaniem pewnych formalnych
    cech ustroju demokratycznego (np. bardzo ograniczony system
    wielopartyjny), stosowany w państwach, które po II wojnie światowej
    znalazły się pod dominacją radziecką
    Demokracja socjalistyczna system rządów ukształtowany zgodnie z teorią
    marksistowską i realizowany w ZSRR i państwach bloku socjalistycznego po
    II wojnie światowej, deklarujący połączenie demokratycznego ustroju
    politycznego z ideą równości społeczno-ekonomicznej obywateli; jego
    podstawą miało być zespolenie uspołecznienia środków produkcji z
    ludowładztwem realizowanym przez system samorządów i organów
    przedstawicielskich
    Demokracja wewnątrzpartyjna postulowane w partiach komunistycznych
    zasady organizacji i funkcjonowania partii politycznej, przyjęte w celu
    zapewnienia wpływu członków partii na skład jej kierownictwa, program i
    realizowaną przez nią politykę
    hist. Demokracja szlachecka ustrój polityczny w dawnej Polsce (od
    połowy XV do końca XVI w.), w którym klasą panującą była szlachta,
    korzystająca z przywilejów i swobód politycznych, wpływająca poprzez
    sejm (wybierany przez ogół szlachty) na rządy państwem
    Demokracja antyczna ustrój polityczny niektórych miast starożytnej
    Grecji i republikańskiego Rzymu, pozwalający wolnym obywatelom na udział
    w podejmowaniu ważnych decyzji państwowych, zajmowanie stanowisk
    publicznych i krytykę osób sprawujących funkcje publiczne
    3. stronnictwo, grupa społeczna popierająca demokratyczną formę rządów
    Kandydować z ramienia demokracji.
    gr.

    -=-

    Być może władzę należy przekazać naukowcom? -- odbierając tę władzę
    ludowi...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` . ,; o.' eneuel$gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2024-01-03 10:32:30
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.01.2024 o 01:08, PiteR pisze:
    > in<news:un0gpp$2j9u4$1@dont-email.me>

    > to zależy od taryfy play fresh przedłuża.

    Fresh już nie ma, właśnie z tej taryfy przeszedłem na "play rok ważności
    konta". I jak dotychczas to działało. mataczyć zaczęli w ostatnim czasie.

  • 6. Data: 2024-01-03 10:34:00
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > dowody widać -- przykładowo w Millennium tuż po północy 31 grudnia
    > (na początku 31 grudnia) 2023 r. był 02 stycznia 2024 r...

    A jak u Ciebie wygląda sytuacja na taryfie "konto ważne rok"?

> [...]
    > gr.
    >
    > -=-
    >
    > Być może władzę należy przekazać naukowcom? -- odbierając tę władzę

    Problem w tym że w tej demokracji lud jest ubezwłasnowolniony przez
    najprzeróżniejszych sq*nów, z naszymi ludu przedstawicielami w postaci
    rzeczników na czele, i oczywiście tym bandyckim-złodziejskim
    dyktatorskim monstrum zwanym "państwem". Co ta bladź państwo mi daje
    poza ciągłym prześladowaniem na każdym polu..  Nie chcesz chyba
    powiedzieć że demokracja jest wporzo tylko ludzie qrwy?

  • 7. Data: 2024-01-03 19:26:10
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:un39jf$35ehu$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Fresh już nie ma,

    Już nie ma ale ja mam.

    > właśnie z tej taryfy przeszedłem na "play rok ważności konta"

    nie zrobiłem tego bo coś mnie za mocno namawiali.

    > I jak dotychczas to działało. mataczyć zaczęli w
    > ostatnim czasie.

    To chyba jakiś błąd systemu. Jak 10 dni. Nie wierzę.

    W Plusie mam tez przedłużane na rok tyle ze jest opłata za bezczynność
    5zł/mieś a w Play nie ma.

    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 8. Data: 2024-01-03 19:40:58
    Temat: Re: Play matacze i złodzieje [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:un39m8$35ehu$2@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Co ta bladź państwo mi daje poza ciągłym prześladowaniem na każdym
    > polu.

    Jak cie prześladuje? Może mnie tez a nie wiem?

    > Nie chcesz chyba powiedzieć że demokracja jest wporzo
    > tylko ludzie qrwy?

    a moja demokracja angielska też jest zła?
    Raczej ode mnie nic nie chce.

    a amerykańska?
    --
    Piter

    po czym poznać głupiego
    po dzwonku jego

  • 9. Data: 2024-01-05 12:50:11
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.01.2024 o 19:26, PiteR pisze:
    > in <news:un39jf$35ehu$1@dont-email.me>

    > Już nie ma ale ja mam.

    Pewnie podobnie jak u mnioe jest to tylko opakowanie karty z takim
    napisem. Kolejny napis na tej karcie to "konto wazne rok"., i rzecz
    jasna jest tak samo tylko pusty napis, bo w rzeczywistości jest to tylko
    pusty napis.

    > nie zrobiłem tego bo coś mnie za mocno namawiali.

    Przez parę lat szło to jak się oczekiwało. Czyli doładowuję w styczniu i
    mam rok ważnego konta. Dopiero teraz ostatnio zaczęli wyłudzać kasę.

    > To chyba jakiś błąd systemu. Jak 10 dni. Nie wierzę.
    >
    > W Plusie mam tez przedłużane na rok tyle ze jest opłata za bezczynność
    > 5zł/mieś a w Play nie ma.

    Też mam taką nadzieję, nigdzie przecie o tym  nie ma że doładowanie
    konta na taryfie "konto ważne rok" za 10zł skutkuje przedłużeniem
    ważności o 10dni.
    Jak mi przyślą informację że 10 stycznie moje konto straciło ważność to
    wyślę maila do BOKu z pytaniem co tu jest grane.

  • 10. Data: 2024-01-05 13:02:11
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 03.01.2024 o 19:40, PiteR pisze:
    > in <news:un39m8$35ehu$2@dont-email.me>

    > Jak cie prześladuje? Może mnie tez a nie wiem?

    Państwo z ustrojem który deklaruje że wszystko jest ukierunkowane na
    dobro obywatela, tymczasem ten obywatel jest w nim zwyczajnym śmieciem
    który musi stawać na uszach aby zadowalać inne segmenty tego
    antyludzkiego monstrum.

    > a moja demokracja angielska też jest zła?
    > Raczej ode mnie nic nie chce.
    >
    > a amerykańska?

    Amerykańska to właściwie niedościgniony dla wielu wzór. Angielska taka
    sobie, ale i tam byle śmieć nie ma możliwości gnębić jednych przy
    jednoczesnym jawnym i świadomym faworyzowaniu innych, jak to się dzieje
    w PL.