  • 1. Data: 2019-05-30 13:48:17
    Temat: Play na kartę - blokada części pakietu internetowego
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Play24 pokazuje mi o 0,5GB mniej pakietu do wykorzystania niż mam
    naprawdę. Napisałem do nich i odpisali że mój smartfon blokuje sobie czy
    też rezerwuje taką ilość pakietu, dlatego nie jest on wyświetlany w
    Play24, chociaż faktycznie mam go do dyspozycji. Oczywiście twierdzą, że
    nie wiedzą jaka usługa w smartfonie to robi.
    Popatrzaliście się z czymś takim?
    Mam Lg G7 bez brandu.
    S.

  • 2. Data: 2019-05-30 13:49:40
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    Miało być Spotkaliście a nie Popatrzyliście rzecz jasna :-).

  • 3. Data: 2019-05-30 15:22:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2019-05-30 o 13:48, Skylla pisze:
> [...]
    > też rezerwuje taką ilość pakietu, dlatego nie jest on wyświetlany w
    > Play24, chociaż faktycznie mam go do dyspozycji.

    Mi to się wydaje kompletną bzdurą, jedną z tych, które można usłyszeć
    kontaktując się z nimi. Chyba, że ktoś potwierdzi i napisze o co chodzi.
    Biorąc pod uwagę, jakie mają problemy z promocją pakietów internetowych
    z zawleczek puszek Coca-Coli można się spodziewać, że mają techniczne
    problemy i tyle.

    --
    t0maszek

  • 4. Data: 2019-05-30 18:28:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 May 2019 13:48:17 +0200, w <qcoftv$7de$1@sunflower.man.poznan.pl>,
    Skylla <s...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Play24 pokazuje mi o 0,5GB mniej pakietu do wykorzystania niż mam
    > naprawdę. Napisałem do nich i odpisali że mój smartfon blokuje sobie czy
    > też rezerwuje taką ilość pakietu, dlatego nie jest on wyświetlany w

    Nowatorskie tłumaczenie :)
    A weź im odpisz, że kartę masz teraz w komputerze - ciekawe co odpowiedzą.

    PS. A najlepiej zrób copy&paste ich odpowiedzi.

  • 5. Data: 2019-06-07 10:59:26
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Skylla pretended :
> [...]
    > taką ilość pakietu, dlatego nie jest on wyświetlany w Play24, chociaż
    > faktycznie mam go do dyspozycji. Oczywiście twierdzą, że nie wiedzą jaka

    Żenią bałach jak zwykle. Wytłumaczenie jest takie że play24 nie
    pokazuje dokładnie ilości MB, kiedyś pokazywał dokładniej.
    Najlepiej rozłączyć net i sprawdzać kodem, a to co pokazuje play24 jest
    tylko orientacyjne.

  • 6. Data: 2019-06-07 10:59:27
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Skylla pretended :