  • 1. Data: 2017-06-17 10:04:05
    Temat: Play nic się nie marnuje
    Od: z <...@...pl>

    Czy ja dobrze rozumiem co mi ładny pan powiedział że jest sobie numer na
    kartę w którym żadne środki się nie marnują ale...

    jeśli w miesiącu (znaczy taki obliczeniowym jak przy abo) nic się nie
    wydzwoni to KARA 2 zł

    Toż to dopiero popier... marketingoidy :-)

  • 2. Data: 2017-06-17 11:12:57
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-06-17 10:04, z wrote:
> [...]
    > wydzwoni to KARA 2 zł
    >
    > Toż to dopiero popier... marketingoidy :-)

    koszt utrzymania Twojego konta,.Skoro nie mogą zarobić na rozmowach, to
    szukają w innym miejsu.

    Popatrz na to z punktu widzenia biznesmena (A nie tylko roszczeniowego
    klienta).

  • 3. Data: 2017-06-17 13:16:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 11:12, AL pisze:
    > koszt utrzymania Twojego konta,.Skoro nie mogą zarobić na rozmowach, to
    > szukają w innym miejsu.
    >
    > Popatrz na to z punktu widzenia biznesmena (A nie tylko roszczeniowego
    > klienta).

    Patrzę z punktu widzenia normalnego myślącego człowieka a nie jakiejś
    marketingowej poje... małpy.

    Płacę miesięcznie tyle i tyle albo x gr za minutę ...

    A nie potajemnie jest mi zabierane 2 złote jako kara za nie dzwonienie.

    Wiem że w regulaminie jest napisane ale to jest dalej potajemnie,
    podstępnie, nieprzyzwoicie, brzydko fuj :-) podbieranie moich pieniędzy.

    A ze złodziejem lepiej nie mieć zażyłości.

    Dlatego jutro wynoszę wszystkie moje 5 numerów ;-)

    PS. Niby mówią że nie ale skoro numery są rejestrowane to pewnie
    następnym krokiem będzie naliczanie długu na takich numerach.
    Po złodziejach wszystkiego można się spodziewać :-)

    Przecież jak mi zeżre te 5 zł to nie będą mieli kasy na utrzymanie tej
    linii do 12 miesiąca ważności :-)

    I tu następna zagwozdka.

    W reklamie ważność konta nieograniczona ale po 12 mies. nie pobieranie 2
    złotych numer do piachu.

  • 4. Data: 2017-06-17 14:06:12
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 17.06.2017 o 13:16, z pisze:

    > Płacę miesięcznie tyle i tyle albo x gr za minutę ...
    > A nie potajemnie jest mi zabierane 2 złote jako kara za nie dzwonienie.

    Większość sieci oferuje pakieciki które wygasają po tygodniu, miesiącu
    itd. czy można mieć pakiecik nieśmiertelny. TAK! no to "bieriom" 20
    numerów na każdego, niech się operator "buja" jak dał takie fajne
    warunki. Popatrz na to z tej strony. Lidl też pozwalał zwracać puste
    pudełka i żądać zwrotu kasy. w polsce się to nie udało. więc sprytny
    play, który oferuj (nie nakazuje) wprowadza zabezpieczenie. jeśli kupisz
    sobie więcej kart sim, niż jesteś w stanie używać, a następnie zostawisz
    kartę w szufladzie - będziemy naliczać opłatę za używanie. co zrobić aby
    uniknąć tej opłaty - korzystać. wydawać cokoliwek.
    Jeśli Cię nie przekonałem że Play nie robi nikomu krzywdy, to popatrz na
    banki. większość "daje" kartę bankomatową za darmo.... ale pod warunkiem
    że zapłacisz nią ileś tam złotych. ktoś się "burzy"? nie. bo po to jest
    karta aby jej używać (a że zapłacisz za nią 1% w cenie towaru - co tam..
    stać mnie na to)
    Tak więc przemyśl to co napisałem, bo nikt Cię nie okrada. to takie
    zabezpieczenie przed nadużyciami.

    ToMasz
    PS nie w playu, ale może kiedyś będę

  • 5. Data: 2017-06-17 15:49:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2017-06-17 13:16, z wrote:

> [...]
    >
    > A ze złodziejem lepiej nie mieć zażyłości.
    >
    > Dlatego jutro wynoszę wszystkie moje 5 numerów ;-)

    ciekawy jestem, któy operator będzie szczęśliwy jak przeniesiesz doń 5
    numerów i nie będziesz z nich korzystać (czyli blokujesz ich zasoby a on
    nic z tego nie mają)?

    No chyba, że każdy z tych numerów generuje jakiś tam ruch, czyli sieć
    może na nich zarabiać - wóczas się będą bić o Ciebie :)

  • 6. Data: 2017-06-17 18:40:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" oi35oq$94r$...@d...me

    > Większość sieci oferuje pakieciki które wygasają po tygodniu,
    > miesiącu itd. czy można mieć pakiecik nieśmiertelny.

    Póki co ;) bezpłatna nieśmiertelność panuje i w Orange,
    i w Virgin -- mam tam łącznie kilkanaście nr.

  • 7. Data: 2017-06-17 20:41:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 14:06, ToMasz pisze:

    > Tak więc przemyśl to co napisałem, bo nikt Cię nie okrada. to takie
    > zabezpieczenie przed nadużyciami.

    Są ludzie wyznający taki punkt widzenia. Szanujemy ich :-)

    Tylko do jasnej cho...

    Nie nazywajmy szamba perfumerią

    Bo ku... śmierdzi na kilometr i żadne tłumaczenia tego nie zmienią :-)

  • 8. Data: 2017-06-17 20:44:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 15:49, AL pisze:

    > ciekawy jestem, któy operator będzie szczęśliwy jak przeniesiesz doń 5
    > numerów

    Przeniosę te z których korzystam bo ten na kartę to szósty numer który
    jest mi tylko potrzebny do abonamentu na Automapę do tabletu.

    Taki protest klientów przeciwko traktowaniu klienta jak debila. :-)

  • 9. Data: 2017-06-17 22:01:23
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 17.06.2017 o 20:44, z pisze:

    > Przeniosę te z których korzystam bo ten na kartę to szósty numer który
    > jest mi tylko potrzebny do abonamentu na Automapę do tabletu.
    >
    > Taki protest klientów przeciwko traktowaniu klienta jak debila. :-)

    I jak fascynujące warunki dostałeś?

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 10. Data: 2017-06-18 01:53:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX MR" 59458a93$0$658$6...@n...neostrada.pl

    > "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej
    > rasy" :-D
    > Meine Ehre heisst Treue.

    Pod Midway mit ów wypłynął na powierzchnię cały i zdrowy. ;)
    W rocznicach -- ów mit pod wodą jest kilka dni. ;)

    -=-

    BTW -- chyba Cuszima, nie Cusima.