  • 11. Data: 2017-06-18 18:57:17
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 13:16, z pisze:

    > Patrzę z punktu widzenia normalnego myślącego człowieka a nie jakiejś
    > marketingowej poje... małpy.
    >
    > Płacę miesięcznie tyle i tyle albo x gr za minutę ...
    >
    > A nie potajemnie jest mi zabierane 2 złote jako kara za nie dzwonienie.

    Ale płacisz tyle i tyle według cennika.
    Potajemnie 2zł nie jest, jest w regulaminie.

    I nie musisz dzwonić, możesz SMS'a wysłać, MMS'a, czy włączyć na chwilę
    transfer danych aby odczytać pocztę i już jest ruch na koncie.

    inna sprawa, masz kartę do centralki alarmowej za 24zł/rocznie, a jak
    centralka wyśle raz w miesiącu SMS to za 3,48zł/rok

    > Dlatego jutro wynoszę wszystkie moje 5 numerów ;-)

    Ja wynoszę wszystko ze względu na zasięg do dupy.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2017-06-18 19:17:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-18 o 18:57, Irokez pisze:
    > Ale płacisz tyle i tyle według cennika.
    > Potajemnie 2zł nie jest, jest w regulaminie.

    Takie sprytne sztuczki psychotechniczne powinny być zakazane w
    socjalistycznej UE gdzie dobro konsumenta jest szczególnie chronione.

    Co za czasy nastały.
    NIC NIE przepada jest na kartę ale działa jak abonament w którym jak nie
    wydzwonisz to ponosisz karę w rozliczeniu miesięcznym.

    NIC NIE Przepada na kartę sugeruje brak terminów ważności opłaconych
    minut. I to że jak się doładowało to się ma.

    ALE NIE

    ALE NIE

    Te środki będą topniały jak w chińskim banku

    To są podstępne oszukańcze praktyki. Co z tego że sobie drobny druczek
    umieścili na fafnastej stronie regulaminu.

    OSZUKUJĄ KLIENTÓW a oszukiwanie jest penalizowane a zwłaszcza w
    kontekście klient - operator i do tego w tym opiekuńczym państwie w
    którym żyjemy

    > I nie musisz dzwonić, możesz SMS'a wysłać, MMS'a, czy włączyć na chwilę
    > transfer danych aby odczytać pocztę i już jest ruch na koncie.

    Dobrze wiesz że chodzi o to że człowiek jest tylko człowiekiem i może
    zapomnieć a system Pleja nie zapomni pobrać 2 zł.

  • 13. Data: 2017-06-19 00:19:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 5946b5b7$0$15210$6...@n...neostrada.pl

    Łyknij se szklanicę zimnej wody -- niemal w każdym
    banku po zawarciu umowy albo tracisz szmal, albo
    płacisz czy jakoś inaczej używasz/korzystasz...

    Za jakiś czas każesz klientów karocą wozić do banku,
    gdy bank stwierdzi, że oferuje konto za zero...

    Nie podobają się warunki? -- wypowiadasz umowę...

    -=-

    Inna sprawa, że mogą WYRAŹNIE pisać i GŁOŚNO mówić
    o takich opłatach... Mogą, czy wręcz -- powinni.
    Do tak zwanego dobrego tonu należy tego rodzaju
    uprzedzanie.

    Kiedyś 3 razy (w jednym podejściu ;) do ściany -- bo
    brak mi było wiedzy dotyczącej opłat) sprawdziłem saldo
    konta prowadzonego przez MultiBank w bankomacie stojącym
    w tymże MultiBanku... [zaraz powiedzą, ze to przeze mnie
    tego banku już nie ma?...] Zapłaciłem ZTCP tylko ;) po
    5 pln za każde sprawdzenie. To Twoich 7 miesięcy z hakiem!

    SyneCek za kilka godzin opóźnienia obciął mi dychę,
    mBank za jakieś błędy -- kilka razy po piątaku...
    To są wypadki przy pracy!

    Kradzież -- to zabieranie UKRADKIEM!

    kradzież ż VI, DCMs. -y; lm M. -e, D. -y

    1. <<potajemne zabranie cudzej własności,
    przestępstwo polegające na zabraniu
    cudzego mienia ruchomego w celu
    przywłaszczenia; złodziejstwo>>

    Drobna kradzież.
    Kradzież grosza publicznego, samochodu.
    Kradzież towaru ze sklepu.
    Kradzież z włamaniem.
    Dokonać, dopuścić się kradzieży.
    Oskarżyć kogoś o kradzież.
    Popełnić kradzież.
    Złapać kogoś na kradzieży.

    Kradzież literacka <<plagiat>>

    2. <<rzecz ukradziona>>

    Dzielić się kradzieżą.

    -=-

    Swe straty zobacz tak, jak widzisz zalanie mlekiem
    białej koszuli... ;) Wypadek!! Ani życia nie straciłeś,
    ani zdrowia, ani majątku, ani masy czasu...

    Przenieś do nich numer, weź piątaka -- i wykorzystaj!

    -=-

    BTW -- bardzo dobrze, że ostrzegasz bliźnich,
    ale dlaczego robisz z igły widły?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 14. Data: 2017-06-19 11:02:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 10:04, z pisze:
    > Czy ja dobrze rozumiem co mi ładny pan powiedział że jest sobie numer na
    > kartę w którym żadne środki się nie marnują ale...
    >
    > jeśli w miesiącu (znaczy taki obliczeniowym jak przy abo) nic się nie
    > wydzwoni to KARA 2 zł
    >
    > Toż to dopiero popier... marketingoidy :-)

    Raz w miesiącu zadzwoń gdzieś na sekundę za 1 grosz.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-06-19 11:03:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-17 o 13:16, z pisze:

    > Płacę miesięcznie tyle i tyle albo x gr za minutę ...
    >
    > A nie potajemnie jest mi zabierane 2 złote jako kara za nie dzwonienie.

    Nic potajemnie, wyraźnie jest ta opłata wyszczególniona w play24 wraz z
    informacją o dniu końca okresu rozliczeniowego.

    Jeśli mimo to się pulpasz, to znaczy, że jesteś beznadziejny.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2017-06-19 13:20:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" oi83vk$5do$...@n...news.atman.pl

    > Raz w miesiącu zadzwoń gdzieś na sekundę za 1 grosz.

    IMO sekunda to zero groszy -- wiem z doświadczenia,
    bo mam za sobą połączenia tej długości. ;)

    Jeśli minuta kosztuje mniej niż 30 groszy (zwykle
    tak jest) sekunda jest za free.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 17. Data: 2017-06-19 15:10:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 11:02, Liwiusz pisze:
    > Raz w miesiącu zadzwoń gdzieś na sekundę za 1 grosz.

    Tablet z nawigacją bez możliwości dzwonienia :-)

    Wiem... Odbezpiecz na chwilę dane pakietowe...
    Tylko ile to ta chwila? Trzy momenty? :-)

  • 18. Data: 2017-06-19 16:10:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 15:10, z pisze:

    > Tablet z nawigacją bez możliwości dzwonienia :-)
    >
    > Wiem... Odbezpiecz na chwilę dane pakietowe...
    > Tylko ile to ta chwila? Trzy momenty? :-)

    Aż się zacznie jakaś uboga strona otwierać.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-06-19 19:30:26
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 18.06.2017 o 1:53, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Pod Midway mit ów wypłynął na powierzchnię cały i zdrowy. ;)

    A w Wietnamie wypłynął inny mit.

    > W rocznicach -- ów mit pod wodą jest kilka dni. ;)

    Zanim zaczniesz ciągnąć takie teksty, poczytaj sobie jak biali
    traktowali "żółtków" i jakim szokiem była Cusima.

    > -=-
    >
    > BTW -- chyba Cuszima, nie Cusima.

    Chyba jednak Cusima. Podobnie jak Hirosima, a nie Hiroszima.

    --
    ALEX MR

  • 20. Data: 2017-06-19 21:26:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 19:30, ALEX MR pisze:

    > A w Wietnamie wypłynął inny mit.

    > Zanim zaczniesz ciągnąć takie teksty, poczytaj sobie jak biali
    > traktowali "żółtków" i jakim szokiem była Cusima.

    > Chyba jednak Cusima. Podobnie jak Hirosima, a nie Hiroszima.

    Jeśli piszesz po Angielsku to masz rację.
    Jakbyś się chciał czepiać to za miast "po Angielsku" przyjmij
    że w "transkrypcji Angielskiej".