  • 21. Data: 2017-06-20 00:35:23
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" oi8m08$ni7$...@n...news.atman.pl

    > Aż się zacznie jakaś uboga strona otwierać.

    Którą sam sobie może napisać. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 22. Data: 2017-06-20 01:15:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ALEX MR" 59480a33$0$5156$6...@n...neostrada.pl

    > A w Wietnamie wypłynął inny mit.

    W Wietnamie to raczej był efekt tunelowy. ;)
    [zaraz zacznie się -- ET był w Korei, kiedy
    to przerzucono wojska na wrogie tyłki...
    a Wietnamie -- był szlak Ho Chi Minha]

    > Zanim zaczniesz ciągnąć takie teksty, poczytaj sobie
    > jak biali traktowali "żółtków" i jakim szokiem była Cusima.

    A jak żółtki traktowały białasów?!
    Białasy marły pokąsane przez prawników...
    [chyba nie... ale przez krwiopijców... jak to było?...
    A!! przez komary... jeszcze raz...]
    Białasy marły pokąsane przez komary a żółtki
    sterylne bandaże przerabiali na sznurowadła...

    Kiedyś pewna Chinka z żalem zauważyła, że Amerykanie widzą
    zbrodnie Chińczyków ale zapominają o zbrodniach Japończyków...
    I opowiadała, co robili Japończycy przez II wojną świętą w Chinach...
    Jak mordowali całe wioski -- setki tysiące wieśniaków...

    Żydzi byli kolorowi? Chyba nie, ale marli milionami
    w Europie -- z rąk rzekomo błękitnookich blondynów AEichmanna...

    > Chyba jednak Cusima. Podobnie jak Hiroszima, a nie Hiroszima.

    -=-

    Każda wojna jest podobna. :)
    Najpierw człek buduje dom, następnie idzie na wojnę, by polec
    a dom swój -- zostawić ,,pokojowo nastawionym ziomkom''. ;)
    [aby mogli (z TSienkiewicza zapożyczając dwóch słów) srać
    i szczać na jego grób... zaraz zaczną?... HSienkiewicz,
    nie TSienkiewicz?... nie zaczną -- nie poznają mych myśli!!!]

    https://www.youtube.com/watch?v=5nI_W_t8Lak
    Anna Jantar -- Nie żałujcie serca dziewczyny

    Zawsze chłopcy najładniejsi,
    Na wojenkę szli najpierwsi,
    Gdy dziewczynom w oczach rosły łzy,

    https://www.youtube.com/watch?v=zmhwSTAoMcg <-- ta sama piosenka

    https://www.youtube.com/watch?v=Fq2cTTvG_j4
    Rozkwitały pąki białych róż

    Kładłam ci ja idącemu w bój,
    Białą różę na karabin twój,

    Hej, dziewczyno ułan w boju padł,
    Choć mu dałaś białej róży kwiat,
    Czy nieszczery był twej dłoni dar
    Czy też może wygasł, twego serca żar.

    -=-

    https://www.youtube.com/watch?v=EDpKIb3eGk0
    My Pierwsza Brygada

    Każdą wojnę wygrają ci tylko, którzy przeżyją...

    https://youtu.be/EDpKIb3eGk0?t=174

    Nie chcemy już od was uznania,
    Ni waszych mów, ni waszych łez,
    Skończyły się dni kołatania
    Do waszych serc, do waszych kies.

    Ale i oni niekoniecznie żyją wiecznie...

    https://youtu.be/EDpKIb3eGk0?t=237

    Dzisiaj już my jednością silni
    Tworzymy Polskę -- przodków mit,
    Że wy w tej pracy nie dość pilni,
    Zostanie wam potomnych wstyd!

    Bo kilkanaście lat później RP ponownie zniknęła z map świata...

    Żadna władza i żadne wojsko nie utrzyma się tam, gdzie zabraknie
    poparcia ludności cywilnej... Zapominali o tym wielcy wodzowie,
    za co płacili swą klęską. Przykładowo -- gdyby Napoleon Bonaparte
    zatrzymał się na linii Smoleńska, otoczył cerkwie ochroną, zbudował
    białoruskie państwo (z religią prawosławną i językiem białoruskim)
    i powołał białoruskie oddziały wojskowe a do Kronsztadu wysłał swą
    flotę, by wziąć Moskali w kleszcze, zanim uderzył na Moskwę (zanim
    urządził jatki pod Borodino) być może przeszedłby do historii nie
    jako nieszczęśnik, lecz jako zwycięzca...

    A każda wojna (jak mnie uczono na religii) jest zdumiewającą
    odpowiedzią Boga -- ratującego/chroniącego... życie...

    -=-

    Skoro o Bogu... Zacytujmy ;) coś wojennego:

    nie mieszaj się do sporów grzeszników!
    http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=601

    -=-

    Co do Cusimy czy Cuszimy... Po niej nastąpił zupełny rozpad
    carskiej Moskwy... Domowe wojny biało-czerwone pochłonęły
    kilkanaście milionów Rosjan...

    Powołując się na Wiki:

    Ofiary skutków rewolucji październikowej, czyli trwającej
    od jesieni 1917 roku aż do jesieni 1922 wojny domowej,
    ocenia się na około 15 milionów

    Po wojnach nastąpiła era pokoju ;) zapowiadanego przez
    Lenina -- grabieży majątków potrzebnych armii...

    -=-

    Mądrzy muzułmanie dość często nie burzyli religii ludów podbitych.
    Podobnie i nasi przodkowie często czynili -- nie gnębili żydów
    (choć im nakazywano) i nie chrzcili muzułmanów... Ale to właśnie
    wojny religijne zniszczyły RON.

    Rzymscy rżnęli się nawzajem z protestantami podczas potopu...
    Z prawosławnymi za Chmielnickiego mordowali się protestanci i rzymscy...

    IMO niemal wszystkie wojną na świecie mają religijne podłoże
    a administracyjne granice chętnie pokrywają się z granicami
    religijnych wpływów...

    RON to osobliwość -- islam, judaizm, religia unicka i inne
    prawosławne, rzymski katolicyzm, wszelkiej maści protestantyzm...

    -=-

    Ja należę do Katolickiego Jednoosobowego Kościoła. :)
    I dobrze mi w nim, choć mój Kościół jest nieubłagany -- wszystko,
    co mam, muszę oddawać biednym, i to najbliższym biednym...
    A dokładniej -- sobie. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 23. Data: 2017-06-21 11:12:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 15:49, AL pisze:
    > ciekawy jestem, któy operator będzie szczęśliwy jak przeniesiesz doń 5
    > numerów i nie będziesz z nich korzystać (czyli blokujesz ich zasoby a on
    > nic z tego nie mają)?

    Każdy z operatorów. Im to ładnie w statystykach wygląda (liczba
    aktywnych kart SIM) Z tego samego powodu wydaje mi się, że banki
    proponują jakieś tam promocje typu: przyjdź do nas jako nowy klient, to
    damy Ci 100zł na zakupy w biedrze;)))
    Mam przeczucie graniczące z pewnością, że kierownicy działów sprzedaży
    onanizują się przed takimi statystykami, jak już wszyscy pójdą do domu:))

    --
    t0maszek

  • 24. Data: 2017-06-21 11:54:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-06-21 o 11:12, Tomaszek pisze:
    > Z tego samego powodu wydaje mi się, że banki proponują jakieś tam
    > promocje typu: przyjdź do nas jako nowy klient, to damy Ci 100zł na
    > zakupy w biedrze;)))

    Dobrze, że dodałeś emotikon, bo sam czujesz, że to co piszesz, to
    bullshit. Żaden bank nie da ci 100zł na zakupy w biedrze, jeśli nie
    zastrzeże sobie w umowie, że zanim cię nie wypuści, nie odbierze ci w
    opłatach kilkukrotnie więcej.

    --
    Liwiusz

  • 25. Data: 2017-06-21 12:17:05
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-21 o 11:12, Tomaszek pisze:
    > Mam przeczucie graniczące z pewnością, że kierownicy działów sprzedaży
    > onanizują się przed takimi statystykami, jak już wszyscy pójdą do domu:))

    Jakże trafne spostrzeżenie :-)

  • 26. Data: 2017-06-21 13:26:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >bullshit. Żaden bank nie da ci 100zł na zakupy w biedrze, jeśli nie
    >zastrzeże sobie w umowie, że zanim cię nie wypuści, nie odbierze ci w

    Zaden ? To pokaz palcem
    https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/k
    onta-osobiste/konto-360?mv=1n

    Citi tez IMO na mnie nie zarobilo ... jeszcze :)

    J.

  • 27. Data: 2017-06-22 01:32:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" oidfo8$1ai$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > na zakupy w biedrze, jeśli nie zastrzeże sobie
    > w umowie, że zanim cię nie wypuści, nie odbierze

    Nigdy nikt nic nie wie? ;)

    -=-

    Mógłbyś zapisać swe myśli bez nadużywania zaprzeczeń?

    Żaden
    nie da
    nie zastrzeże
    zanim
    nie wypuści,
    nie odbierze

    -=-

    Moje zyski/przychody odbankowe (na tak zwanej
    przestrzeni kilku lat) szacuję na około 50 kpln.
    (promile, wisienki, orzeszki, w tym także zyski od Agory)

    Rozchody/koszty?... Nie liczyłem, ale mogę uznać,
    że są pomijalnie małe, jeśli nie policzę:

    - iż mam gdzieś 1%, choć mógłbym otrzymać
    w innym gdziesiu ze 2%
    - zużytego czasu
    - podatków MBelki/Vincentego/Szczurka/Morawieckiego i innych...

    wiem, że nie Morawiecki był bezpośrednio po Szczurku a Szałamacha,
    ale BZWBKKBSg obciął mi 4 setki, gdy szefem banku był Morawiecki,

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    zaś Szałamacha IMO niczego dodatkowego nie skubał

    - MBelka rozpoczął szaber, ale dał nam pół grosza
    - Vincenty zabrał pół grosza
    - Szczurek (jak to gryzoń) zabrał się za wisienki i orzeszki

    - wpadek tak zwanych...

    Wpadki są pomijalnie małe a ww. kplny uwzględniają podatki...
    Czasu szkoda, ale ani go cofać, ani zatrzymywać nie można...

    -=-

    Biorąc od uwagę, że kupuję:

    - bawełniane spodnie po dyszce plnów

    zamierzam dokupić w najbliższy piątek
    kilka ;) par aż ;) po 15 pln

    - bawełniane koszule po kilka pln (sztruksowe kupowałem
    po 7 pln) czy (zazwyczaj) po kilkanaście pln

    w kwietniu straciłem masę czasu na rozszpilkowywaniu;
    osrane, :) zapocone, przymierzane -- są droższe, ale
    są już w sklepie rozpakowane przez innych kupujących;
    ja kupuję oszpilkowane i poworkowane -- za to taniej... :)

    najtańsze koszule kupiłem po złotówce, ale raczej nie
    są bawełniane

    - bawełniane skarpety po kilka pln

    teraz musiałem kupić na Allegro, bo w galeriach nie
    widuję białych z bawełny, a plastykowe męczą mnie

    Reebok pod moje białe spodnie przeszyte czerwonymi
    nićmi i ciemne skarpety wypuścił ładne buty (białe,
    przeszyte czerwonymi nićmi i ciemne wewnątrz tak,
    że ładnie te ciemności zlewają się ze skarpetami)
    ale tak długo kupowałem, że aż przegapiłem; zostały
    jedynie rozpakowane, osrane, :) przepocone...

    - kąpielówki (plastykowe -- bawełna tak sobie nadaje
    się na kąpielówki) po 7 pln

    - bawełniane bluzy (nawet z kapturem, rozpinane) po
    kilkanaście pln czy po 10 pln

    - bawełniane szlafroki po 20 pln

    - bawełniane majtki po 2 pln

    - ręczniki (30 cm na 30 cm) po 50 groszy

    większe -- drożej, nawet po kilka pln za duże...

    - po około 27 pln za 3,65 kg płynu Persil do prania
    (teoretycznie -- 50 prań)

    - po około 25 pln za 5 litrów mydła (Biały jeleń) w płynie

    - płatki kukurydziane po 2.10 pln za pół kilograma
    (teraz niestety już aż 2,45 pln za te same 500 gramów -- inflacja?!)

    - mleko poniżej 2 pln za litr

    - szklane garnki (razem z przykrywkami) po 9 pln (można je
    nawet na płytkę gazową postawić, ale raczej ;) na taką ze
    szkłem na palnikach; można do piekarnika itp... nie można
    na indukcyjną? -- można, ;) ale wtedy nie grzeją...)

    te ~50 kpln z banków to dla mnie bardzo dużo. :)

    Galerie handlowe i banki pokazują, że Bóg naprawdę potrafi cudownie
    karmić w czasie głosu. :) Do galerii i banków -- Virgin Mobile daje
    mi net zupełnie za free (bywa, ale raczej rzadko, że dostęp gdzieś
    gaśnie -- wczoraj dziwnie przygasł w banku Millennium) i pół godziny
    gadania miesięcznie na jedną SIMkę...

    -=-

    Jak nawiązać do tematyki grupy?... Hm...
    Telefon grzeje się, gdy pracuje jako HotSpot...

    -=-

    Codziennie? Niemal stale dziękuję Bogu za banki, galerie handlowe
    i Virgin Mobile. :) Błogosławię tym dobrodziejom i cieszę się
    życiem, które mi owi dobrodzieje umożliwiają. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

  • 28. Data: 2017-06-22 17:30:18
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 19.06.2017 o 00:19, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "z" 5946b5b7$0$15210$6...@n...neostrada.pl
    >
    > Łyknij se szklanicę zimnej wody -- niemal w każdym
    > banku po zawarciu umowy albo tracisz szmal, albo
    > płacisz czy jakoś inaczej używasz/korzystasz...

    Nie o to chodzi. Niech nie nazywają tego "nic nie przepada" tylko "nic
    nie przepada chybe że 2 zł/mc jak coś"

  • 29. Data: 2017-06-22 18:23:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Smok Eustachy" 594be28a$0$5147$6...@n...neostrada.pl

    > Nie o to chodzi. Niech nie nazywają tego "nic nie przepada" tylko "nic nie przepada
    chybe że 2 zł/mc jak coś"

    nic nie przepada, chyba że 0,29 zł/minutę
    ględzenia o siedzisku Maryni? ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'.. http://danutac.net.pl ..;\|/......

    Ja nid -- so-dimm ddr4 2400 cl13 niska_cena...
    W śliwkach jest 14 i (oczywiście?) drogo...

  • 30. Data: 2017-06-22 19:30:36
    Od: z <...@...pl>

    > nic nie przepada, chyba że 0,29 zł/minutę
    > ględzenia o siedzisku Maryni? ;)

    Ględzenie ględzeniem ale nazwa sugeruje pewną stałość.
    Że jak doładujesz to masz i żadne terminy, drobne druczki nie powodują
    uszczuplenia tego co włożyłeś w przeciwieństwie od innych ofert na rynku
    które tak działają.
    Te 2 złote rażąco odbiega od tego założenia

    Wpłacasz na lokatę czy obligację i masz gwarancję że stopa
    oprocentowania nie będzie ujemna.
    Aż tu nagle taka niespodzianka.

    Toż to byłby szum gdyby taki "produkt" pod nazwą obligacja wypuszczono
    na rynek :-)