  • 81. Data: 2017-06-29 08:17:04
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Liwiusz" oivfg1$snk$...@n...news.atman.pl

    > Nie wystarczy popchnięcie palcem?

    Ależ Eneuelu, nic nie ma o pchnięciu palcem W TYTULE!

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2017-06-29 18:10:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" oj2612$eno$...@n...news.atman.pl

    > Ależ Eneuelu, nic nie ma o pchnięciu palcem W TYTULE!

    Gryps dla mnie za trudny -- wypadłem z tematu... Przepraszam. :)
    Dziś pchnąłem i [jakich mam słów użyć?...] i przepchnąłem.

    BTW -- w Orange też trzeba z palca uczynić popychadło...

    Przyznaję tedy rację Obywatelowi ZET -- wywyższam go,
    choć sam się uniżył, zajmując ostatnią z liter alfabetu...

    -=-

    Czy dobrze pojmuję, ze czasy pogan muszą przeminąć,
    byśmy mogli rozmawiać otwarcie?... [w głębinach swej
    duszy -- popieram]

  • 83. Data: 2017-07-09 07:05:12
    Temat: Re: Play nic się nie marnuje. Natychmiast zabiorą.
    Od: "FranekStan" <l...@t...pl>

    > opłata jest pobierana tylko wówczas, jeśli te 2zł są na koncie. Jeśli nie
    > ma, opłaty też nie ma (tyle że po roku wyłączają numer).
    >
    > Liwiusz

    Jeżeli 2 zł nie ma na koncie to pobiorą zaległą kwotę przy najbliższej
    okazji.
    Doładujesz za 15 zł i natychmiast zabiorą 14 zł, za każdy miesiąc
    po 2 zł zaległe.

  • 84. Data: 2017-07-09 09:52:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-09 o 07:05, FranekStan pisze:
    > Jeżeli 2 zł nie ma na koncie to pobiorą zaległą kwotę przy najbliższej
    > okazji.
    > Doładujesz za 15 zł i natychmiast zabiorą 14 zł, za każdy miesiąc
    > po 2 zł zaległe.

    Dzięki za info
    Nic nie przepada :-)
    Tym bardziej można używać słowa ABONAMENT
    Teraz czekam na kolejne info jak będę się chciał pozbyć tego numeru.
    "Ma Pan dług. Trzeba uregulować"
    Albo cichcem doliczą do kolejnej faktury :-)

  • 85. Data: 2017-07-09 13:49:09
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 07:05, FranekStan pisze:
    > wiadomości news:oiijvr$shq$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeżeli 2 zł nie ma na koncie to pobiorą zaległą kwotę przy najbliższej
    > okazji.

    Nie pobiorą.

    > Doładujesz za 15 zł i natychmiast zabiorą 14 zł, za każdy miesiąc
    > po 2 zł zaległe.

    To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2017-07-09 13:49:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 09:52, z pisze:

> [...]
    > "Ma Pan dług. Trzeba uregulować"
    > Albo cichcem doliczą do kolejnej faktury :-)

    Tyle pierdolenia na podstawie błędnych przesłanek...

    --
    Liwiusz

  • 87. Data: 2017-07-09 18:48:57

    W dniu 2017-07-09 o 13:49, Liwiusz pisze:
    > To jest tak zwany trzeci rodzaj prawdy.

    No to niech któryś z Was udowodni kto ma rację.

    Przy okazji też się dopytam w salonie.

    Ględzący zarzuca ględzenie. Wyborne.

    PA. za jakieś 2 mies. sam się przekonam jak jest naprawdę.