  • 1. Data: 2017-06-06 18:00:26
    Temat: Play obniża prędkość w roamingu krajowym - jak to jest u innych wirtualnych?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    "Play postanowił po raz kolejny obniżyć prędkość internetu w roamingu,
    po tym jak zrobił to w grudniu, zmniejszając przesyłanie danych do 3
    Mbps. Teraz prędkość zmniejszono do zaledwie 1,5 Mbps. "

    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/internet/2017/23
    /play-znowu-obniza-predkosc-internetu-w-roamingu-tym
    -razem-do-1-5-mbps.aspx

    A jak to jest z prędkością u wirtualnych dostawców, np nju mobile
    pracującym na Orange czy też Premium Mobile pracującym na Polkomtel?

    Planuję przejść albo na coś z Orange (roaming zagraniczny) albo
    Polkomtel (zasięg tam gdzie się poruszam/mieszkam)

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-06-06 21:42:16
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 06.06.2017 o 18:00, Irokez pisze:
    > A jak to jest z prędkością u wirtualnych dostawców

    Podobno (według spider/anty) tak samo.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2017-06-07 21:05:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5936d198$0$15200$6...@n...neostrada.pl

    > "Play postanowił po raz kolejny obniżyć prędkość internetu w roamingu,

    Orange ponoć w ogóle znosi R.

    -=-

    Ja nadal mam Mbps (megabitypersekundę) na ,,lejku'' Dziewicy.
    I cieszę się tym -- bo nadal nie mam ,,stacjonarnego'' dostępu.
    Telefon stale podpięty do ściany -- bo bez podpięcia akumulator
    (5Ah) nie starcza na długo...

  • 4. Data: 2017-06-17 16:55:27
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 7 Jun 2017 21:05:28 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >"Irokez" 5936d198$0$15200$6...@n...neostrada.pl

    >Orange ponoć w ogóle znosi R.

    Chyba do piwnicy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280