  • 1. Data: 2017-05-19 17:28:40
    Temat: Play operatorem telewizyjnym?
    Od: z <...@...pl>

    Czy tylko mnie dziwi że składnikiem mojej nowej umowy w formule
    rodzinnej jest pakiet telewizyjny?
    Jest to usługa wyszczególniona na fakturze chociaż mi zupełnie
    niepotrzebna i na pewno nie będę z niej korzystał (mam gdzie indziej
    lepsze pakiety)
    Zastanawiam się z jakiego powodu tak to fakturują?

    A i jeszcze jedno.
    W świetle proponowanych nowych uregulowań abonametu rtv operatorzy
    kablówek i tv sat będa zobowiązani do udostępniania danych swoich
    klientów poczcie polskiej.
    Być może rozszerzą to na wszystkich operatorów.

    Weźcie to pod uwagę przy podpisywaniu nowych umów.
    Coś mi tu śmierdzi i teraz nie pozwoliłbym sobie na takie faktury przez
    kolejne 2 lata.

  • 2. Data: 2017-05-19 20:40:00
    Temat: Re: Play operatorem telewizyjnym?
    Od: Alzem ??????????? <a...@b...by>

    Dziękuję za zwrócenie uwagi na tę kwestię.

  • 3. Data: 2017-05-23 14:24:56
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Weźcie to pod uwagę przy podpisywaniu nowych umów.
    > Coś mi tu śmierdzi i teraz nie pozwoliłbym sobie na takie faktury przez

    a czy przypadkiem ta część 'telewizyjna' nie jest opodatkowana 8% VAT?

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl