  • 1. Data: 2019-07-11 14:39:20
    Temat: Play, zmiana taryfy
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    Orientuje się ktoś czy przy zmianie taryfy środki zgromadzone na koncie
    przechodzą na nową taryfę? Sytuacja wygląda tak że na koncie, taryfa
    Play Online na Kartę 19zł zebrała mi się cała góra kasy do
    wykorzystania, a możliwości spożytkowania w ramach tej taryfy
    praktycznie żadnych, tak więc chciałbym zmienić taryfę na taką gdzie te
    środki da się wykorzystać,. Przerabiał już kto taką operację?

  • 2. Data: 2019-07-11 14:48:24
    Temat: Re: Play, zmiana taryfy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 14:39, Trybun pisze:

    > Orientuje się ktoś czy przy zmianie taryfy środki zgromadzone na koncie
    > przechodzą na nową taryfę? Sytuacja wygląda tak że na koncie, taryfa
    > Play Online na Kartę 19zł

    Z tej taryfy nie przejdziesz na ofertę głosową.

    Tak poza tym tam, gdzie się da, to wraz ze zmianą taryfy przechodzą też
    środki z konta głównego.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2019-07-11 14:56:24
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.07.2019 o 14:48, Liwiusz pisze:

    > Z tej taryfy nie przejdziesz na ofertę głosową.
    >
    > Tak poza tym tam, gdzie się da, to wraz ze zmianą taryfy przechodzą
    > też środki z konta głównego.

    Nie chcę przechodzić na głosową. Podoba mi się Play internet bez limitu,
    czy jakoś tak. Zgromadzone środki z obecnej taryfy starczyłyby na ponad
    trzy lata bez doładowywania konta.

  • 4. Data: 2019-07-11 15:28:46
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 11.07.2019 o 14:39, Trybun pisze:

> [...]
    > praktycznie żadnych, tak więc chciałbym zmienić taryfę na taką gdzie te
    > środki da się wykorzystać,. Przerabiał już kto taką operację?

    Zależy czy środki są na koncie głównym, czy promocyjnym oraz od
    konkretnej taryfy. Najlepiej spytać przez Play24, aby mieć w razie czego
    dowód na piśmie.

  • 5. Data: 2019-07-11 16:27:57
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 14:56, Trybun pisze:
    > Play internet bez limitu
    czy możesz coś więcej napisać o tej taryfie? Znaczy ile gb na miesiąc i cena

    ToMasz

  • 6. Data: 2019-07-11 17:18:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-11 o 14:56, Trybun pisze:

    > Nie chcę przechodzić na głosową. Podoba mi się Play internet bez limitu,
    > czy jakoś tak. Zgromadzone środki z obecnej taryfy starczyłyby na ponad
    > trzy lata bez doładowywania konta.

    Tyle że żadna oferta, oprócz OdNowy, nie będzie działać 3 lata bez
    doładowywania konta. Sprawdź w Play24 na jaką taryfę możesz zmienić swoją.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2019-07-11 17:18:33
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.07.2019 o 15:28, Skylla pisze:

    > Zależy czy środki są na koncie głównym, czy promocyjnym oraz od
    > konkretnej taryfy. Najlepiej spytać przez Play24, aby mieć w razie
    > czego dowód na piśmie.

    Tak też planowałem zrobić, chciałem tylko wcześniej "zasięgnąć języka"
    na grupie.

  • 8. Data: 2019-07-11 17:20:04
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.07.2019 o 16:27, ToMasz pisze:
    > czy możesz coś więcej napisać o tej taryfie? Znaczy ile gb na miesiąc
    > i cena
    >
    > ToMasz

    To jest chyba tylko taka opcja dołączana do konkretnych taryf. Można to
    włączyć jednorazowo na miesiąc, można na okres stały. Ilość GB bez
    ograniczeń, aczkolwiek w necie są głosy że jakiś limit jest, po jego
    przekroczeniu prędkość transferu spada. Ja jednak z tym obniżeniem
    osobiście się nie  się nie spotkałem, a na pewno przekroczyłem rzekomą
    granicę 100GB. Koszt to 45zł/mies.

  • 9. Data: 2019-07-11 17:40:07
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.07.2019 o 17:18, Liwiusz pisze:

    > Tyle że żadna oferta, oprócz OdNowy, nie będzie działać 3 lata bez
    > doładowywania konta. Sprawdź w Play24 na jaką taryfę możesz zmienić
    > swoją.

    Bardzo skąpe wiadomości jakie pakiety te dostępne taryfy zawierają. Jak
    można komuś coś proponować nie pisząc konkretnie co ona oferuje..

  • 10. Data: 2019-07-11 18:01:47
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 11.07.2019 o 17:20, Trybun pisze:

> [...]
    > przekroczeniu prędkość transferu spada. Ja jednak z tym obniżeniem
    > osobiście się nie  się nie spotkałem, a na pewno przekroczyłem rzekomą

    Korekta. Od czasów gdy z tego korzystałem warunki trochę się zmieniły -
    jest drożej i jednak limit.

    https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-usl
    ugi-Miesiac-bez-limitu-GB-w-Internet-na-Karte-w-Play
    _21032019.pdf