  • 1. Data: 2019-09-07 14:34:25
    Temat: Playstation 4 podłączyć do monitora
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Zachodzi konieczność użycia monitora komputerowego do współpracy z
    konsolą Playstation. Oczywiście, monitor powinien mieć wejście HDMI i
    głośniki. Pytanie jest takie - czy w monitorach z HDMI i głośnikami jest
    typowo obsługiwany kanał dźwiękowy HDMI czy jedynie dźwięk z dodatkowego
    połączenia audio?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-09-07 14:56:12
    Temat: Re: Playstation 4 podłączyć do monitora
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-07 14:34, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > głośniki. Pytanie jest takie - czy w monitorach z HDMI i głośnikami jest
    > typowo obsługiwany kanał dźwiękowy HDMI czy jedynie dźwięk z dodatkowego

    Myślę że jeżeli monitor ma głośniki lub chociażby wyjście słuchawkowe, a
    nie ma wejścia analogowego audio, to powinien obsługiwać dźwięk przez
    HDMI - bo skąd by inaczej go brał. Tak jest np. w najtańszym monitorze
    AOC, który kupiłem na działkę. Jeżeli jest wejście analogowe audio - to
    tu już nie byłbym pewien - ale raczej powinno o tym być w instrukcji w
    opisie wejścia HDMI (np. w instrukcji do mojego EIZO FS2331 jest
    napisane: "Audio signal - 2ch linear PCM (32 kHz / 44.1 kHz / 48 kHz)").

  • 3. Data: 2019-09-07 17:48:49
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/09/2019 14:34, Jacek Maciejewski wrote:
    > typowo obsługiwany kanał dźwiękowy HDMI czy jedynie dźwięk z dodatkowego
    > połączenia audio?

    Róznie jest. W razie czego masz taką opcję:

    https://www.aliexpress.com/item/32780772075.html

    Niestety poza tym że wiem że są nie miałem okazji się pobawić.

  • 4. Data: 2019-09-07 18:32:35
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Sep 2019 14:56:12 +0200, Uncle Pete napisał(a):

    > Tak jest np. w najtańszym monitorze
    > AOC, który kupiłem na działkę.

    Podaj proszę dokładniejszy typ.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-09-07 19:41:02
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-09-07 18:32, Jacek Maciejewski wrote:

    > Podaj proszę dokładniejszy typ.

    Już go nie produkują - AOC i2276Vwm. Ale w ogóle radze przyjrzeć się
    temu producentowi, dla niezbyt wymagających zastosowań fajny sprzęt za
    nieduże pieniądze.

  • 6. Data: 2019-09-09 09:21:59
    Od: kosmos <k...@u...pl>

> [...]
    > głośniki. Pytanie jest takie - czy w monitorach z HDMI i głośnikami jest
    > typowo obsługiwany kanał dźwiękowy HDMI czy jedynie dźwięk z dodatkowego

    Nie wiem czy jest to standard, ale u mnie działa (tzn. z głośników
    monitora wydobywa się dźwięk przekazywany z konsoli kablem HDMI). Co
    prawda nie Playstation a Xbox One/Nintendo Switch, ale nie sądzę, żeby
    to robiło różnicę. Tak samo, jak PC.