  • 1. Data: 2016-09-09 10:27:13
    Temat: Plecak
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    Czołem,
    Poszukuję plecaka foto, aby zmieściła się lustrzanka APSC, ze trzy
    dodatkowe obiektywy i trochę dupereli. I tu nie byłoby problemu, ale mam
    dodatkowe życzenie: niezależna przestrzeń, w której zmieściłyby się
    graty potrzebne na wycieczce: przeciwdeszczowiec, polar, kurtka etc.
    Szukałem, szukałem... i pudło. Najbliższy byłby Benro Beyond B300, ale
    przestrzeń na dodatkowe graty jest za mała, a ta fotograficzna mogłaby
    być mniejsza. Jakieś pomysły?

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 2. Data: 2016-09-09 11:29:12
    Temat: Re: Plecak
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-09-09 10:27, Paweł Pawłowicz wrote:

> [...]
    > Szukałem, szukałem... i pudło. Najbliższy byłby Benro Beyond B300, ale
    > przestrzeń na dodatkowe graty jest za mała, a ta fotograficzna mogłaby

    Co prawda konkretnego modelu nie podpowiem, ale popatrz moze na plecaki
    Vanguard. sam mam taki ktory mimo tego ze jest zwarty, to jednak pozwala
    na aranzacje taka ze jakas cienka bluze i przeciwdeszczowke sie zmiesci
    /modelu teraz nie podam/ a i parasol maly idzie tez zapakowac jeszcze.
    Do tego nie bije w oczy designem ze to jest cos na foto.

    Z tego co widze z obecnych produktow chwala sie modelami robionymi
    pod turystyke/trekking

    http://www.foto-net.pl/sklep/kategoria,808,664,15,pl
    ecaki-Vanguard.html
    http://www.fotopolis.pl/testy/akcesoria/18094-vangua
    rd-havana-41-test-plecaka

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2016-09-09 12:46:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Podjedź na giełdę foto w "Stodole" i poprzymierzaj.

    -----

  • 4. Data: 2016-09-09 15:24:39
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-09-09 o 12:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podjedź na giełdę foto w "Stodole" i poprzymierzaj.

    Z Wrocławia mam trochę daleko ;-(

    P.P.

  • 5. Data: 2016-09-09 16:06:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-09-09 o 15:24, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Z Wrocławia mam trochę daleko ;-(

    To poprzymierzaj gdziekolwiek indziej.
    W moim wypadku skończyło się takim wyborem,
    że albo zabieram tylko fotoduperele i płaszcz przeciwdeszczowy
    w plecaku foto, albo zabieram starego alpinusa, do którego wejdzie
    bluza, kurtka, płaszcz, picie, prowiant, buty, statyw i jeszcze co tam
    kto potrzebuje,
    a duperele foto zabieram luzem zawinięte właśnie w te swetry i kurtki.
    Wiem,że to niehigieniczne, ale się sprawdziło.

  • 6. Data: 2016-09-09 16:31:06
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-09-09 o 16:06, cef pisze:

> [...]
    > a duperele foto zabieram luzem zawinięte właśnie w te swetry i kurtki.
    > Wiem,że to niehigieniczne, ale się sprawdziło.

    To robisz dokładnie tak, jak ja :-)
    I właśnie w tym pierwszym przypadku chciałbym mieć coś więcej niż
    przeciwdeszczowiec.

    P.P.

  • 7. Data: 2016-09-10 15:10:25
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-09-09 o 16:31, Paweł Pawłowicz pisze:

    > To robisz dokładnie tak, jak ja :-)
    > I właśnie w tym pierwszym przypadku chciałbym mieć coś więcej niż
    > przeciwdeszczowiec.

    W końcu kupiłem Manfrotto Hiker 20 LT. Na jednodniowe wycieczki powinno
    być OK, na dłuższe i tak będzie Alpinus.

    P.P.

  • 8. Data: 2016-09-14 09:37:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-09-09 o 12:46, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podjedź na giełdę foto w "Stodole" i poprzymierzaj.

    Giełda w Stodole jeszcze się odbywa, ktoś tam coś próbuje handlować?
    Jak byłem ostatnio ze dwa lata temu, to wygląało jak ostatnie niedobitki
    siedzące niewiadomo po co.

  • 9. Data: 2016-09-14 09:42:50
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    IMHO niepotrzebnie kasują za wstęp.
    Płacić powinni tylko wystawcy za stoisko, a nie kupujący za wejście.
    Przez to nie jeżdżę, bo wiele razy niczego dla siebie nie znalazłem i 10 zł w plecy.
    Przy takim rozumowaniu to bilety do centrów handlowych lub do supermarketów by
    wprowadzili.

    -----

  • 10. Data: 2016-09-14 19:04:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-14 o 09:37, Poldek pisze:

    > Giełda w Stodole jeszcze się odbywa, ktoś tam coś próbuje handlować?
    > Jak byłem ostatnio ze dwa lata temu, to wygląało jak ostatnie
    > niedobitki siedzące niewiadomo po co.

    Chyba tylko dlatego, że wejście jest platne.

    --
    animka