  • 1. Data: 2019-07-19 14:44:12
    Temat: Plus -- 0zł przez 3 miesiące
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś to:

    https://www.plus.pl/przenies

    zna?

    -=-

    Zadałem przez net trzy pytania i dostałem takie odpowiedzi:

    Jeśli przeniosę do Was nr ,,na kartę'' -- będę mógł
    bezproblemowo od Was odejść w dowolnej chwili?

    Wioleta Stańkowska 14:07
    Tak.

    Leszek 14:08
    I przez 3 miesiące będę mógł SMSować za darmo?

    Wioleta Stańkowska 14:08
    Sklep online zajmuje się tylko rozwiązaniami na umowę,
    niestety nie posiadamy odpowiednich informacji, aby móc
    udzielić pomocy w ofercie na kartę.

    Leszek 14:08
    Dziękuję.
    Przeczytana

    Jeśli przeniosę do Was nr ,,na kartę'' -- jak długo będzie u Was aktywny bez
    doładowania?

    Wioleta Stańkowska 14:34
    Sklep online zajmuje się tylko rozwiązaniami na umowę,
    niestety nie posiadamy odpowiednich informacji, aby móc
    udzielić pomocy w ofercie na kartę.

    -=-
    Czy polecisz rozmowę z konsultantem na LiveChat Plus?
    0 (Zdecydowanie nie)

    Co wpłynęło na Twoją ocenę?
    Uzyskana odpowiedź -- ,,Sklep online zajmuje się tylko rozwiązaniami na umowę,

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-07-19 16:04:16
    Temat: Re: Plus -- 0zł przez 3 miesiące
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d31bb1f$0$17351$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    niestety
    > nie posiadamy odpowiednich informacji, aby móc udzielić pomocy w ofercie na

    Są też inne odpowiedzi...

    Wioleta Stańkowska 15:51
    Witaj, Leszek. W czym mogę pomóc?

    Leszek 15:51
    Czy z Państwa sieci można wysłać SMS na skrócony numer 4884?

    Wioleta Stańkowska 15:52
    Jako konsultanci czatu zajmujemy się wyłącznie ofertą, którą
    można zamówić na stronie plus.pl - doradzamy w wyborze,
    objaśniamy konieczne do wyjaśnienia informacje oraz pomagamy
    w procesie zamówienia. Jak mogę pomóc w tym zakresie?

    Leszek 15:52
    Dziękuję...

    Przeczytana

    [słusznie -- inne pytanie, inna odpowiedź]

    Może ktoś z Was wie, czy można... Z Play -- można...
    Z Vrgin ponoć nie można... Mam na koncie 1 grosz, więc
    na SMS za mało, ale z netu wiem, że z Virgin nie można:

    https://www.spidersweb.pl/2018/10/pin-bnp-paribas-vi
    rgin-mobile.html

    Obecnie nasz dział pracuje nad umożliwieniem korzystania ze
    wskazanego numeru. Na obecną chwilę (.) korzystanie z tego
    numeru nie jest możliwe - odpisała pani Lidia.

    Później pan Grzegorz dodał:

    Z informacji wynikających z naszego działu technicznego,
    niestety ale w ogóle nie będziemy obsługiwać tego numeru.

    więc ewentualne doładowanie (na chwilę przed planowanym
    odejściem z Virgin) byłoby jedynie stratą 5 pln...

    Gdyby było możliwe wysłanie SMS z Plusa na 4884 z Plusa -- przeniósłbym
    się do Plusa. BTW niezły duet, jak na dualSIM -- na Plusie rozmowy i SMS
    za free, na Orange net za free...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-07-19 16:19:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d31cde8$0$17364$6...@n...neostrada.pl

    > Gdyby było możliwe wysłanie SMS z Plusa na 4884 z Plusa -- przeniósłbym

    Nsdgorliwość...

    + Gdyby było możliwe wysłanie SMS na nr 4884 z Plusa -- przeniósłbym
    + się do Plusa. BTW niezły duet, jak na dualSIM -- na Plusie rozmowy
    + SMS za free, na Orange net za free...

    Z jakich sieci można wysłać SMS na skrócony nr 4884?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-07-20 10:11:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d31cde8$0$17364$6...@n...neostrada.pl

    > Może ktoś z Was wie, czy można... Z Play -- można...
    > Z Vrgin ponoć nie można... Mam na koncie 1 grosz, więc

    Sprawdziłem z innego numeru należącego do Virgin -- SMS poszedł.

> [...]

    > Z informacji wynikających z naszego działu technicznego,
    > niestety ale w ogóle nie będziemy obsługiwać tego numeru.

    Czyli albo kolejny konsultant kłamie, albo cytowana strona kłamie...
    Ale strona dała dobrą podpowiedź -- można zapłacić kartą w necie...
    Potrzebuję wydać kartą 100 pln, na widoku mam wydatek netowy ponad
    trzykrotnie wyższy...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 5. Data: 2019-07-20 13:56:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d31bb1f$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > https://www.plus.pl/przenies

    https://www.plus.pl/documents/16/13344318/Regulamin-
    Promocji_Rozmawiaj-%2C-SMS-uj%2C-MMS-uj-bez-limitu.p
    df

    W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
    1) znajdować się w Okresie ważności dla Usług wychodzących
    (tj. w okresie, w którym może wykorzystać Wartość konta
    i korzystać z Usług);

    2) posiadać na koncie środki pozwalające na pobranie opłaty
    za Promocję - tj. kwotę min. 25 zł ("opłata");

    3) włączyć Promocję zgodnie z instrukcją podaną w ust. 2 poniżej.

    Teraz dylemat:

    posiadać na koncie środki pozwalające na pobranie
    opłaty za Promocję - tj. kwotę min. 25 zł (,,opłata");

    bo rabat 100% daje nam opłatę zerową...

    Zatem proste pytanie:

    - na koncie trzeba mieć co najmniej 25 zł
    czy
    - można mieć zero, z uwagi na rabat
    związany z przeniesieniem

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-07-24 00:24:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d31bb1f$0$17351$6...@n...neostrada.pl

    > Czy ktoś to:

    > https://www.plus.pl/przenies

    > zna?

    Zadałem w salonie pytanie... Teraz już wiem, że w tym salonie
    są zatrudnieni ludzie, którzy niewiele wiedzą o tej ofercie Plusa...
    [trochę jak rozmowa z JF -- niewiele wiedzą, ale są pewni tego, co wiedzą...]

    Będę drążył temat i w necie, i w salonach...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-07-24 00:59:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d32cc9b$0$17352$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Ale strona dała dobrą podpowiedź -- można zapłacić kartą w necie...
    > Potrzebuję wydać kartą 100 pln, na widoku mam wydatek netowy ponad

    PIN wreszcie dostałem, ponad sto pln wydałem, walizkę odebrałem...

    Na widoku mam do wydania ponad 20 stówek tą kartą, ale... Ale
    na poczcie dowiedziałem się, że płacenie kurierowi plastykiem
    przy odbiorze przesyłki to trudna sprawa. Niby można zapłacić
    z góry, przy składaniu zamówienia, ale co wówczas, gdy kurier
    nie zechce wnieść przesyłki do mieszkania?...

    Dwa najbliższe zakupy netowe to ~6 stówek... Kartą wydałem już
    ~2 stówek... Paliwo na sanatorium -- ~5 stówek... (w obie strony
    tylko nieco ponad 700 km, ale na okolicę też trzeba zarezerwować
    kilkaset km a Nowe ;) Volvo S40 żre raczej ;) dużo paliwa) Do tego
    basen (przy dobrych wiatrach tylko 250 pln, ale czy można stale
    liczyć na te dobre?) 250 pln i być może parking -- kilkanaście
    dych... Kilkaset pln na drobne wydatki w sanatorium... Po powrocie
    też trzeba zatankować a teraz mam już niemal pustki w baku -- kolejne
    4 setki pln... Drobne wydatki tutaj do czasu rozwiązania umowy o kartę
    to także kilka setek plnów...

    Po co żałować Prezydentowi?

    Matka nie dostała karty -- limit nie może być wyższy niż
    1000 pln i nie może być niższy niż 2000 pln... Być może
    problem zostanie rozwiązany systemowo za jakiś czas...

    Parafrazując sferyczność GPS -- sfery nie przecinają się
    a wspólna część jest zerowa... ;)

    Trochę szkoda -- do sanatorium trzeba zabrać raczej ;) sporo...
    Pralek na miejscu nie ma do dyspozycji kuracjuszy, więc albo
    trzeba prać ręcznie, albo ze sobą zabrać dostatecznie dużo...

    [o tym, że potrzebne są walizki do sanatorium -- władza wie,
    ale o tym, że kąpielówki też by przydały się -- nie wie?...
    w Bi1 niby są kąpielówki, ale: damskie (mały problem),
    kolanówki (nie kąpielówki, ale kolanówki -- do kolan;
    też mały problem), i o bardzo wysokim indeksie... (to
    akurat problem zaporowy!) Zapomniałem fachowej nazwy
    tego indeksu... Indeks, indeks... A! Przypomniałem
    sobie -- Indeks cenowy! idą wybory -- władza stara
    się jak może...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-07-24 02:08:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś to:

    Drogi/tani Emanuelu (taki motyl/narcyz z "pszczułki Maji").
    Czy możesz odejść z tym tematem na darmowego bloga?
    Możesz. Zatem, otwieram ci ścieżkę darmowej egzaltacji swoją treścią na
    CAŁY ŚWIAT, oprócz tej grupy dyskusyjnej. Jestem hojny, oferując Ci
    resztę świata za DARMO. Skorzystaj z darmowej oferty :)a ten mikropixel
    sieci zostaw w spokoju. Cały świat (oprócz tej pikocząstki) czeka na
    Ciebie :)

    Ładnie napisałem "wypierdalaj"?
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 9. Data: 2019-07-24 02:15:51
    Temat: Re: Plus -- 100'000'000 zł przez 3 miesiące
    Od: FCK EUdSSR - FCK banana union <a...@i...invalid>

    LordBluzg(R) wrote:
    > Ładnie napisałem "wypierdalaj"?

    Uzyj 'mace', bedzie spokoj na wieki!

    --
    http://bit.ly/2VUKoyZ

  • 10. Data: 2019-07-24 03:29:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "LordBluzgR" 5d37a195$0$525$6...@n...neostrada.pl

    > Drogi/tani Emanuelu (taki motyl/narcyz z "pszczułki Maji").

    Nie dostrzegam tego, co miałoby mnie łączyć z BKomorowskim.
    [poza niechęcią do PiSu?]

    > Czy możesz odejść z tym tematem na darmowego bloga?

    To jest darmowy blog.

    --