  • 1. Data: 2018-11-11 12:08:31
    Temat: Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś ma taką umowę - Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM?
    Tu jest pdf
    http://polkomtel.com.pl/regulaminy/dla-firm/Plus_WIE
    LOSIM_dla_Firm_-_Tylko_SIM_-_g300-_glowna.pdf

    Mam wersję TRZYSIM70.
    Czyli trzy numery i w sumie (tak myślałem) 21 GB*.
    Po zalogowaniu do aplikacji Plusa na telefonie mam 21 Gb na numerze
    głównym i po 1 Gb na dwóch dodatkowych.
    No i te pakiety po 1 Gb się skończyły. A w umowie stoi §4 p. 12:

    "Pakiet Internetowy Non Stop będzie dostępny na zasadzie współdzielenia
    zasobów w ramach umowy głównej oraz maksymalnie czterech umów dodatkowych"

    Gdzie jest haczyk na który się złapałem? :-)

    Robert

    *)
    GB czy Gb? Chyba bajty.
    Jak widać tu używają małych liter:
    §4 p. 9a i 9b.
    "a. 32 kb/s, w wypadku Promocyjnego [...]
    b. 1 MB/s w wypadku [...]"

    Suplement :-)
    Tak sobie myślę... na umowie abonamentu na wszystkich numerach jestem ja
    (firma). Ale te dwa numery które mają tylko 1 GB są zarejestrowane na
    inna osobę.

  • 2. Data: 2018-11-12 14:49:09
    Temat: Re: Plus WIELOSIM dla Firm - TYLKO SIM
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Nov 2018 12:08:31 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    > głównym i po 1 Gb na dwóch dodatkowych.
    > No i te pakiety po 1 Gb się skończyły. A w umowie stoi §4 p. 12:

    A transmisja dziala czy nie ?
    Moze na fakturze bedzie zbiorczo.

    Bo jednak wielokrotnie napisali, ze sie dziela.

    Wedle pkt 6 to Abonent sie liczy.

    J.

  • 3. Data: 2018-11-12 15:37:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-12 o 14:49, J.F. pisze:
    LOSIM_dla_Firm_-_Tylko_SIM_-_g300-_glowna.pdf

    > A transmisja dziala czy nie ?

    Nie działa, dlatego meczę Aero. W aplikacji widać, że jest zero.

    Byle do jutra... przychodzą spawacze i mają podłączyć koniec
    światłowodu, który w sobotę inna ekipa zakopała.

    > Moze na fakturze bedzie zbiorczo.
    >
    > Bo jednak wielokrotnie napisali, ze sie dziela.

    Jest zbiorczo jako abonament z trzema SIM-ami.
    Nie jest wyszczególnione ile dany SIM zużył ani jaki ma limit dla
    poszczególnych SIM-ów. To widzę tylko w aplikacji.

    Myślisz, ze ten zapis trzeba rozumieć jako współdzielenie zasobów na
    zasadzie 21 --- 1 --- 1 GB?
    Gdyby widział 19 -- 1 --- 1 GB, to byłaby jakaś logika. Ale jest jak wyżej.

    > Wedle pkt 6 to Abonent sie liczy.

    Też się ku temu skłaniałem, bo podczas podpisywania umowy osoba, na
    którą były dwa SIM-y zarejestrowane nie była potrzebna.

    Robert

  • 4. Data: 2018-11-12 15:43:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 15:37:21 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    LOSIM_dla_Firm_-_Tylko_SIM_-_g300-_glowna.pdf

    > Też się ku temu skłaniałem, bo podczas podpisywania umowy osoba, na
    > którą były dwa SIM-y zarejestrowane nie była potrzebna.

    A umowa byla na kogo ?

    Bo jakas dziwna sprawa, gdybys podpisal umowe za kogos ...

    J.

  • 5. Data: 2018-11-12 15:55:35
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-12 o 15:43, J.F. pisze:
    LOSIM_dla_Firm_-_Tylko_SIM_-_g300-_glowna.pdf

    > A umowa byla na kogo ?
    >
    > Bo jakas dziwna sprawa, gdybys podpisal umowe za kogos ...

    To samo pytanie zadałem w salonie. Uwierzył na słowo, że to moje SIM-y.
    :-) Te dwa zarejestrowane są na żonę. Chyba tylko pesel chciał żony, ale
    dlatego, że fizycznie nie miałem SIM-ów przy sobie.

    Jeszcze ich przepytam, bo jutro będę ich męczył z tym współdzieleniem.

    Robert

  • 6. Data: 2018-11-12 16:11:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 15:55:35 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > To samo pytanie zadałem w salonie. Uwierzył na słowo, że to moje SIM-y.
    > :-) Te dwa zarejestrowane są na żonę. Chyba tylko pesel chciał żony, ale
    > dlatego, że fizycznie nie miałem SIM-ów przy sobie.

    Co to pare % prowizji, albo plan do wykonania i premiowania robia z
    ludzi :-) No ale nazwisko sie zgadzalo ...

    Co to bylo - przejscie z prepaid na abonament ?

    J.

  • 7. Data: 2018-11-12 16:55:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-11-12 o 16:11, J.F. pisze:

    > Co to pare % prowizji, albo plan do wykonania i premiowania robia z
    > ludzi :-) No ale nazwisko sie zgadzalo ...

    Tak. :-)

    > Co to bylo - przejscie z prepaid na abonament ?

    Tak.

    Robert