  • 1. Data: 2018-10-16 18:59:07
    Temat: Plus mi przysłał hasło....
    Od: Marek <f...@f...com>

    Dziś z nr 119119 Plus przysłał mi SMS o treści "Twoje hasło xxxx",
    gdzie xxxx to 4 cyfry. Z tego nr przychodzą powiadomienia o
    wystawionych fakturach, nic więcej. Oczywiście nie wykonywałem
    żadnych czynności mogących generować jakieś hasło, SMS przyszedł
    niespodziewanie. Infolinia nic nie wie. Czy ktoś rozpoznaje z jakiej
    to usługi może być komunikat?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-10-16 21:13:13
    Temat: Re: Plus mi przysłał hasło....
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-10-16 o 18:59, Marek pisze:
> [...]
    > mogących generować jakieś hasło, SMS przyszedł niespodziewanie.
    > Infolinia nic nie  wie. Czy ktoś rozpoznaje z jakiej to usługi może być

    Czyli ktoś zdublował kartę SIM, teraz zresetował hasło a potem sobie
    autoryzuje wejścia do banków, zusów, itp, itd

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-10-17 11:59:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Oct 2018 21:13:13 +0200, Irokez <n...@w...pl> wrote:
    > Czyli ktoś zdublował kartę SIM, teraz zresetował hasło a potem
    > sobie
    > autoryzuje wejścia do banków, zusów, itp, itd

    Zresetowal haslo do czego? Oczywiście rozważałem taki scenariusz, ale
    jest w moim przypadku mało prawdopodobny.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-10-18 10:46:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 16 października 2018 18:59:09 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > żadnych czynności mogących generować jakieś hasło, SMS przyszedł
    > niespodziewanie. Infolinia nic nie wie. Czy ktoś rozpoznaje z jakiej
    Ktoś resetując dostęp do konta w Plusie omyłkowo wpisał Twój nr telefonu więc i hasło
    resetujące przyszło do Ciebie

  • 5. Data: 2018-10-18 11:17:11
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Oct 2018 01:46:50 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Ktoś resetując dostęp do konta w Plusie omyłkowo wpisa
    > ł Twój nr telefonu więc i hasło resetujące przysz
    > ło do Ciebie

    Jaki konkretnie dostęp (do jakigo kontai) masz na myśli? Na początku
    tez myślałem że chodzi o ebok plusa ale ta usługa wysyła inaczej
    sformatowane smsy i są z nadpisem a nie z nr.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2018-10-18 12:47:07
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 16.10.2018 o 18:59, Marek pisze:
> [...]
    > mogących generować jakieś hasło, SMS przyszedł niespodziewanie.
    > Infolinia nic nie wie. Czy ktoś rozpoznaje z jakiej to usługi może być

    Z numeru 119119 przychodzą smsy przy logowaniu się do plus online.
    https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.act
    ion?brandId=Postpaid
    (przy pierwszym logowaniu, przy resetowaniu hasła, czy jakoś tak)
    Sms dokładnie takiej treści jak piszesz.

    Natomiast smsy o fakturach przychodzą z 'numeru' PlusFaktura

    MJ

  • 7. Data: 2018-10-21 18:36:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 18 Oct 2018 12:47:07 +0200, Michał
    Jankowski<m...@f...edu.pl> wrote:
    > https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.act
    ion?brandId=Postpaid
    > (przy pierwszym logowaniu, przy resetowaniu hasła, czy jakoś tak)
    > Sms dokładnie takiej treści jak piszesz.

    Ok, ale nadal mogę się zalogować do plus online używając starych
    haseł, więc co zostało zmienione?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2018-10-21 19:48:20
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2018-10-21 o 18:36, Marek pisze:
    ion?brandId=Postpaid

    > Ok, ale nadal mogę się zalogować do plus online używając starych haseł,
    > więc co zostało zmienione?

    Nic. Jeśli ktoś omyłkowo wpisał twój numer przy resetowaniu hasła to ty
    dostajesz taki kod, a jeśli go nie użyjesz, to wszystko zostaje po staremu.

    W każdym razie tak mi się zdaje.

    MJ