    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: zhbick <n...@s...pl>
    Subject: Plus na kartę - da się zwiększyć pakiet internetowy?
    Date: Fri, 7 Feb 2020 15:18:05 +0100

    Czołem!

    Plus na kartę, taryfa: JA + NA KARTĘ

    Włączony pakiet cykliczny za 29 zł o nazwie:
    Ja+Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB

    Włączony pakiet cykliczny o nazwie:
    Promocyjny pakiet 3GB

    Łącznie jest 9GB na 30 dni
    a potrzebuję nieco więcej (wystarczy mi kilkanaście GB).
    Da się coś sensownego jeszcze włączyć,
    czy muszę jednak rozważyć abonament?

    pozdrawiam!