  • 1. Data: 2020-02-07 15:18:05
    Temat: Plus na kartę - da się zwiększyć pakiet internetowy?
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    Czołem!

    Plus na kartę, taryfa: JA + NA KARTĘ

    Włączony pakiet cykliczny za 29 zł o nazwie:
    Ja+Rozmowy do wszystkich, SMS, MMS i 6GB

    Włączony pakiet cykliczny o nazwie:
    Promocyjny pakiet 3GB

    Łącznie jest 9GB na 30 dni
    a potrzebuję nieco więcej (wystarczy mi kilkanaście GB).
    Da się coś sensownego jeszcze włączyć,
    czy muszę jednak rozważyć abonament?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2020-02-07 19:09:59
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2020-02-07 o 15:18, zhbick pisze:
> [...]
    > Promocyjny pakiet 3GB
    >
    > Łącznie jest 9GB na 30 dni
    > a potrzebuję nieco więcej (wystarczy mi kilkanaście GB).

    A2 Mobile 20GB , no limit rozmowy, sms i mms za 24,90zł/m-c