  • 1. Data: 2017-10-18 12:32:47
    Temat: Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    :)

    https://www.plus.pl/znajdz-salon

    MJ

  • 2. Data: 2017-10-18 16:46:17
    Temat: Re: Plus zamknął wszystkie tzw. salony?
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Michał Jankowski" napisał:

    > :)
    >
    > https://www.plus.pl/znajdz-salon

    Jeden "Mobilny Doradca", który ostał się w "Mordorze", obleci całe
    województwo ;->

    JoteR

  • 3. Data: 2017-10-19 22:28:43
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2017-10-18 o 16:46, JoteR pisze:

    > Jeden "Mobilny Doradca", który ostał się w "Mordorze", obleci całe
    > województwo ;->
    >
    > JoteR

    Kto by kupował jeszcze telefony komórkowe, szczególnie na abonament i w
    salonie;)? Kierunek-> A2 Mobile:)

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2017-10-20 00:37:26
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "xxx" <k...@o...pl> napisał:

    Znowu przylazłeś tu ze zmienionym i jakże oryginalnym nickiem? Myślisz - o
    ile te procesy w twojej łepetynie można tak nazwać - że nikt cię tu,
    frajerze głodny, nie rozpozna?

    > Kto by kupował jeszcze telefony komórkowe, szczególnie na abonament
    > i w salonie;)?

    Ten, kto ma trochę oleju w głowie i chce mieć tanio?

    > Kierunek-> A2 Mobile:)

    Teraz tam się zatrudniasz za naganiacza? Daremny trud, jeszcze długo nie
    przebijecie moich stawek. Otrzymanych w abonamencie. I tak, w salonie.
    Musiałbyś nie tylko zrezygnować z prowizji, ale jeszcze dołożyć do tego
    interesu.

    > antywirusowe Avast.

    Pod kątem wirusów - być może, ale pod kątem idiotyzmów - wcale.

    JoteR

  • 5. Data: 2017-10-20 16:36:09
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > przebijecie moich stawek. Otrzymanych w abonamencie. I tak, w salonie.
    > Musiałbyś nie tylko zrezygnować z prowizji, ale jeszcze dołożyć do tego

    Plusa nie znam. W tmobile najtańszy abonament wg salonu to 30zł. Więc
    kierunek A2. Natomiast na internecie najtańszy abonament w T-M (opłata
    miesięczna) to 25zł za 120 dni no limit, potem 25zł/mc. czyli....
    kierunek internet, omijajcie salony. :)

    Ja też kiedys wynegocjowałem zajebisty abonement, super stawki, ale to
    była firma z wieloma telefonami. to było 7 lat temu i jeszcze działają,
    bo jest to dalej korzystne. ale jeśli Ty masz informacje o jakichś
    promocjach w salonach plusa. tm, orange - napisz. pytałem o to w innym
    wątku.

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-10-20 17:03:51
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-10-20 o 16:36, ToMasz pisze:

> [...]
    > bo jest to dalej korzystne. ale jeśli Ty masz informacje o jakichś
    > promocjach w salonach plusa. tm, orange - napisz. pytałem o to w innym

    Można się jarać "najtańszym abonamentem", bo jest tańszy od
    nienajtańszego o równowartość paczki czipsów. Ale - ludzie, dajcie
    spokój! - szkoda na to czasu.

  • 7. Data: 2017-10-20 17:14:21
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Poldek" napisał:

    > Można się jarać "najtańszym abonamentem", bo jest tańszy
    > od nienajtańszego o równowartość paczki czipsów.

    A owóż...

    > Ale - ludzie, dajcie spokój! - szkoda na to czasu.

    Na ślęczenie, w której sieci zaoszczędzi się na paczkę dropsów - pewnie, że
    szkoda.
    Na trollowanie - nigdy! A zwłaszcza w długie, jesienne wieczory... ;->

    JoteR

  • 8. Data: 2017-10-20 19:02:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-10-20 o 00:37, JoteR pisze:

    > jeszcze długo nie
    > przebijecie moich stawek. Otrzymanych w abonamencie. I tak, w salonie.

    Nie chce mi się wierzyć.
    Chociaż z drugiej strony, może nie zwracam uwagi na oferty, które nie są
    odpowiednie dla mnie. Ja muszę mieć nieograniczone na stacjonarne i
    komórkowe. Jakiś transfer danych może czasem być przydatny, ale już nie
    jest warunkiem koniecznym. W związku z tym przeniosłem się do A2 na
    prawie abonament za 9,90 miesięcznie. :)
    Naprawdę korzystasz z lepszej oferty? Napisz o tym coś więcej. Może się
    przydać również innym.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 9. Data: 2017-10-20 20:42:03
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 20.10.2017 Akarm <a...@w...pl> napisał/a:
    > Naprawdę korzystasz z lepszej oferty? Napisz o tym coś więcej. Może się
    > przydać również innym.

    Też bym chętnie skorzystał, ale wątpię że istnieje.
    Zapewne "lepsza stawki w abonamencie" oznaczają
    po prostu "udało mi się korzystnie kupić telefon
    na raty".

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 10. Data: 2017-10-21 10:04:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > spokój! - szkoda na to czasu.
    przypomnę. babcia 90 lat, wzięła telefon dla wnuczki w jakimś
    absurdalnie drogim abo. spłaciła, teraz jej zaproponowali abo za 30 na
    dwa lata. dzwoni jakieś 60 minut, reszta odbiera. Między 30zł/mc a
    10zł/.mc w ciągu 24 miesięcy jest 480zł różnicy. Jej się taka
    oszczędność bardzo przyda.

    ToMasz