  • 1. Data: 2016-06-05 12:57:22
    Temat: Płyn do felg - jaki?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam mocno zapuszczone alufelgi i chciałbym w końcu porządnie je domyć.
    Do wyboru mam płyny do mycia felg:
    Atack, Moje Auto - po 10 zł,
    Plak, Moto Care - po 15 zł,
    Sonax za 30 zł.
    Jakiś z nich znacie? Co to jest warte?
    Mam myję Karchera, więc mycie będzie ciśnieniowe.
    Jacek

  • 2. Data: 2016-06-05 13:01:31
    Temat: Re: Płyn do felg - jaki?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Ja umyłem ścierką z mikrofibry przy użyciu benzyny ekstrakcyjnej. Ładnie
    się domyły nic nie zeszło, oczywiście łącznie z obiciami i zadrapaniami ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2016-06-05 13:03:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 05.06.2016 o 12:57, Jacek pisze:
> [...]
    > Sonax za 30 zł.
    > Jakiś z nich znacie? Co to jest warte?
    > Mam myję Karchera, więc mycie będzie ciśnieniowe.
    jak chcesz coś mocnego to kup dimer. tylko (wyjątkowo) czytaj instrukcje
    obsługi i używaj tak jak piszą. jak pobawisz sie w chłopka rozrtopka i
    zrobisz za mocny to Ci zje te felgi

    http://www.bdsklep.pl/gfx/300x400/8002424003010-dime
    r-2kg-piana-aktywna-do-usuwania-ciezkich-zabrudzen.j
    pg

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-06-05 13:10:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 5 Jun 2016 12:57:22 +0200, w <nj10ij$m81$1@node2.news.atman.pl>, Jacek
    <k...@a...com> napisał(-a):

> [...]
    > Sonax za 30 zł.
    > Jakiś z nich znacie? Co to jest warte?
    > Mam myję Karchera, więc mycie będzie ciśnieniowe.

    Było na TVN Turbo porównanie tych kosmetyków, możesz poszukać.
    Nie pamiętam jak się program nazywał -- "101 napraw" czy coś takiego.

  • 5. Data: 2016-06-05 15:39:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <k...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Sonax za 30 zł.
    > Jakiś z nich znacie? Co to jest warte?
    > Mam myję Karchera, więc mycie będzie ciśnieniowe.

    Odradzam mycie żrącymi środkami.
    Wszędzie tam gdzie lakier z felgi został zdrapany, odpryśnięty
    będziesz miał po myciu brzdki, biały wykwit, kalafior...

  • 6. Data: 2016-06-06 13:46:01
    Od: "charwel(Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2016-06-05 o 12:57, Jacek pisze:
> [...]
    > Sonax za 30 zł.
    > Jakiś z nich znacie? Co to jest warte?
    > Mam myję Karchera, więc mycie będzie ciśnieniowe.

    Ja moje mocno zapuszczone felgi (po zakupie samochodu) wyczyściłem tym:
    http://carchem.pl/pl/p/CarChem-Iron-Remover-Deironiz
    er-usuwa-lotna-rdze/41

    Tylne były w miarę to wystarczyła jedna aplikacja ale przednie to
    musiałem kilka razy tym traktować.

    charwel