  • 1. Data: 2018-08-26 12:58:07
    Temat: Płytkarnie
    Od: s...@g...com

    Witam,
    Mam do wykonania PCB (prototyp) 95x75mm. Żadne cudo, ale 4 warstwy. Porównałem ceny i
    różnice przy zamówieniu 5-ciu sztuk są porażające:

    pcbcart - 187$
    allpcb - 62$ (z transportem)
    jlpcb - 32$

    Czy macie jakieś doświadczenia z tymi dwoma ostatnimi? Jeśli tak, to napiszcie coś
    czy warto z nich korzystać.

  • 2. Data: 2018-08-26 13:18:52
    Temat: Re: Płytkarnie
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy macie jakieś doświadczenia z tymi dwoma ostatnimi? Jeśli tak, to
    > napiszcie coś czy warto z nich korzystać.

    jlpcb robiłem kilka razy płytki dwuwarstwowe. Jakość bez zastrzeżeń,
    wykonanie błyskawiczne - szybciej niż piszą w kalkulatorze :), w cenie
    są opcje za które gdzie indziej trzeba dopłacić. Moja teoria spiskowa
    mówi że, jlpcb jest głównym wykonawcą, inni zbierają tylko zamówienia.
    Zobacz jeszcze tu https://www.elecrow.com/pcb-manufacturing.html, też
    korzystam.

    Wojtek

  • 3. Data: 2018-08-26 13:53:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-26 o 12:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    > jlpcb - 32$
    >
    > Czy macie jakieś doświadczenia z tymi dwoma ostatnimi? Jeśli tak, to napiszcie coś
    Robiłem u dwóch ostatnich, jakość bez zastrzeżeń, w allpcb będziesz miał
    po 5 dniach płytkę, w jlpcb jak wybierzesz kuriera (chyba 23$ albo 28
    piszę z pamięci) to też pewnie szybko będzie, ja wybrałem tańszą wysyłkę
    ~11$ ale czekałem 20dni.
    --
    Pozdr
    Janusz

  • 4. Data: 2018-08-26 13:57:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-08-26 o 13:18, wowa pisze:

> [...]
    > są opcje za które gdzie indziej trzeba dopłacić. Moja teoria spiskowa
    > mówi że, jlpcb jest głównym wykonawcą, inni zbierają tylko zamówienia.
    Ale w allpcb możesz kupę opcji dobrać, w tym kolory masek za free a
    jlpcb każe sobie za to extra płacić, więc wg Twojej teorii powinno być
    odwrotnie :) w co wątpię bo jest film
    us-mana który zwiedzał jlpcb i widać że jest to nowy w pełni nowoczesny
    zakład.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 5. Data: 2018-08-26 16:09:17
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > w co wątpię bo jest film
    > us-mana który zwiedzał jlpcb i widać że jest to nowy w pełni nowoczesny

    Z tymi kolorami jest dziwnie, czasem są bezpłatne czasem płatne. Miałem
    kilka kolorów i subiektywnie patrząc zielony jest najlepszy.
    A teoria jest dalej dobra, Na allpcb cena jest 100% większa więc taką
    fanaberię za kilka $ mogą dać darmo. Zresztą umowy między firmami
    zmieniają rzeczywistość.
    Wojtek

  • 6. Data: 2018-08-27 00:37:24
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    s...@g...com wrote:

    > pcbcart - 187$
    > allpcb - 62$ (z transportem)
    > jlpcb - 32$
    >
    > Czy macie jakieś doświadczenia z tymi dwoma ostatnimi?

    Od strony technicznej obie są znakomite. Różnica jest taka,
    że JLC zatrudnia idiotów na frontendzie, a ALL nie. Dlatego
    wybieram ALL.

    > Jeśli tak, to napiszcie coś czy warto z nich korzystać.

    Wybierz ALL i nie kombinuj, szkoda nerwów.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 7. Data: 2018-08-27 00:57:52
    Od: s...@g...com

    A cóż to takiego nawyczyniali?

  • 8. Data: 2018-08-27 08:22:21
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Aug 2018 00:37:24 +0200, Piotr Wyderski
    > że JLC zatrudnia idiotów na frontendzie, a ALL nie.

    Faktycznie muszę przyznać, że w allpcb "opiekun" klienta podchodzii
    do sprawy profesjonalnie. U mnie w projekcie w pewnym miejscu był
    intencjonalnie otwór z polem bez miedzi, to się zapytał czy to ma
    pewno jest ok. Jak w Satlandxie prosiłem w opisie, żeby wyfrezowali
    otwory wg projektu to zrobili okrągłe. Jak w innym projekcie omyłkowo
    nie zaznaczyłem, że ma być soldersmaaka to się pies z kulawą nogą nie
    zapytał czy to nie pomyłka.....

    --
    Marek

  • 9. Data: 2018-08-27 13:42:16
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 26.08.2018 o 12:58, s...@g...com pisze:
> [...]
    > jlpcb - 32$
    >
    > Czy macie jakieś doświadczenia z tymi dwoma ostatnimi? Jeśli tak, to napiszcie coś

    Nawet 62$ wydaje się ceną przyzwoitą. Wstaw do projektu jakąś przelotkę
    ślepą to ci się zrobi cena 400 $ :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 10. Data: 2018-08-27 15:13:30
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Mario wrote:

    > Nawet 62$ wydaje się ceną przyzwoitą.

    To jest z przesyłką kurierską z Chin, przypominam postronnym do celów
    ilustracyjnych.

    > Wstaw do projektu jakąś przelotkę ślepą to ci się zrobi cena 400 $ :)

    Albo pogrubiona miedź.

    Pozdrawiam, Piotr