  • 1. Data: 2012-12-13 21:18:30
    Temat: Płytki zaworu membranowego
    Od: "GrzegorzJ" <g...@k...pl>

    Jak w temacie
    Podpowiedzcie z czego można zrobić płytki zaworu membranowego????
    Odpada kupno zamiennika bo to do tej rosyjskiej Tuli wiec trzeba dorobić.
    Ktoś traktowała zaworek pilnikiem zrobiłem idealną gładź ale przy okazji
    chętnie wymienił bym płytkę bo mi wygląda na dorabianą z czegoś!!!
    I tu problem z czego zrobić taka płytkę gdzie można dostać materiał na
    docięcie jej podobno kiedyś taki materiał był na Mielochu ale nie widzę nic
    takiego
    Macie jakieś propozycje na rozwiązanie tego problemu??

  • 2. Data: 2012-12-15 20:30:53
    Temat: Re: Płytki zaworu membranowego
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "GrzegorzJ" <g...@k...pl> napisał

    > Podpowiedzcie z czego można zrobić płytki zaworu membranowego????
    > Odpada kupno zamiennika bo to do tej rosyjskiej Tuli wiec trzeba dorobić.

    Poszukaj serwisu silników przyczepnych do łodzi.
    Pozdr

    --
    Hinek