  • 1. Data: 2016-06-20 21:13:48
    Temat: Po co kupuje się Pirusy?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W wątku obok o benzynie gazie i dieslu pojawił się
    watek elektryków.
    Pomyślałem technologia idzie do przodu.
    Wchodze na otomoto.
    Pirus z 2010 rok coś koło 30kzł.
    Chyba kupie.
    Tylko chciałem poczytać jaki to ma zasięg.
    Pirus ma zasięg 25 słownie dwadzieścia pięć km.
    A gdzieś wyczytałem że komputer pokazuje 18 km.
    Wiec w zimie pewnie jest 12 km.

    To auto nie ma sensu?
    A może się myle.
    Może mnie ktoś oświecić?

  • 2. Data: 2016-06-20 21:32:35
    Temat: Re: Po co kupuje się Pirusy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >W wątku obok o benzynie gazie i dieslu pojawił się
    >watek elektryków.
    >Pomyślałem technologia idzie do przodu.
    >Wchodze na otomoto.
    >Pirus z 2010 rok coś koło 30kzł.

    Prius ?

    >Tylko chciałem poczytać jaki to ma zasięg.
    >Pirus ma zasięg 25 słownie dwadzieścia pięć km.
    >A gdzieś wyczytałem że komputer pokazuje 18 km.
> [...]

    po 12 km wlacza sie silnik spalinowy i jedzie dalej, poki sie bateria
    nie podladuje.
    W trasie tez sie jedzie na benzynie. Ale po powrocie do miasta moze
    nie smrodzic w korkach.

    Biorac pod uwage, ze ladowania z sieci nie przewiduje sie, tylko z
    benzynowego silnika, to kupuje sie
    -dla pewnej oszczednosci paliwa, bo to jednak troche mniej pali,
    -dla poczucia jakim to nowoczesnym i ekologicznym sie jest, bo sie
    nowoczesne i ekologiczne auto kupilo,

    ... a kto wie - moze dzieki temu ze benzyniak, to naprawde mniej
    zanieczyszcza niz diesel, szczegolnie taki nowoczesny z VW :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-06-20 21:34:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    P.S. Aha - i mozna jeszcze uwierzyc Zientarskiemu - to auto nie ma
    skrzyni biegow, pradnicy, rozrusznika, a jak czegos nie ma, to to sie
    nie psuje :-)

    J.

  • 4. Data: 2016-06-20 21:46:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pirus ma zasięg 25 słownie dwadzieścia pięć km.
    > A gdzieś wyczytałem że komputer pokazuje 18 km.
> [...]
    jaki procent polaków, używających auta codziennie (w dni powszednie), do
    pracy, do zajęć rutynowych, robi więcej niż 25km?

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-06-20 22:11:14
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 20.06.2016 o 21:13, Bolko pisze:
> [...]
    > Tylko chciałem poczytać jaki to ma zasięg.
    > Pirus ma zasięg 25 słownie dwadzieścia pięć km.
    > A gdzieś wyczytałem że komputer pokazuje 18 km.

    1. PRIus
    2. To nie jest samochód elektryczny, tylko hybryda. To ważna różnica.

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2016-06-20 22:15:17
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 20 Jun 2016 21:32:35 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Biorac pod uwage, ze ladowania z sieci nie przewiduje sie,

    http://ocdn.eu/images/pulscms/NTE7MDA_/8959867e5d2aa
    c0264292bbf96303451.jpg

    Od chyba 2012 roku jest na rynku Prius PlugIn - Hybrid.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2016-06-20 22:35:42
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-06-20 o 21:34, J.F. pisze:

    > P.S. Aha - i mozna jeszcze uwierzyc Zientarskiemu - to auto nie ma
    > skrzyni biegow, pradnicy, rozrusznika, a jak czegos nie ma, to to sie
    > nie psuje :-)

    Jak! Toć to hybryda. Ma normalną stalinówkę na pokładzie. Jak sobie
    wyobrażasz, że działa bez skrzyni?

  • 8. Data: 2016-06-20 22:41:03
    Od: Bolko <s...@g...com>

    https://youtu.be/7-nfpC-v8UQ?t=499 od zachara

  • 9. Data: 2016-06-20 22:44:47
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > P.S. Aha - i mozna jeszcze uwierzyc Zientarskiemu - to auto nie ma
    > skrzyni biegow, pradnicy, rozrusznika, a jak czegos nie ma, to to sie

    Chcesz powiedzieć, że jak rozładują się baterie to benzyniak odpalamy
    "na pych"?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2016-06-20 23:00:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Chcesz powiedzieć, że jak rozładują się baterie to benzyniak odpalamy "na
    >pych"?

    A to cos nowego?