  • 1. Data: 2016-12-05 14:10:33
    Temat: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Po przejechaniu się tym samochodem:

    + dobra pozycja w fotelu kierowcy, doskonałe trzymanie boczne,
    klawiszowe przyciski na desce, dobra widoczność, dobre rozwiązanie
    bagażnika.

    - ekran na środku sterczy jak ch*j na weselu. Nie jest chowany i bardzo
    podatny na uszkodzenia mechaniczne.

    Dyskwalifikujące jest IMHO brak napędu 4x4 dla samochodu klasy SUW.
    Dopiero od sprzedawcy się dowiedziałem, że SUW-y z napędem na jedna oś
    to ponad 90-% wszystkich SUW-ów
    Tego nie rozumiem. Od samochodów klasy SUW oczekuje się więcej niż od
    zwykłych sedanów czy kombi.

    Pozdrawiam
    Ww

  • 2. Data: 2016-12-05 14:35:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Od kazdego samochodu oczekuje sie tylko jednego. Ze dowiezie tych co w srodku z
    punktu A do punktu B. Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie
    osobowym?

  • 3. Data: 2016-12-05 14:49:26
    Temat: Re: Po jedzie próbnej Peugeot 3008
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Od kazdego samochodu oczekuje sie tylko jednego.
    >Ze dowiezie tych co w srodku z punktu A do punktu B.
    >Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie osobowym?

    No wiesz, punkt B bywa czasem gdzies na koncu stromej i osniezonej
    gory.

    Choc prawde mowiac, ja, stary narciarz, a lancuchy wyciagalem dwa
    razy, z czego raz niepotrzebnie ...

    J.

  • 4. Data: 2016-12-05 14:51:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WW" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >oś to ponad 90-% wszystkich SUW-ów
    >Tego nie rozumiem. Od samochodów klasy SUW oczekuje się więcej niż od

    Widac przecietny klient oczekuje:
    -nazwy SUV,
    -stosownego wygladu,
    -zalet z pierwszego +,
    -niskiej ceny.

    A i taki SUV sie przydaje, np mozna nim zaparkowac na chodniku z 15cm
    kraweznikiem :-)

    J.

  • 5. Data: 2016-12-05 15:25:41
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 14:51, J.F. pisze:

    > A i taki SUV sie przydaje, np mozna nim zaparkowac na chodniku z 15cm
    > kraweznikiem :-)
    >
    > J.

    Do tego to wystarcza mi C5'tka z hydro. Zawias w max. wysoką pozycję i
    jazda na wysokie krawężniki, czy moja polna droga do domu. Jak popada to
    strasznie grząsko a jak zmrozi to konkretne koleiny. Więc na max.
    wysokiej pozycji zawiasu nie mam problemów. Więc ja nie potrzebuje SUV'a
    a tym bardziej 4x4, gdzie zwykła przednionapędówka daje radę...

  • 6. Data: 2016-12-05 15:33:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ktos jest lesniczym to mu nadlesnictwo kupuje odpowiedni samochod. Kupowanie
    samochodu z napedem na 4 kola w przypadku gdy jest szansa uzycia go raz na cztery
    lata mija sie z celem. Co innego jak ktos ma kaprys. Z wyjatkiem jakis rajdow
    samochodow terenowych nie ma gdzie uzyc takiego samochodu. Z tym ze taki ze sklepu
    jesli nie robiony na terenowy to nawet do amatorskich rajdow srednio sie nadaje. Jak
    ktos lubi zuzywac minimum litr paliwa wiecej to latem na autostradzie moze sobie
    jechac na napedzanych dwoch osiach.

  • 7. Data: 2016-12-05 15:37:24
    Temat: Re: Po jedzie prbnej Peugeot 3008
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Jakie to C5 masz?
    Te 'pierwsze'?

  • 8. Data: 2016-12-05 15:53:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Od kazdego samochodu oczekuje sie tylko jednego. Ze dowiezie tych co w srodku z
    punktu A do punktu B. Mozesz wytlumaczyc po co naped na cztery kola w samochodzie
    osobowym?

    rozumiem, że jeździsz trabanem czy fordem T?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2016-12-05 15:59:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz wytlumaczyc po co naped na 4 kola w samochodzie osobowym?

  • 10. Data: 2016-12-05 16:00:28

    Mon, 5 Dec 2016 14:10:33 +0100, w <o23p0b$r2e$1@adenine.netfront.net>, WW
    <w...@v...pl> napisał(-a):

    > Dyskwalifikujące jest IMHO brak napędu 4x4 dla samochodu klasy SUW.

    Piszesz o SUV-ach czy o Peugeocie 3008?
    Bo to zbiory rozłączne.

    I po co ci napęd 4x4 w aucie, które w zasadzie nie powinno zjeżdżać z asfaltu?