eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Po jeździe nowym X-Trialem.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 1. Data: 2014-08-29 07:46:04
    Temat: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam

    Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
    Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
    środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
    brałem go pod uwagę
    Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    tysiąca obrotów - diesel!
    Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
    Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia
    automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi
    cross z napędem na jedną oś?
    Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
    Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.


    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm


  • 2. Data: 2014-08-29 09:08:13
    Temat: Re:Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: AL <a...@s...net.pl>

    WW <w...@v...pl> Wrote in message:
    > Witam
    >

    > Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    > ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    > tysiąca obrotów - diesel!
    > Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.

    wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno.

    > Po co mi
    cross z napędem na jedną oś?
    > Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
    > Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.

    raczej marketingowcy



    --
    AL


  • 3. Data: 2014-08-29 11:43:19
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-29 07:46, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
    > Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
    > środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
    > brałem go pod uwagę
    > Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    > ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    > tysiąca obrotów - diesel!
    > Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
    > Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia
    > automatyczna dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi
    > cross z napędem na jedną oś?
    > Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
    > Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.
    >

    Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.
    Dwu litrowy turbo doładowany diesel.
    Zawoziłem znajomych około 300km w jedną stronę (z powrotem wracałem sam).
    Przy kapeluszniczej jeździe, po dojechaniu na miejsce nie spaliłem
    więcej niż pół zbiornika. Podczas powrotu i jazdy dużo bardziej
    agresywnej ;) musiałem dotankować aby wrócić.
    Podczas drogi powrotnej jechał za mną kierowca w VW A4 1,9. Dopytywał
    się przec CB, co za silnik siedzi w Xsie, ponieważ gdy zaczynałem
    przyspieszać przed wyprzedzaniem, to on mimo, że podobno miał chipa, nie
    dawał rady nadążać.

    Przedtem jeździłem Hondą CR-V 2.0 benzyna. To chyba inna liga.
    Nissan bardziej pasuje mi pod każdym względem.
    Nissanem zrobiłem w sumie jakieś 4 tyś km, Hondą dużo więcej.

    Oczywiście to moje jak najbardziej subiektywne odczucia.


  • 4. Data: 2014-08-29 14:05:25
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:

    > Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.

    Nowy model jest zupełnie inny. Nawet nie nawiązuje do poprzednika.
    Tylko nazwa ich łączy.
    Tamten był prosty, kanciasty, ten ma miękkie linie i wysmakowane
    wnętrze. Przy starym wydaje się ogromny. Już sam fakt, że mojej żonie
    się spodobał, a ona nie znosi terenówek, jest znaczący.
    Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia.
    Pocieszam się, że może to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza
    partia, to do następnej wsadzą 2,5 litrowy z Murano i takąż skrzynie.
    Oby.

    Dzięki i pozdrawiam.
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm


  • 5. Data: 2014-08-29 16:51:08
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-29 14:05, WW pisze:
    > W dniu 2014-08-29 11:43, Baczek pisze:
    >
    >> Miałem okazje jeździć modelem z roku chyba 2011.
    >
    > Nowy model jest zupełnie inny. Nawet nie nawiązuje do poprzednika.
    > Tylko nazwa ich łączy.
    > Tamten był prosty, kanciasty, ten ma miękkie linie i wysmakowane
    > wnętrze. Przy starym wydaje się ogromny. Już sam fakt, że mojej żonie
    > się spodobał, a ona nie znosi terenówek, jest znaczący.
    > Tylko ten silnik i skrzynia - tragedia.
    > Pocieszam się, że może to chwyt marketingowy i jak pójdzie pierwsza
    > partia, to do następnej wsadzą 2,5 litrowy z Murano i takąż skrzynie.
    > Oby.
    >

    Faktycznie, dopiero teraz pofatygowałem się, żeby zobaczyć jak wygląda
    nowy x-trail.
    To zupełnie inne auto


  • 6. Data: 2014-08-29 19:12:56
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ltp43h$tg7$...@n...news.atman.pl...
    > Witam
    >
    > Miałem okazje pojeździć nowym Nissanem X-Trailem.
    > Samochód zupełnie odmienny od poprzednika. Miękkie linie, bardzo ładny w
    > środku i sporo większy od poprzednika. Żonie się spodobał i poważnie
    > brałem go pod uwagę
    > Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    > ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    > tysiąca obrotów - diesel!
    > Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
    > Mają większy silnik i stosują go w Muranie. Do tego skrzynia automatyczna
    > dostępna tylko w wersji z napędem na jedna oś. Po co mi cross z napędem na
    > jedną oś?
    > Czy tylko mnie się wydaje, że coś z tym nie tak?
    > Przecież tą specyfikacje opracowali fachowcy.

    To wpływ Renault.
    Specjaliści od nich potrafią skopać dosłownie wszystko, włącznie z tym co im
    się kiedyś udało poprawnie zrobić, w następnej wersji mur beton będzie
    zepsute.



  • 7. Data: 2014-08-29 19:14:23
    Temat: Re: Re:Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "AL" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ltp8sr$1cn$...@d...me...
    > WW <w...@v...pl> Wrote in message:
    >> Witam
    >>
    >
    >> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    >> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    >> tysiąca obrotów - diesel!
    >> Spalanie jak w starej terenówce z potężnym silnikiem.
    >
    > wg materialow reklamowych producenta ma palic 6.4l/100km podobno.

    Akurat.
    Tak jak Duster 1.5 dci pali poniżej 6 średnio.
    Niestety, na trasie faktycznie pali 8 przy 120 km/h, przy wyższych
    prędkościach już koło 10 i więcej.



  • 8. Data: 2014-08-29 21:18:07
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
    > Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    > ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    > tysiąca obrotów - diesel!

    Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.

    --
    anacron
    Poprzyj https://www.fb.com/NielegalneRadaryDoKosza


  • 9. Data: 2014-08-30 08:43:50
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-08-29 19:12, Cavallino pisze:

    > To wpływ Renault.
    > Specjaliści od nich potrafią skopać dosłownie wszystko, włącznie z tym
    > co im się kiedyś udało poprawnie zrobić, w następnej wersji mur beton
    > będzie zepsute.
    >
    >

    Niestety masz racje.
    Miałem R25 a potem Safrane. :-(

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm


  • 10. Data: 2014-08-30 08:51:12
    Temat: Re: Po jeździe nowym X-Trialem.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-08-29 21:18, anacron pisze:
    > W dniu 29.08.2014 o 07:46, WW pisze:
    >> Ale do środka dali silnik 1,6 diesla. Oczywiście uzupełniony sprężarką,
    >> ale nieradzący sobie z tą masą. Samochód zaczyna jeździć powyżej 2,5
    >> tysiąca obrotów - diesel!
    >
    > Nowoczesne małe turbodoładowane diesle mają takie charakterystyki.
    >

    OK, to niech je wstawiają do kompaktów.
    Ale X-trial do duży i ciężki samochód a więc i spore opory powietrza.
    Tu taki silnik to nieporozumienie.
    Ile lat popracuje taka wysilona jednostka?
    Tym bardziej że mają dobry silnik 2,5 D. Jest w Murano i Pathfinder

    Pozdrawiam.
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P
    Passat B6 2.0 TDI + Alan 87/RS39 + At 1700 Lemm


strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: