  • 1. Data: 2015-11-30 20:47:52
    Temat: Pobicie za niezjechanie z lewego pasa
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Kierowca-zaatkow
    al-innego-nozem-bo-ten-nie-dal-sie-wyprzedzic-n96779
    .html

    W skrócie i z pamięci: jeden facet pobił drugiego za to, że ten drugi
    nie zjechał z lewego pasa, jak ten pierwszy chciał go wyprzedzić. W
    dodatku ten pierwszy jechał za tym drugim dobrych kilka minut,zanim
    wymierzył karę.
    To oczywiście na podstawie relacji "drugiego", która jakkolwiek zwykle
    bywa... ugładzona ;) - jednak zastanawiam się, co siedzi w głowie
    takiego agresora...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2015-11-30 21:05:23
    Temat: Re: Pobicie za niezjechanie z lewego pasa
    Od: <2...@5...210523.invalid> (Tom N)

    LEPEK w

> [...]

    > To oczywiście na podstawie relacji "drugiego", która jakkolwiek zwykle
    > bywa... ugładzona ;) - jednak zastanawiam się, co siedzi w głowie

    Ale te zeznania sie kupy nie trzymają:

    "Kiedy w końcu to zrobiłem, jaguar wyprzedził mnie [...] Gdy nasz rozmówca
    zjechał z obwodnicy, jaguar jechał za nim."

    I na dodatek prowadził pod wpływem:
    "Podszedł do mnie i uderzył mnie w twarz. Od razu poczułem krew. Jak się
    okazało już w szpitalu, mam dwie rany cięte twarzy oraz pociętą rękę, bo
    najprawdopodobniej zostałem zaatakowany nożem."

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2015-11-30 22:50:01
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    ?

  • 4. Data: 2015-11-30 23:58:59
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 20:47:52 +0100, LEPEK napisał(a):

> [...]
    > To oczywiście na podstawie relacji "drugiego", która jakkolwiek zwykle
    > bywa... ugładzona ;) - jednak zastanawiam się, co siedzi w głowie

    Psychol.
    Pełnoobijawowa niepoczytalność, bo gdyby cokolwiek kontaktował to miałby
    świadomość że mu się to nie opłaca bo go znajdą i za to odpowie.

    Czyli w świetle prawa w sumie nie będzie można go za to skazać ;)

  • 5. Data: 2015-12-01 00:16:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

> [...]

    Pełnoobijawowa niepoczytalność, bo gdyby cokolwiek kontaktował to miałby
    świadomość że mu się to nie opłaca bo go znajdą i za to odpowie.
    ---
    Co opłacalność ma do niepoczytalności ?

  • 6. Data: 2015-12-01 00:36:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Dec 2015 00:16:21 +0100, re napisał(a):

> [...]
    > Pełnoobijawowa niepoczytalność, bo gdyby cokolwiek kontaktował to miałby
    > świadomość że mu się to nie opłaca bo go znajdą i za to odpowie.

    No właśnie to, że niepoczytalny nie panuje nad tym co robi.
    Gdyby rozumiał co robi i jakie będą tego konsekwencje to by tego pewnie nie
    zrobił.

    Nie żebym go bronił, bo osobiście nie rozumiem dlaczego niepoczytalność
    miałaby wyłączać odpowiedzialność.

  • 7. Data: 2015-12-01 00:51:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-01 o 00:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Nie żebym go bronił, bo osobiście nie rozumiem dlaczego niepoczytalność
    > miałaby wyłączać odpowiedzialność.

    Skoro nie rozumie swojego czynu, to aktualne kary się go nie imają, bo
    nie pełnią żadnej roli resocjalizacyjnej. Wówczas była by to tylko kara
    zemsty, jak widać słuszna i nieprawidłowo zniesiona (tak zwane
    zapędzenie się w kozi róg).

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-12-01 00:59:17
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 1 Dec 2015 00:51:16 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    > nie pełnią żadnej roli resocjalizacyjnej. Wówczas była by to tylko kara
    > zemsty, jak widać słuszna i nieprawidłowo zniesiona (tak zwane

    Pijany zazwyczaj też nie rozumie tego co robi, co jednak okolicznością
    łagodzącą nie jest.
    A między upiciem się, a nie wzięciem leków różnica wydaje się być
    niewielka.

  • 9. Data: 2015-12-01 08:31:44
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2015-11-30 o 20:47, LEPEK pisze:
> [...]
    > To oczywiście na podstawie relacji "drugiego", która jakkolwiek zwykle
    > bywa... ugładzona ;) - jednak zastanawiam się, co siedzi w głowie

    "Sytuacja na drodze była taka, że nie miałem jak zjechać na inny pas."

    Jaaasne. Bo pewnie za 13km miał zjeżdżać. Zresztą jechać prawym pasem
    to frajerstwo.

  • 10. Data: 2015-12-01 10:14:41
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-12-01 o 08:31, ww pisze:
> [...]
    >
    > "Sytuacja na drodze była taka, że nie miałem jak zjechać na inny pas."
    >
    > Jaaasne. Bo pewnie za 13km miał zjeżdżać. Zresztą jechać prawym pasem

    Obwodnica to trasa tylko dla twardzieli :)

    Trafiła kosa na kamień...