  • 1. Data: 2010-06-11 08:13:51
    Temat: Pobieranie danych audio za pomocą waveInOpen
    Od: zbychu <z...@p...az.pl>

    Jeżeli ktoś bawił się funkcjami waveInOpen, waveInAddBuffer, itd to
    może mi pomoże w rozwiązaniu problemu.

    Sprawa polega na tym, że chciałem wykorzystać kanał audio do
    monitorowania pewnych przebiegów analogowych.
    Pobieram sobie te dane w postaci bloków próbek i okazuje się, że ...
    kolejne bloki danych nie pasują do siebie. Przykładowo gdy badany
    przebieg ma kształt sinusoidy 1000Hz to brakuje pół okresu na każdy
    blok danych.

    Próbowałem już z różnymi konfiguracjami WAVEFORMATEX najbardziej
    interesują mnie maksymalne możliwe ustawienia ale co bym nie
    kombinował zawsze jest to samo.

    Dane odbierałem za pomocą metod CALLBACK_FUNCTION i CALLBACK_THREAD z
    podobnym skutkiem.

    Może ktoś mi cos podpowie. A może jest jakiś inny sposób ?