  • 1. Data: 2018-08-07 00:31:51
    Temat: Podarunek
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Witam

    Chce komuś podarować telefon z zarejestowaną karta SIM. Czy muszę o tym
    powiadomić operatora? Albo kogos innego?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-08-07 04:15:34
    Temat: Re: Podarunek
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.08.2018 o 00:31, Kamil pisze:
    > Witam
    >
    > Chce komuś podarować telefon z zarejestowaną karta SIM. Czy muszę o tym
    > powiadomić operatora? Albo kogos innego?

    Nie musisz. Kogoś innego też nie. To od ciebie zależy czy chcesz brać na
    siebie konsekwencje ewentualnych czynów obdarowanego.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-08-07 07:56:31
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Nie musisz. Kogoś innego też nie. To od ciebie zależy czy chcesz brać na
    > siebie konsekwencje ewentualnych czynów obdarowanego.

    ostatnio (dwukrotnie, nie na raz) brałem prepaidy do centarlki alarmowej,
    sklep żabka, pani pyta czy rejestrowć- owszem, imię, nazwisko i pesel
    poproszę- podałem z głowy, dziękuję, to wszystko;)
    tak w praktyce to rejestrowanie działa.....

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 4. Data: 2018-08-07 15:09:34
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-07 o 07:56, tck pisze:

> [...]
    > i pesel poproszę- podałem z głowy, dziękuję, to wszystko;)
    > tak w praktyce to rejestrowanie działa.....

    Cyfrę kontrolną PESEL-u też w głowie obliczyłeś?
    Czy może mają jakiś "głupi" program, nie weryfikujący cyfry?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-08-07 15:51:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-08-18 o 15:09, Adam pisze:

    > Cyfrę kontrolną PESEL-u też w głowie obliczyłeś?
    > Czy może mają jakiś "głupi" program, nie weryfikujący cyfry?

    Może po prostu pamiętał swój PESEL. Ja pamiętam.

  • 6. Data: 2018-08-07 17:37:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Może po prostu pamiętał swój PESEL. Ja pamiętam.

    Lub pani w kiosku wpisywała ten pesel nie do komputera
    który to weryfikował tylko do zeszytu z którego raz na jakiś
    czas poda te dane operatorowi z którym ma umowę na prepaidy.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2018-08-07 19:46:34
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 07.08.2018 o 17:37, RadoslawF pisze:

    > Lub pani w kiosku wpisywała ten pesel nie do komputera
    > który to weryfikował tylko do zeszytu z którego raz na jakiś
    > czas poda te dane operatorowi z którym ma umowę na prepaidy.

    I te "zarejestrowane" zaczną działać raz na jakiś czas a nie niedługo po
    zakupie?

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2018-08-07 20:43:50
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Może po prostu pamiętał swój PESEL. Ja pamiętam.

    dokładnie, podałem swój, ale czy następnym razem też tak zrobię?? jeszcze
    nie wiem;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 9. Data: 2018-08-07 21:00:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-07 o 19:46, Czarek pisze:

    > I te "zarejestrowane" zaczną działać raz na jakiś czas a nie niedługo po
    > zakupie?

    Ona są zdolne do działania zanim do tego kiosku trafią.
    Rejestracja to problem operatora, tyle że nie wiemy czy
    operator ma obowiązek robić ksera dowodu czy sprawdzać
    prawdziwość podanego pinu.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-08-07 22:15:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    > Ona są zdolne do działania zanim do tego kiosku trafią.
    > Rejestracja to problem operatora, tyle że nie wiemy czy
    > operator ma obowiązek robić ksera dowodu czy sprawdzać
    > prawdziwość podanego pinu.

    To do kiosku idą inne bo te z Oszą nie działają.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.