  • 1. Data: 2020-01-21 15:33:03
    Temat: Podgląd innych banków w milku
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dodali chyba przed chwilą - w każdym razie logując się przed południem jeszcze nie
    zauważyłem.
    Można (teoretycznie, bo nie testowałem) dodawać konta z aliora, ing, mBąka, żubra,
    skarbonki i santandera.

    W ING rozszerzyli (choć te, które dodałem jakiś czas temu, podobno się
    przeterminowały i już nie ściąga aktualnych danych) i można dodawać mBąka, milka (te
    dwa były na początku), skarbonkę (doszła niedawno), żubra i bnp paribas (dwa ostatnie
    to nowość).

    Jakiś jeszcze inny bank to też umożliwia?

  • 2. Data: 2020-01-23 18:21:41
    Temat: Re: Podgląd innych banków w milku
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Dodali chyba przed chwilą - w każdym razie logując się przed południem jeszcze nie
    zauważyłem.

    Tutaj
    https://antyweb.pl/klienci-banku-millenium-juz-moga-
    dodawac-konta-z-innych-bankow/
    piszą gdzie to znaleźć (tam gdzie się występuje o pożyczki, grr) ale w
    obrazku pokazują że wyskakuje powiadomienie.

    A w komentarzach ludzie wskazują, że nie mają tego jeszcze.
    Ja też nie mam. A z 15 minut grzebałem po menusach i zgrzytałem
    resztkami zębów.

    --
    Alf/red/

  • 3. Data: 2020-01-23 19:55:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Jest w lewym górnym rogu na pulpicie - linkiem jest napis "banku millenium".
    Do zauważenia - nowy element się pojawił.

  • 4. Data: 2020-01-23 20:49:43
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Jest w lewym górnym rogu na pulpicie - linkiem jest napis "banku millenium".

    No nie jest. Po raz fefnasty już sprawdziłem.

    --
    Alf/red/

  • 5. Data: 2020-01-24 09:12:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 23 stycznia 2020 20:49:48 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

    > No nie jest. Po raz fefnasty już sprawdziłem.

    A, możliwe, u żony też nie ma.
    Widać trafiłem do pilota - może dlatego, że ustawiłem podgląd milka w ST ING?
    Albo może konto na wypowiedzeniu (po raz trzeci z propozycją moneybacku nie
    zadzwonili :( ), więc ew. błędy już bardziej nie zniechęcą ;>
    Ale dziwny ten "pilot", ze strony banku ani be ani me.

    A jak już będziesz miał, to napis "moje środki" zmiemi się na "moje środki w banku
    millennium".

  • 6. Data: 2020-02-02 12:25:22
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Kurtałka, mignął mi właśnie w ST santandera baner "dodaj konto z innego banku" - ale
    tylko raz był na pulpicie i już nie ma. Zwidy jakieś?
    Inna ciekawa zwida to to, że milek za kasę wypłaconą 2 stycznia dał odsetki
    styczniowe za 2 dni.
    Santi tak to tłumaczył, że kapitalizację robią pierwszego dnia miesiąca, ale odsetek
    za okres do przedostatniego dnia miesiąca. Czy milek ma tak samo?

  • 7. Data: 2020-02-02 18:31:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Feb 2020 03:25:22 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > kapitalizację robią pierwszego dnia miesiąca, ale odsetek za okres
    > do przedostatniego dnia miesiąca. Czy milek ma tak samo?

    A to nie jest normalne?
    Skoro naliczyli poprzednio odsetki "do ostatniego dnia miesiaca",
    to wyplacajac 1-go naleza sie za jeden dzien, a 2-go za dwa dni.

    Czy raczej za dwie noce :-)

    J.

  • 8. Data: 2020-02-06 22:03:16
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > A, możliwe, u żony też nie ma.
    > Widać trafiłem do pilota

    Dziś w jakiejś gazecie przeczytałem, że to "wybrani klienci korzystający
    z usługi Finanse 360 i cośtam".
    I już myślałem, że se poczekam... a tu zaglądam, i jest. Wczoraj nie
    było. A z regulaminu wynika, że Finanse 360 to właśnie ta usługa
    zaglądania do innych banków :-D

    Widzę sumę dostępnych środków (nie sald) z obu banków*, widzę historię z
    drugiego banku - ale historie nie są wymieszane, jedna jest tu gdzie
    zwykle, a druga podczepiona pod drugi bank. Można też odpytać o
    szczegóły jakiejś transakcji - jest wszystko łącznie z saldem po. I
    można pobrać numer tamtego rachunku.

    * doklikałem - można wybierać które produkty sumuje

    I nic więcej. Nie można zrobić przelewu między własnymi kontami, na
    przykład. Ani zrobić przelewu z tamtego, bo to inna usługa z punktu
    widzenia definicji PSD2. Nawet nie można z Milka do tamtego, co by
    przecież było technicznie i prawnie możliwe, bo mógłby "się" dopisać do
    Milkowej listy odbiorców. Nie ma widoku na zaplanowane ani na blokady.

    Moja zgoda na takie cuda jest na 3 miechy, widzę ją z obu banków, i też
    z obu mogę ją wycofać.

    Te same widoki i możliwości się od razu pojawiły w aplikacji Milka. Przy
    czym rodzaje transakcji tu są po angielsku. W systemie na www też były
    angielskie rodzaje, ale nie rzucało się tak w oczy.

    I teraz najważniejsze pytanie: po co mi to? Jakby historie były
    pomieszane, to jeszcze rozumiem. A tak, to nie wiem.

    --
    Alf/red/

  • 9. Data: 2020-02-07 15:42:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 6 lutego 2020 22:03:17 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:

> [...]
    > I już myślałem, że se poczekam... a tu zaglądam, i jest. Wczoraj nie
    > było. A z regulaminu wynika, że Finanse 360 to właśnie ta usługa

    I jak się czujesz w gronie "wybrańców"?
    Choć kto wie, może wcale do wybrańców nie należysz - może po prostu wszystkim
    włączyli, u żony też się pojawiło - i wcale mnie to nie cieszy, na dobre to milkowi
    nie wyszło, muli dzisiaj nieprzeciętnie, dobrze, że to poboczny bank.

    Cóż, w milku masz to zrobione tak, jak to zrobili w milku, w innych bankach z tych
    samych samych danych mogą zrobić inny użytek - pytanie, czy lepszy?
    Tak mBąk np. pomieszał swego czasu w jednej historii transakcje KK oraz na kontach (w
    tym oczywiście KD). Santander też tak przez chwilę miał, ale odeszli od tego i KK
    mają osobny widok historii.
    Itp. itd. - co kraj/bank to obyczaj.

    A po co to?
    Z doświadczenia - a mam 10 banków - powiem, że jeden jest jednak głównym, a pozostałe
    jedynie uzupełniają - czy kartami kredytowymi czy kontami mającymi funkcje, jakich w
    głównym banku brakuje - a główny jest główny oczywiście z jakichś ważnych powodów -
    czy to historycznych czy funkcjonalnych.
    I w tym głównym fajnie byłoby mieć podgląd kont i KK z innch banków, żeby nie trzeba
    się było logować do kilku.
    Jeszcze ważniejsze zrobiło się to właśnie w świetle PSD2 i tego nieszczęsnego
    "silnego uwierzytelnienia" - w niektórych bankach dobrze działa wpisywanie SMSa raz
    na 3 miesiące - ale w innych trzeba za każdym razem - a problem szczególny, gdy nie
    ma się akurat dostępu do telefonu, na który SMSy przychodzą.
    Minusem może być zapominanie loginów/haseł do innych banków - bo niby hasło można
    mieć to samo, w wielu bankach są też już aliasy - ale np. numer klienta potrzebny
    jest, gdy jednak trzeba zadzwonić na infolinię.

    Mnie zaś wciąż nie daje spokoju - czy widziałem ten baner w santanderze czy mi się
    przywidziało...

  • 10. Data: 2020-02-07 16:36:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
> [...]

    U mnie tez jest ... ale kiedy sie pojawilo - nie powiem

> [...]
    >oraz na kontach (w tym oczywiście KD).
    >Santander też tak przez chwilę miał, ale odeszli od tego i KK mają

    na szczescie w mbanku mozna sterowac.

> [...]
    >I w tym głównym fajnie byłoby mieć podgląd kont i KK z innch banków,
    >żeby nie trzeba się było logować do kilku.

    W zasadzie racja.

    Tylko najbardziej ciekawe jest ile tej KK trzeba splacic i kiedy - a
    to jest zazwyczaj operacja dobrze schowana :-(
    Ciekawe, czy przez PSD jest dostep ...

    >Mnie zaś wciąż nie daje spokoju - czy widziałem ten baner w
    >santanderze czy mi się przywidziało...

    Juz za chwileczke, juz za momencik ?
    https://www.santander.pl/przydatne-informacje/psd2

    J.