  • 11. Data: 2018-04-09 21:29:47
    Temat: Re: Podgrzewacze przepływowe
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Apr 2018 20:52:39 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
    > Byłeś w wojsku? Wiesz co to jest "buzała"?

    Wystarczy włożyć do takiej wody gotówanej buzalą PE i od razu
    różnicowka wywali, więc?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2018-04-09 23:59:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wiec nie wklada sie PE do kubka w ktorym sie wode gotuje buzala i po problemie z
    wyskakujaca roznocowka.

  • 13. Data: 2018-04-10 07:13:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 9 Apr 2018 21:27:27 +0200, SnCu napisał(a):
    > Zresztą pooglądaj na Youtube filmiki o "suicide shower" - ogrzewaczu
    > przepływowym w słuchawce od prysznica, np.:
    > https://www.youtube.com/watch?v=cNjA0aee07k
    > mimo nazwy, ludzie z tego korzystają i jakoś żyją.

    Dopoki sie jeden kabelek nie urwie :-)

    A mozna tak

    https://www.youtube.com/watch?v=ZwuhFLsowRc

    J.

  • 14. Data: 2018-04-10 14:45:14
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Apr 2018 14:59:35 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Wiec nie wklada sie PE do kubka w ktorym sie wode gotuje buzala i
    > po problemie z wyskakujaca roznocowka.

    Ależ oczywiście, pytaniej po co ten argument był Użytkownikowi.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2018-04-10 14:49:03
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Apr 2018 21:27:27 +0200, SnCu <t...@e...ca> wrote:
    > Wiele ogrzewaczy przepływowych tak właśnie jest zbudowanych,
    > wykorzystują fakt, że czysta woda słabo przewodzi. Ja nawet
    > pamiętam
    > robiłem eksperymenty z wtykaniem fazy i PE do szklanki z wodą,
    > trzeba
    > było jednym kablem dobrze się zbliżyć do drugiego żeby wyzwolić
    > różnicówkę.

    A jednak David z eevblog oburzył się na widok profesjonalnej buzaly :)

    https://youtu.be/f14nv3uf2ik

    --
    Marek

  • 16. Data: 2018-04-10 14:51:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 10 Apr 2018 07:13:31 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A mozna tak

    > https://www.youtube.com/watch?v=ZwuhFLsowRc

    Mógłbyś streścić w kilku słowach w czym to jest lepsze?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2018-04-10 17:58:11
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Prawie wszystkie tak mają. Przed laty miałem praktykę w firmie
    sprawdzającej ogrzewacze przepływowe na zgodność z normą. Chodziło o
    ogólne dopuszczenie tych urządzeń do sprzedaży bez potrzeby
    każdorazowego pomiaru na miejscu przez zakład energetyczny (znaczy
    homologacja). Wszystkie ustrojstwa były właśnie tak zrobione.

    Waldek

  • 18. Data: 2018-04-10 18:52:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gosc troche na idiote wyglada.

  • 19. Data: 2018-04-10 20:15:16
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 09.04.2018 o 21:19, J.F. pisze:

    > A tak swoja droga - ten podgrzewacz to 1f czy 3f ?
    >
    > Moze przy 3f prad sie tak usrednia, ze roznicowka nie wywala ...

    Oczywiście się tak uśrednia, ale różnicówki też sa 3 fazowe!
    Jak jest upływność, to już jest prąd różnicowy.

    --
    Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

  • 20. Data: 2018-04-10 20:37:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 9 Apr 2018 21:27:27 +0200, SnCu <t...@e...ca> wrote:
    > Wiele ogrzewaczy przepływowych tak właśnie jest zbudowanych,
    > wykorzystują fakt, że czysta woda słabo przewodzi. Ja nawet pamiętam

    A jednak miss Poland (nie mylić z miss Polonia, to inny konkurs) w
    latach 90 zginęła bo podlaczona suszarka z wieszaka wpadła jej do
    wanny podczas kompileli. Przynajmniej taka jest wersja jej partnera.
    Miała brudną wodę?

    --
    Marek