  • 1. Data: 2017-08-11 17:03:59
    Temat: Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego - c.d.
    Od: "Adam Nastula" <a...@w...pl>

    Zapomniałem dodać, że system operacyjny i komputer mam w wersji 64 bit.

  • 2. Data: 2017-08-12 09:34:57
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2017-08-11 o 17:03, Adam Nastula pisze:
    > Zapomniałem dodać, że system operacyjny i komputer mam w wersji 64 bit.

    Bitowość systemu operacyjnego nie ma znaczenia. Reszta jak napisali
    piszący w wątku, który założyłeś jako pierwszy.

    --
    t0maszek

  • 3. Data: 2017-08-12 11:19:08
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 11.08.2017 o 17:03, Adam Nastula pisze:
    > Zapomniałem dodać, że system operacyjny i komputer mam w wersji 64 bit.

    Jeśli na tym dysku nie masz jakichś ważnych danych do których musisz się
    dobrać i dlatego potrzebujesz go podłączyć, to go po prostu zezłomuj,
    jak już inni napisali, w cenie zewnętrznej obudowy do niego lub markowej
    przejściówki na USB lub SATA kupisz co najmniej o połowę młodszy i
    kilkanaście razy pojemniejszy dysk SATA. A jeśli wystarczy Ci 40 GB 'na
    backupy" i musisz go podłączać zewnętrznie, to też zamiast przejściówek
    kub sobie pendrajwa 32GB, pewnie wyjdzie jeszcze taniej. I bez plątaniny
    kabli (zewnętrzny dysk 3.5" wymaga dodatkowego zasilacza).

  • 4. Data: 2017-08-12 12:12:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" ommh6d$sip$...@n...news.atman.pl

> [...]
    jeszcze taniej. I bez plątaniny kabli
    > (zewnętrzny dysk 3.5" wymaga dodatkowego zasilacza).

    Być może lepsza jest karta mikroSD z malutkim czytnikiem na USB...