  • 1. Data: 2018-10-04 09:42:38
    Temat: Podłe praktyki Virgim
    Od: g...@g...com

    Mam kilka nr w Virgin mobile i od jakiegoś czasu widac ze operator
    stacza sie corac bardziej. CMOK nie dziala - a wlasciwie cmoknijcie nas w d..
    Infolinia to masakra. Nagla likwidacja Fremium i to cale zamieszanie.
    Ale to co spotkało mnie wczoraj to przechodzi ludzkie pojecie.
    Wiedzialem ze wczoraj konczy mi sie na jednym nr 30 dni fremium, nie wiedzialem czy
    sie odnowi. Po południu na ten nr dzwoni panienka z virgin
    i nawija "konczy sie panu fremium, nie bedzie odnowiony pakiet niech pan
    przejdzie na gigadaje za 25 zl ja pana zaraz przeniose"
    Mowie chwila mam stara karte zlecilem duplikat jeszcze go nie otrzymalem.
    Nic na razie nie robie - nie zmieniam. Na tym sie skonczylo.
    Dzis widze fremium na tym nr SIE ODNOWILO - Virgin KLAMIE.!!
    Ostrzegam Virgin to juz dno, chwyta sie juz tak PODŁYCH praktyk jak
    oszustwo. Pracownicy klamia oszukuja byle dostac premie.
    Trzeba pomalu zabierac z tego syfu karty - to zarobia klamstwem !
    gtoni

  • 2. Data: 2018-10-04 10:54:42
    Temat: Re: Podłe praktyki Virgim
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 09:42, g...@g...com pisze:

    > Dzis widze fremium na tym nr SIE ODNOWILO - Virgin KLAMIE.!!

    > Trzeba pomalu zabierac z tego syfu karty - to zarobia klamstwem !

    Tak jest!
    Natychmiast trzeba zabierać karty z Virgin!
    Nie da się żyć z takimi oszustami, tak podle kłamali, że Freemium sie
    skończyło, a tymczasem bezczelnie przedłużają działanie darmowych kart.
    To wyjątkowo nieuczciwe!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-10-04 12:20:23
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

> [...]
    > Nie da się żyć z takimi oszustami, tak podle kłamali, że Freemium sie
    > skończyło, a tymczasem bezczelnie przedłużają działanie darmowych kart.

    Tak jest, klamanie, ze cos sie za chwile konczy w celu naciagniecia na
    usluge za 25zl/miesiac jest wyjatkowe nieuczciwe. Tym bardziej, ze nawet
    jesliby naprawde sie konczylo to sa tez uslugi za 3zl i 9zl.

    DK

  • 4. Data: 2018-10-04 13:08:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DK" napisał w wiadomości grup
    .

    >Tak jest, klamanie, ze cos sie za chwile konczy w celu naciagniecia
    >na usluge za 25zl/miesiac jest wyjatkowe nieuczciwe. Tym bardziej, ze
    >nawet jesliby naprawde sie konczylo to sa tez uslugi za 3zl i 9zl.

    Wiec w ramach protestu wyniesc sie tam, gdzie zaplacimy 25zl/mc ? :-)

    A moze po prostu sie nauczyc mowic NIE, oraz "prosze mi przyslac
    szczegolowa oferte".
    Bo wszyscy wydzwaniaja.
    Ostatnio T-mobile mnie zaszczycil - chyba czyszczenie magazynow, bo
    jakies stare złomy wciskali.
    Pardon, "jak pan moze mowic stary zlom, to jest nowy telefon, prosto z
    fabryki" ...

    Tak swoja droga - jak nie Fremium to co ?
    Potrzebuje dla rodzicow tak ze 100 min/mc, w tym stacjonarne ...

    J.

  • 5. Data: 2018-10-04 13:50:16
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    J.F. pisze:

    > Tak swoja droga - jak nie Fremium to co ?
    > Potrzebuje dla rodzicow tak ze 100 min/mc, w tym stacjonarne ...

    Albo pakiet MINI za 9zl w Virgin (300 minut na komorki i stacjonarne),
    albo pakiet za 9,90zl w a2mobile (no limit na komorki i stacjonarne),
    ewentualnie a2mobile bez wykupywania pakietow (stawka na komorki i
    stacjonarne 10gr/min).

    DK

  • 6. Data: 2018-10-07 03:05:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5bb5f4f1$0$498$6...@n...neostrada.pl

    > Tak swoja droga - jak nie Fremium to co ?

    Cokolwiek -- mając masę SIMek można
    przenosić się chyba do śmierci. ;)
    (od zakrętu do obiadu?)

    Określenie 'do śmierci' nie oznacza 'do operatora'.
    lecz coś na kształt 'bez końca'. ;)

    > Potrzebuje dla rodzicow tak ze 100 min/mc, w tym stacjonarne ...

    Skromne wymagania.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 7. Data: 2018-10-09 20:16:54
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-04 o 09:42, g...@g...com pisze:

    > Dzis widze fremium na tym nr SIE ODNOWILO - Virgin KLAMIE.!!

    A mnie się nie odnowiło. :(
    Miało mi się odnowić 2 października, 30 września przyszedł SMS, że
    ważność aktywnego pakietu #Freemium skończy się 1-10-2018.

    Zaś 1-10-2018 otrzymałem SMS podobny do wszystkich wcześniejszych, że
    mój pakiet #Freemium jest ważny do 1-10-2018 i zostanie automatycznie
    odnowiony. A jeśli chcę zrezygnować, muszę wysłać STOP.

    I na tym się skończyło, teraz w systemie wszystko jest na zero, brak
    środków. :(

    Naprawdę trzeba szukać zamiennika!

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 8. Data: 2018-10-09 23:37:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Akarm" 5bbcf097$0$484$6...@n...neostrada.pl

    > I na tym się skończyło, teraz w systemie wszystko jest na zero, brak środków. :(

    Masz pecha albo ja -- szczęście. ;) Mnie strona WWW (CATV
    Dipol) cichcem wydzwoniła niemal wszystko -- niemal, bo
    z pełnego piątaka został grosz, na którym ciągnę miesiącami. :)
    (#F odradza się bezproblemowo!!!)

    Pełnego piątaka -- zazwyczaj (chyba zawsze) nawet jednego
    grosza nie tracę przy uruchamianiu/aktywowaniu. :) Nie
    aktywuję kodami, lecz prawdziwymi rozmowami, tyle że tak
    krótkimi, iż nawet jednego grosza nie zjadającymi. :)

    BTW -- kiedyś ukazałem nawet efekty logowania z telefonu.
    Liczy się szybkość. ;) (tak szybko trzeba zalogować się,
    aby nie doszło do przekierowania na info o aplikacji)

    Mam w VM kilka numerów, nad którymi panuję tak sobie. ;)
    Od czasu do czasu VM krzyczy, że mam za dużo na jeden pesel
    (krzyczy tak nawet tam, gdzie mam tylko jeden numer, i to
    nie na pesel, bo na firmę, czyli chyba na NIP) więc mi
    nie odświeży #F a po jakimś czasie znów mam 300/30/30... ;)

    Niezbyt mocno mnie to (to, jak i koniec ery #F) martwi,
    bo mam nadal masę minut i GB z (chyba czerwcowego)
    przeniesienia Faktycznego. :)

    W swej zuchwałości ;) nawet nie aktywowałem wakacyjnych
    daremniaków fioletowych... (Faktycznych mam aż nadto!)

    Jeśli już mnie coś martwi -- to niezbyt przyjazna Pomarańcza,
    która nie mówi mi szybko/wprost, czy oby każda moja SIMka
    jest nadal żywa... Raz do roku ślę z każdej SMS przedłużający
    żywot o kolejny rok...

    Na 2nr ślę SMS co parę dni... ;)
    Nie wiem, po co, ;) ale ma ładne numery, więc ślę. :)
    Wcześniej miałem inne ładne (podałem nawet je na grupie) ale je straciłem. :)

    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2018-10-10 23:48:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ppj729$t97$...@n...news.atman.pl

    > Jeśli już mnie coś martwi -- to niezbyt przyjazna Pomarańcza,

    Właśnie otrzymałem odpowiedź od Pomarańczy. :)

    > która nie mówi mi szybko/wprost, czy oby każda moja SIMka
    > jest nadal żywa... Raz do roku ślę z każdej SMS przedłużający
    > żywot o kolejny rok...

    Ene 3 września 2018:
    Wolałbym aplikację wzorowaną na Playu czy
    Virgin Mobile, gdzie obsługa wielu numerów
    telefonicznych jest prosta i czytelna.

    Orange Polska 10 października 2018:
    Witaj. Dokładamy starań żeby to uprościć.
    Mamy nadzieję, że będziesz zadowolony
    z przyszłych zmian. Pozdrawiamy.

    Takie reakcje lubię i popieram. :)

  • 10. Data: 2018-10-16 16:05:37
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 9 Oct 2018 20:16:54 +0200, Akarm <a...@w...pl> wrote:

    >A mnie się nie odnowiło. :(

    U mnie odnowiło się drugi miesiąc z kolei. Zobaczymy jak długo
    jeszcze.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280