  • 1. Data: 2011-05-03 18:35:13
    Temat: Podstawki ziff (z wajchą) 40-pin mam killka na zbyciu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy ktoś jest zainteresowany podstawkami 40-pin
    pod obudowy scalaków 300-600 millsów?
    Np. do programowania takich procesorów, pamięci flash itp.
    Mam kilka sztuk na zbyciu, nielutowane w dobrym stanie
    i szkoda mi wyrzucić na śmietnik coś, co się komuś przydać może...

  • 2. Data: 2011-05-05 13:02:36
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wąskie czy szerokie, taki GAL16V8 wejdzie czy nie?
    po ile?

  • 3. Data: 2011-05-05 16:43:53
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 05.05.2011 15:02, identifikator: 20040501 wrote:
    > wąskie czy szerokie, taki GAL16V8 wejdzie czy nie?
    > po ile?

    czy wchodzą na zwykłe podstawki ? ( mam takie co nie wchodzą, bo mają
    nóżki szerokie w poprzek)

    Mirek.