  • 1. Data: 2017-08-18 03:10:48
    Temat: Podstawy elektrotechniki, cześć VII: autotransformator
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    Autotransformator:

    http://2.bp.blogspot.com/-vTIAWDioukU/UEl_Yo5WZ4I/AA
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319
    _509368256_n.jpg

  • 2. Data: 2017-08-18 07:40:57
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości
    > Autotransformator:
    >
    > http://2.bp.blogspot.com/-vTIAWDioukU/UEl_Yo5WZ4I/AA
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319
    _509368256_n.jpg

    trójfazowy w dodatku;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2017-08-18 07:56:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319
    _509368256_n.jpg

    >trójfazowy w dodatku;)

    Nie znacie sie - to jest najnowsze auto elektryczne z szybka
    ladowarka.

    Ladowarka nie dosc ze pare MW, to jeszcze nie trzeba szukac gniazdka,
    bo mozna z dowolnego druta gdzies w polu :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-08-18 09:07:59
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    > Autotransformator:
    >
    > http://2.bp.blogspot.com/-vTIAWDioukU/UEl_Yo5WZ4I/AA
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319

    Ee tam... chłodnica mu rdzewieje... U góry, w przerwie pierwsze żeberko po
    prawej. A tak w ogóle, to nie musi on się podpiąć do systemu chłodzenia w
    samochodzie? Widzę, że ciut krzywo się zamontował i komputer pokładowy
    sypnie błędami...

    :) LOL :) !!!

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 5. Data: 2017-08-18 11:14:06
    Od: Maciek <n...@x...pl>

    > Nie znacie sie - to jest najnowsze auto elektryczne z szybka ladowarka.

    Jest moc, ale kiepsko widać logo producenta, pewnie faza prototypowa no
    i parę poprawek wypadałoby chyba jeszcze nanieść.
    ..a może to ta nowa Tesla dla mniej zamożnych? ;-)

  • 6. Data: 2017-08-18 11:18:28
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    > http://2.bp.blogspot.com/-vTIAWDioukU/UEl_Yo5WZ4I/AA
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319
    _509368256_n.jpg
    Powrót do przeszłości - wystarczy cofnąć czas, zmienić nieco bieg wydarzeń i
    po kłopocie :)

  • 7. Data: 2017-08-18 12:31:01
    Od: SnCu <t...@e...ca>

    W dniu 2017-08-18 o 11:18, Marek pisze:
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319
    _509368256_n.jpg

    > Powrót do przeszłości - wystarczy cofnąć czas, zmienić nieco bieg
    > wydarzeń i po kłopocie :)

    A może to prototyp nowego Deloreana? Zamiast flux capacitor jest flux
    inductor, tylko trzeba pamiętać, że przesuwa czas w drugą stronę :D

  • 8. Data: 2017-08-18 13:56:31
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

> [...]
    >
    > A może to prototyp nowego Deloreana? Zamiast flux capacitor jest flux
    > inductor, tylko trzeba pamiętać, że przesuwa czas w drugą stronę :D

    A to problem odwrócić polaryzację/przesunąć faze o 180 stopni? Dostajemy
    znak przeciwny i już chyba powinni się zgrać, jak oczekujemy? :)
    A... jeszcze jedno, górny, mniejszy rząd zacisków, drugi od prawej wydaje mi
    się taki jakoś przefazowany, wektory mu się mogą nie zgrać i cos fi pójdzie
    w maliny... Grzać się będzie za bardzo... Albo ja czegoś nie dopatrzyłem...

    :D

    Jeszcze kolejne, obawiam się ryzyka związanego z nowym elementem układu, czy
    jego masa przy przekraczaniu bariery czasu, nie spowoduje naruszenia ciągu
    czasoprzestrzeni i nie wyśle tego w piąty wymiar?
    :)

  • 9. Data: 2017-08-19 16:19:02
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > ..a może to ta nowa Tesla dla mniej zamożnych? ;-)

    Przeca to trolejbus, drut widać.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2017-08-21 13:32:11
    Od: BK <t...@t...nie>

    W dniu 2017-08-18 o 03:10, SnCu pisze:
    > Autotransformator:
    >
    > http://2.bp.blogspot.com/-vTIAWDioukU/UEl_Yo5WZ4I/AA
    AAAAAAATo/j17OkNEZNZM/s1600/561060_10152103218835319
    _509368256_n.jpg

    Spadek napięcia.