  • 1. Data: 2022-04-15 20:44:54
    Temat: Podtynkowy wyłącznik z mikrofalowym czujnikiem ruchu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Szukam wyłącznika podtynkowego z czujnikiem zmierzchowym i ruchu, coś jak
    Orno OR-CR-205, ale nie z PIR, tylko z mikrofalą.

    Owszem, jest np. Maclean MCE132, ale nie ma klawisza włączającego na stałe.

    Znalazłem gdzieś ChiliTec ?B07WT2KJTQ, ale nie lubię taniej chińszczyzny,
    ponadto opinie są kiepskie.

    Widział gdzieś ktoś coś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2022-04-15 22:28:54
    Od: "Andrzej W." <awa_wp@na_wp_oczywiscie.pl>

    W dniu 15.04.2022 o 20:44, Adam pisze:
    > Szukam wyłącznika podtynkowego z czujnikiem zmierzchowym i ruchu, coś jak
    > Orno OR-CR-205, ale nie z PIR, tylko z mikrofalą.

    Wybacz, że nie na temat, ale przeanalizowałeś wszystko z tą mikrofalą?
    Głównie chodzi, że to bierze również z tyłu, przynajmniej moje chińskie
    tandety.
    No i u mnie jeden wyłącznik się uruchamia jak na sąsiedniej klatce idą
    korytarzem do kibla a w wiatrołapie światło szaleje i nawet nie wiem
    dlaczego, czy wrony na dachu czy gałęzie...
    Może jednak poszukasz combo PIR+micro?

    --
    AWa.

  • 3. Data: 2022-04-16 00:45:51
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2022 22:28:54 +0200, Andrzej W. napisał(a):

> [...]
    > korytarzem do kibla a w wiatrołapie światło szaleje i nawet nie wiem
    > dlaczego, czy wrony na dachu czy gałęzie...

    We własnym budunku.
    Właśnie o to chodzi, aby światło zaświeciło się, jak ktoś wchodzi do
    korytarza przed pomieszczeniem z tym wyłącznikiem.
    Tak więc jest to całkowicie świadomy zakup.

    Sam zresztą mam kilka takich "żarówek" i ze dwie lampy. Duża wygoda: zanim
    wejdę do pomieszczenia, to już tam się świeci.
    Jednak takiej "żarówki" z mikrofalą nie można zaświecić na stałe.

    Jeszcze inny stary pomysł:
    tak ze 20, może 30 lat temu kupowałem kilka zewnętrznych naświetlaczy
    halogenowych z czyjnikami ruchu. Dwa z nich do tej pory są w domu rodziców.
    Oprócz czujnika zmierzchowego i ruchu miały jeszcze świetną funkcję: cykl
    włącz-wyłącz-włącz powoduje zaświecenie na stałe. W późniejszych latach nie
    spotkałem takiego sprzętu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam