  • 31. Data: 2022-03-26 11:30:37
    Temat: Re: Podwajacz napięcia (dopytam nim sprawdzę)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Mar 2022 22:41:21 +0100, LordBluzg(R) wrote:

    > Nie, ja już mam tam 3 przetwornice, podłączone równolegle i każda
    > startuje od coraz wyższego napięcia. J.F. sugerował podłączenie
    > mniejszej ale szeregowo i z przekaźnikiem.

    Ja sugerowalem zasilenie czesci sterujacej wiekszej przetwornicy
    z mniejszej przetwornicy.

    Wiec startowala by sobie i przy niskim napieciu :-)

    J.

  • 32. Data: 2022-03-26 13:17:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 26.03.2022 o 11:30, J.F pisze:

    > Ja sugerowalem zasilenie czesci sterujacej wiekszej przetwornicy
    > z mniejszej przetwornicy.
    >
    > Wiec startowala by sobie i przy niskim napieciu :-)

    To i tak jest problematyczne z uwagi na charakterystykę pracy
    przetwornicy. Wraz ze wzrostem napięcia wejściowego ona sobie ustala
    inny stan pracy a napięcie wejściowe ma wpływ na napięcie zasilania więc
    podłączenie innej przetwornicy mogołby wywoływać głupie stany bo ZTCW to
    nie ma tam stabilizacji zasilania. To co mam obecnie, zupełnie mi
    wystarczy :)

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>