  • 1. Data: 2019-12-30 11:33:59
    Temat: Podwyżki w play na kartę od lutego 2020
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Play rozsyła pisma z informacją że od 15.02.2020 podnoszą niektóre ceny
    w prepaid.
    Znika cennikowe kuloodporne 29gr/min, będzie 30gr za minutę.
    Sms cennikowy z 9gr wzrasta do 19gr
    Zaczną egezkfować opłatę 19,99zł za wymianę karty sim w przypadku gdy
    będzie konieczna z winy abonenta.
    Idzie nowy trend zapoczątkowany przez Orange, powolne podwyżki, które
    będą wymuszały wykupowanie pakietów.
    Zresztą prezes Play ostatnio stwierdził że:
    "Polscy klienci są gotowi płacić nieco więcej za komunikację mobilną"

  • 2. Data: 2019-12-30 15:27:44
    Temat: Re: Podwyżki w play na kartę od lutego 2020
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "xxx" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    >Zresztą prezes Play ostatnio stwierdził że:
    >"Polscy klienci są gotowi płacić nieco więcej za komunikację mobilną"

    no coz, inflacja, a ceny uslug chyba juz od dawna siegnely dna.

    Ale czy sa tacy gotowi, to sie jeszcze okaze. Jesli gdzie indziej
    taniej, to po co przeplacac :-)

    J.

  • 3. Data: 2020-01-03 16:46:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xxx" 5e09d2a4$0$17343$6...@n...neostrada.pl

    > Idzie nowy trend zapoczątkowany przez Orange, powolne
    > podwyżki, które będą wymuszały wykupowanie pakietów.

    i za gardło porywa mnie strach <-- to z piosenki?...
    https://www.kaczmarski.art.pl/tworczosc/wiersze/epit
    afium-dla-wlodzimierza-wysockiego/

    O jakich pakietach Waść rzeczesz?! [albo prawisz -- nie pamiętam...]

    [pewnie napisze, że o pomarańczowych...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2020-01-06 10:54:09
    Od: xxx <x...@x...xxx>

    Eneuel Leszek Ciszewski laid this down on his screen :
> [...]
    afium-dla-wlodzimierza-wysockiego/

    > O jakich pakietach Waść rzeczesz?! [albo prawisz -- nie pamiętam...]
    >
    > [pewnie napisze, że o pomarańczowych...]

    Prosty przykład, zamiast wysłać kilka smsów cennikowo, bardziej będzie
    się opłacało wykupić pakiet nielimitowanych smsów czy formułę sms.
    Kto liczyć nie potrafi i nie jest na bieżąco z ofertą, tylko straci,
    albo żeby nie zawracać sobie tym głowy wykupi droższy pakiet z
    wszystkim nielimitowanym żeby mieć spokój choć i tak go nie będzie
    potrzebował.

  • 5. Data: 2020-01-07 02:45:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2020 10:54:09 +0100, xxx napisał(a):
> [...]
    > albo żeby nie zawracać sobie tym głowy wykupi droższy pakiet z
    > wszystkim nielimitowanym żeby mieć spokój choć i tak go nie będzie

    Do tego to przeciez od dawna zmierza - operator chce, zeby klient
    placil duzo, czyli 30zl :-), i moze mu za to dac no-limit.
    Mniej mu sie nie oplaca.

    A oferty z minut przeszly na GB internetu - tym sie konkuruje.
    Pszemol nam to przeciez pisal juz lata temu ...

    J.