  • 1. Data: 2016-11-28 13:31:52
    Temat: Pogorszenie UPC (faks)?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Od 1,5 - 2 miesięcy drastycznie pogorszyła się jakość (niegdyś znakomita!) wysyłania
    faksów z mojej "stacjonarki" UPC.
    Transmisja spada na jakieś historyczne prędkości (rozpoznaję po bardzo długim czasie
    przesłania każdej strony) lub wręcz w trakcie transmisji faksowej połączenie jest
    zrywane (charakterystyczne piski monitorowanej transmisji faksu i nagle bez wyraźnej
    przyczyny pojawia się sygnał zajętości).
    Na różne numery, w tym na takie, na które często wcześniej bezproblemowo wysyłałem
    (faks to dla mnie narzędzie pracy).
    Problem z UPC generalny (kodeki?), z UPC jakiś lokalny (bramy do sieci komutowanej -
    Wwa) czy mam szukać u siebie (nowy faks wcześniej bezproblemowy zaczął działać gorzej
    od starego)?
    Czy pamiętacie stacjonarny nr tel. (" z zagranicy / z komórkowych") do reklamacji w
    UPC (raczej biznesowy niż ludnościowy)?

  • 2. Data: 2016-11-28 14:12:10
    Temat: Re: Pogorszenie UPC (faks)?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 28.11.2016 13:31, ąćęłńóśźż pisze:

    > Czy pamiętacie stacjonarny nr tel. (" z zagranicy / z komórkowych")
    > do reklamacji w UPC (raczej biznesowy niż ludnościowy)?

    Biznesowy to nie wiem, ale do UPC dzwonię na 813813813.

    MJ

  • 3. Data: 2016-12-01 22:50:09
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Biznesowy to nie wiem, ale do UPC dzwonię na 813813813.

    Tzw złote numery, jak ten, który z Lublinem i okolicami ma ch.. wspólnego,
    to mam o takich zdanie, no, powiedzmy, negatywne, natomiast, jak mnie
    przypili dzwonię albo 801949480, albo 324949480. Uwaga na 801, bo nie liczy
    się do puli bezpłatnych minut!

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 4. Data: 2016-12-01 23:11:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > to mam o takich zdanie, no, powiedzmy, negatywne, natomiast, jak mnie
    > przypili dzwonię albo 801949480, albo 324949480. Uwaga na 801, bo nie liczy

    No więc po ch.. dzwonić na płatne numery, skoro można za darmo "do Lublina"?

    O numerach na 801 mam zdanie, no, powiedzmy, negatywne. Kiedyś miały być
    tańsze, dzisiaj są przeważnie droższe od normalnych. Z tym że te normalne
    przeważnie są gdzieś głęboko ukryte, albo wręcz trzeba o nie dopytać (na
    przykład na pl.misc.telefonia).

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2016-12-02 00:43:32
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > No więc po ch.. dzwonić na płatne numery, skoro można za darmo "do
    > Lublina"?

    Ja tam dzwonię na to, co od poczatku było, na numer katowicki.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 6. Data: 2017-02-25 15:16:40
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Biznesowy BOI:
    (32) 4949480