  • 1. Data: 2017-06-18 19:58:23
    Temat: Pojemnik na drobiazgi - może ktoś widział ten typ
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Poszukuje takiego pojemnika:

    https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvaZy1GY0
    xYcEJyOUE

    Wydaje mi się że byl kupiony w Netto, ale to "generyczy" pojemnik, więc
    pewnie mozna go dostać gdzie indziej. Niestety szukanie na allegro nie
    wyszło. Ktoś poznaje?

    Grupa pasuje, bo to pojemnik idealny na małe elementy elektroniczne :D

  • 2. Data: 2017-06-18 20:27:05
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    >
    > Wydaje mi się że byl kupiony w Netto, ale to "generyczy" pojemnik, więc
    > pewnie mozna go dostać gdzie indziej. Niestety szukanie na allegro nie

    Poszukaj w sklepach wędkarskich.

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2017-06-18 20:35:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/18/2017 8:27 PM, Czarek wrote:
    > Poszukaj w sklepach wędkarskich.

    Szukałem tam w pierwszej kolejności, w drugiej w sklepach z bizuterią.
    Nie ma nic takiego, są podobne, ale chodzi o takie same bo pasują mi
    perfekcyjnie rozmiarem i zamykaniem.

  • 4. Data: 2017-06-18 21:16:03
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a nie ma na nim jakiejś naklejki?
    jak się wpisze w allegro taką markę "patrol" to się pojawiają może to
    coś z tego?

  • 5. Data: 2017-06-18 21:28:21
    Od: Maciek <n...@n...pl>

    > Grupa pasuje, bo to pojemnik idealny na małe elementy elektroniczne :D

    ...a nie lepiej zainwestować w segregator, grubsze koszulki foliowe A4 +
    zgrzewarkę? ;-) (zgrzewarkę do zgrzania koszulki co 2cm)
    Masę można tego upchać i mieć w jednym miejscu skatalogowane z szybkim
    dostępem. Nie mówiąc już o mikro kosztach dalszej rozbudowy ;-)

  • 6. Data: 2017-06-18 21:28:32
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > Szukałem tam w pierwszej kolejności, w drugiej w sklepach z bizuterią.
    > Nie ma nic takiego, są podobne, ale chodzi o takie same bo pasują mi
    > perfekcyjnie rozmiarem i zamykaniem.

    https://www.aliexpress.com/store/product/Free-shippi
    ng-8-Parts-Transparent-Plastic-Compartments-Storage-
    Box-Case-Adjustable-Containers-Jewelry-Tool-Containe
    r-2/107624_564726243.html

    --
    Kaczin

  • 7. Data: 2017-06-18 21:59:52
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2017-06-18 19:58, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Wydaje mi się że byl kupiony w Netto, ale to "generyczy" pojemnik, więc
    > pewnie mozna go dostać gdzie indziej. Niestety szukanie na allegro nie

    W Biedronce coś podobnego było (z naciskiem na było, bo tam jak i w
    Lidlu sezonowo).
    Na stronie Bricomana kształtu podobnego ujrzałem...

    Włodek

  • 8. Data: 2017-06-18 23:08:51
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > pasują mi
    > perfekcyjnie rozmiarem i zamykaniem.

    To może podaj ten rozmiar (nam albo wyszukiwarce)?

    MJ

  • 9. Data: 2017-06-18 23:57:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

    > Wydaje mi się że byl kupiony w Netto, ale to "generyczy" pojemnik,
    > więc pewnie mozna go dostać gdzie indziej. Niestety szukanie na
    > allegro nie wyszło. Ktoś poznaje?

    Król Promocji twierdzi, że nigdy nie widział w Polsce B takiego.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2017-06-19 10:32:59
    Od: "jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał w wiadomości

    > To może podaj ten rozmiar (nam albo wyszukiwarce)?
    >
    > MJ

    http://allegro.pl/60426-organizer-plastikowy-prostok
    atny-130-65mm-i6706304960.html