  • 11. Data: 2017-06-19 20:44:38
    Temat: Re: Pojemnik na drobiazgi - mo?e kto? widzia? ten typ
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/19/2017 10:32 AM, jacek wrote:
    > http://allegro.pl/60426-organizer-plastikowy-prostok
    atny-130-65mm-i6706304960.html

    Nie, to nie ten.

  • 12. Data: 2017-06-19 20:46:36
    Temat: Re: Pojemnik na drobiazgi - może ktoś widział ten typ
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/18/2017 9:28 PM, Maciek wrote:
    > ...a nie lepiej zainwestować w segregator, grubsze koszulki foliowe A4 +
    > zgrzewarkę? ;-) (zgrzewarkę do zgrzania koszulki co 2cm)
    > Masę można tego upchać i mieć w jednym miejscu skatalogowane z szybkim
    > dostępem. Nie mówiąc już o mikro kosztach dalszej rozbudowy ;-)

    Stosuje pojemniki plastikowe i chwalę sobie. Te z netto mają zaletę że
    nie maja wystających fikusnych elementów, są prostokątne, wymiar akurat.
    Niestety co pójde do casto w poszukiwaniu podobnych to mam do dyspozycji
    jedynie wypociny tępego projektanta który odkrył krzywe Beziera w CADzie
    i musi je wszystkie przetestować.

  • 13. Data: 2017-06-19 20:50:57
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/18/2017 11:08 PM, Michał Jankowski wrote:
    > To może podaj ten rozmiar (nam albo wyszukiwarce)?

    112 (lub 115) x 130 mm.

    Też już tak szukalem. Bez skutku. Prawdopodobnie netto zamawia te swoje
    smieci z chin. Sądząc po asortymencie sklepu to jest pierwsza strona z
    wyników aliexpress po wpisaniu "some cheap sh*t". Niestety tam też nie
    widzę ;)

  • 14. Data: 2017-06-19 21:08:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > smieci z chin. Sądząc po asortymencie sklepu to jest pierwsza strona z
    > wyników aliexpress po wpisaniu "some cheap sh*t". Niestety tam też nie

    No ale trzeba przyznać, że potrafią wyszukać taki szit, który jest
    później obiektem pożądań i westchnień mniej zdolnych kolekcjonerów.

    Tak mi się skojarzyło: http://www.up.programosy.pl/foto/781674_1.jpg

    --
    Jarek

  • 15. Data: 2017-06-20 11:09:11
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > No ale trzeba przyznać, że potrafią wyszukać taki szit, który jest
    > później obiektem pożądań i westchnień mniej zdolnych kolekcjonerów.
    >
    > Tak mi się skojarzyło: http://www.up.programosy.pl/foto/781674_1.jpg

    Dobre :) taką już mam :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2017-06-20 11:36:28
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 18.06.2017 um 19:58 schrieb Sebastian Biały:
    > Cześć.
    >
    > Poszukuje takiego pojemnika:
    >
    > https://drive.google.com/open?id=0B_tdetIhaLvaZy1GY0
    xYcEJyOUE

    > Wydaje mi się że byl kupiony w Netto, ale to "generyczy" pojemnik, więc
    > pewnie mozna go dostać gdzie indziej. Niestety szukanie na allegro nie
    > wyszło. Ktoś poznaje?
    >
    > Grupa pasuje, bo to pojemnik idealny na małe elementy elektroniczne :D

    a takie coś?
    https://www.conrad.de/de/sortimentskasten-l-x-b-x-h-
    164-x-31-x-101-mm-anzahl-faecher-10-feste-unterteilu
    ng-816574.html

    Waldek

  • 17. Data: 2017-06-20 20:16:38
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/20/2017 11:36 AM, Waldemar wrote:
    > a takie coś?
    > https://www.conrad.de/de/sortimentskasten-l-x-b-x-h-
    164-x-31-x-101-mm-anzahl-faecher-10-feste-unterteilu
    ng-816574.html

    też nie :/

    O zmianie "systemu" pomysle, na razie jeszcze nie tracę nadziei.

  • 18. Data: 2017-06-20 23:08:01
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > też nie :/
    >
    > O zmianie "systemu" pomysle, na razie jeszcze nie tracę nadziei.

    Może daj zdjęcie bez zawartości i może też otwarte.
    Google wyszukiwanie obrazem miało by łatwiej.

  • 19. Data: 2017-06-28 21:22:20
    Od: Jawi <g...@p...fm>

> [...]
    > wyszło. Ktoś poznaje?
    >
    > Grupa pasuje, bo to pojemnik idealny na małe elementy elektroniczne :D
    tu szukałeś?

    http://www.sklep.monster.pl/produkty/artykuly-rozne/
    wyposazenie-magazynu,3,48148?pageId=9

  • 20. Data: 2017-06-28 22:54:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/28/2017 9:22 PM, Jawi wrote:
    > http://www.sklep.monster.pl/produkty/artykuly-rozne/
    wyposazenie-magazynu,3,48148?pageId=9

    Dziękuję, na pierwszy rzut oka nie ma ale jeszcze dokłedniej posprawdzam.