  • 1. Data: 2011-01-27 17:29:30
    Temat: Pojemność plecaków lowepro filpside
    Od: "Zajcev666" <b...@w...pl>

    Witam
    Mam zamiar sobie kupić plecak fotograficzny i szczególnie zaciekawiły mnie
    plecaki lowepro flipside 300 i 400 aw. W bliskiej przyszłości mam zamiar
    kupic sobie jakies dłuższe tele =]
    więc mam pytanie skierowane głównie do posiadaczy wyżej wymienionych
    plecaków. Czy pomieszczą one sigmę 150-500 bądź 120-400 wraz z podpiętym
    body(konkretnie Nikonem D90) i na ile obiektywów miejsca jeszcze zostanie?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    Kuba

  • 2. Data: 2011-01-27 17:57:56
    Temat: Re: Pojemność plecaków lowepro filpside
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Zajcev666" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > body(konkretnie Nikonem D90) i na ile obiektywów miejsca jeszcze zostanie?

    Mam 400 i Tobie też radzę ;) z czasem i tak braknie miejsca... Z dużych
    obiektywów mam tylko 70-200 Canona - reszta to drobnica plus lampa.
    Zastanawiałem się nad 300 i wyszło mi, że różnica w cenie niewielka a w 300
    nie zapakuję się ze wszystkimi klamotami. Plecak fajny. Rozwiązanie z
    wejściem od strony pleców - bardzo sprytne i w miarę bezpieczne jeśli chodzi
    o kradzieże w tłumie... Wersja zielona moim zdaniem mniej przypomina plecak
    foto - i dobrze (ja niestety mam wersję czarną ;)

    --
    Lol

  • 3. Data: 2011-01-28 15:36:06
    Od: "Zajcev666" <b...@w...pl>

    Lol dzięki za odpowiedź, ale ponawiam pytanie czy ta sigma 150 - 500 zmieści
    się do flipside'a 300? Dzwoniłem do sklepu i właśnie maja ta 300-tkę, a na
    400 musiałbym czekać.
    Pozdrawiam Kuba

  • 4. Data: 2011-01-28 19:34:16
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

> [...]
    > plecak
    > foto - i dobrze (ja niestety mam wersję czarną ;)

    W Flipside 300:
    główna komora ma w pionie 30cm
    Gdy wyjmiesz (odpinaną na rzepy)torebkę z górnej części, masz 39 cm w
    pionie.

  • 5. Data: 2011-01-28 19:36:45
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > W Flipside 300:
    > główna komora ma w pionie 30cm
    > Gdy wyjmiesz (odpinaną na rzepy)torebkę z górnej części, masz 39 cm w
    > pionie.

    W 400 z grubsza to samo, za to jest szerzej...

    --
    Lol

  • 6. Data: 2011-01-28 21:18:37
    Od: "Zajcev666" <b...@w...pl>

    Lol, m0w bardzo dziękuję za odpowiedzi.

  • 7. Data: 2011-01-29 15:51:10
    Od: "Zajcev666" <b...@w...pl>

    LOl;m0w dzięki za odpowiedzi.=]
    Kupiłem dzisiaj lowepro flipside 400 aw i jestem bardzo zadowolony.