  • 1. Data: 2019-07-11 13:47:32
    Temat: Połączenie LTE - co to jest?
    Od: "Agata" <n...@s...pl>

    Witam!

    Mam abonament z Orange na rozmowy i połączenia
    z Internetem ze smartfona.
    Mój Orange w smartfonie pokazuje, że mam miesięcznie
    - 5 GB na połączenia internetowe
    - 4.18 GB w pakiecie danych w roamingu w UE
    - Nielimitowane połączenia LTE : pozostało 100 GB

    Wiem jak krzystać z 5 GB na połączenia internetowe
    w kraju. Wykorzystuję je na połączenia smartfona
    z Internetem bezpośrednio lub używając smartfona
    do łączenia z Internetem przez WiFi mojego laptopa.

    Wydaje mi się, że na terenie UE analogicznie mogłabym
    korzystać z tych 4.18 GB. Pewnie musiałabym coś
    dopłacać poza abonamentem jak za roaming.

    Zupełnie nie wiem jak wykorzystywać te 100 GB na
    nielimitowane połączenia LTE. Jeśli mam 100 GB,
    to co oznacza określenie "nielimitowane" ? Czy mogę
    z tego korzystać również za granicą?

    Bardzp proszę o wyjaśnienia. W Orange nie znalazlam
    wyjaśnień.

    Pzdr.
    Agata

  • 2. Data: 2019-07-11 16:01:36
    Temat: Re: Połączenie LTE - EOT
    Od: "Agata" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Agata" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    [ ]
    Już wiem, że mój smartfon nie ma obsługi LTE.
    EOT

    Pzdr.
    Agata

  • 3. Data: 2019-07-11 22:07:59
    Temat: Re: Połączenie LTE - co to by nie bylo!
    Od: ? you jump on top of my dick ? <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Agata wrote:
    > Mój 'pomarańcza' ('ora*ge' (fr))

    Nonsens! *Nie* *twoj* i to obojetnie jak do tego podejdziesz!
    Jestes tylko *uzaleznionym* uzytkownikiem, ktory "wydojony"
    zostanie w kazdy mozliwy sposob, aby napelnic kabzy cwaniakom
    inaczej kapitalitsycznym HIENOM.
    Tu http://bit.ly/2SaNDBT jest *wlasciciel*!

    Wbij sobie do glowy jedno: w euJUNTA (po twojemu ueHUNTA),
    zrobila z neoPRLu marioneteke i kazdy w kazdej chwili moze
    byc *WSZYSTKIEGO* pozbawiony!
    U waszych "sasiadow" (na zachod od Odry) zwie sie to Enteignung,
    co was glownie dotyczy! http://bit.ly/2JCRa8m dzisiaj masz jutro
    jestes gola i wesola... *NIC* masz twojego/swojego, w Chinach nawet
    wewnetrzne organy zostana ci pobrane, aby inny zajebiscie bogaty
    je czasowo przejal w uzywanie!

    > Wydaje mi się, że na terenie ueJUNTA analogicznie mogłabym
    > korzystać z tych 4.18 GB

    Nonsens! Bajeczka jest ze w ueJUNTA "walesanie sie" 'roaming'
    jest w 100% rownowazne kosztom w teleSieci "domowej" (lokalnej).

    > Bardzp proszę o wyjaśnienia. W *ora*ge' nie znalazlam
    > wyjaśnień.

    Wszystko jest celowo zamierzone, klienta (uzaleznionego nabywce)
    utrzymywac w *niewiedzy* (podstawa 'kapitalizmu HIEN'). W cwany
    sposob tobie wydrzec mamone, aby inni "cwansi" od ciebie zyli
    na twoj koszt!

    ### vixum ### voxum ####

    Wszystkie te problemy zalatwiam 4 badziewiami satTeleBadziew,
    mobilny teleBadziew (wszystko dowolnie od zachcianek) i to co
    pod tym linkiem ('url') http://bit.ly/2LJSYyR jezdze sobie po
    calym wariatoGlobie i NIE mam jakichkolwiek problemow!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow: http://bit.ly/2U5oXdf