  • 1. Data: 2017-06-24 13:47:10
    Temat: Polecany internetowy sklep z częściami do aut
    Od: ewrrwe <k...@a...pl>

    Witam

    Poszukuje dobrze zaopatrzonego sklepu z częściami do aut. Ostatnio
    kupiłem kilka części w iparts.pl niestety otrzymałem części nie
    pasujące do mojego auta. Nie polecam!!! W poniedziałek odsyłam szkoda
    kasy na przesyłki. Jakiś rok temu kupowałem w innym sklepie i było ok
    ceny też, tylko że teraz nie moge odnaleźć tego sklepu. Macie jakieś
    sprawdzone adresy , potrzebuję części do skody i czasem do peugeota.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2017-06-24 13:57:10
    Temat: Re: Polecany internetowy sklep z częściami do aut
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote:
    > Poszukuje dobrze zaopatrzonego sklepu z częściami do aut. Ostatnio
    > kupiłem kilka części w iparts.pl niestety otrzymałem części nie
    > pasujące do mojego auta. Nie polecam!!!

    Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
    pracują ludzie pomyłki mają miejsce.

    Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
    statystyczny?

  • 3. Data: 2017-06-24 14:41:52
    Od: ewrrwe <k...@a...pl>

    Sebastian Biały wrote:

    > Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
    > pracują ludzie pomyłki mają miejsce.
    >
    > Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
    > statystyczny?

    Szczeki otrzymałem dwa razy i inne tarcze hamulcowe >> Sprawdzali z
    vin-em jednak to nie pomogło. We wcześniejszym sklepie a także innych
    miejscach gdzie kupowałem nie było jakoś problemów zawsze pasowało.

  • 4. Data: 2017-06-25 01:37:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ewrrwe pisze tak:

    > Poszukuje dobrze zaopatrzonego sklepu z częściami do aut.

    Nie ma takiego.

    Jak się dobrze przypatrzysz na pudełka i etykiety to dowiesz się
    że oni robią machmęt i kupują szybko od siebie a magazynu nikt tak
    naprawdę nie ma "dobrze zaopatrzonego".

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2017-06-25 01:43:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** ewrrwe pisze tak:

    > Szczeki otrzymałem dwa razy i inne tarcze hamulcowe >>
    > Sprawdzali z vin-em jednak to nie pomogło. We wcześniejszym
    > sklepie a także innych miejscach gdzie kupowałem nie było
    > jakoś problemów zawsze pasowało.

    Jest tyle rybek w oceanie a ty właśnie musiałeś wybrać iparts.pl

  • 6. Data: 2017-06-25 07:12:29
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    > Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
    > pracują ludzie pomyłki mają miejsce.
    >
    > Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
    > statystyczny?

    Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami
    samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę
    za ladą patrzy w katalog i prosi o VIN. Po sprawdzeniu okazuje się, że w
    tym modelu auta, fabrycznie montowano cztery rodzaje sprzęgieł. Miłe i
    ładne dziewczę mówi, iż dalsza rozmowa będzie miała sens, po
    przyniesieniu do sklepu wymontowanego sprzęgła i sprawdzeniu numeru
    fabrycznego, a nawet zmierzeniu linijką, czy fi wynosi 20 cm, czy też 21
    cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na
    chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci.
    Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail,
    SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach
    alternatywnych.

    Z ukłonami
    MJ

  • 7. Data: 2017-06-25 15:21:07
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 24 czerwca 2017 13:36:39 UTC+2 użytkownik ewrrwe napisał:
    > Witam
    >

    > Poszukuje dobrze zaopatrzonego sklepu z częściami do aut.

    Po co ci taki sklep?
    Jeżeli w celu naprawy samochodu, to znacznie lepszym rozwiązaniem jest pojechanie do
    warsztatu specjalizującego się naprawie tej marki i oni już będą wiedzieć co wymienić
    i gdzie kupić.

  • 8. Data: 2017-06-25 15:37:52
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/25/2017 7:12 AM, Tata wrote:
    > Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami
    > samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę

    Czyli jednak człowiek. Sorry, w takiej sytuacji pomyłki wliczaj w
    koszty, tak jest wszędzie.

    > cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na
    > chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci.

    Nie, pomyłki magazynowe to zawyczaj bylejakość magazyniera.
    Zautomatyzowane magazyny gdzie pracują roboty i przeszukuja
    *WILOKROTNIE* więcej częsci (np. elektronika) mają mniejsze ratio pomyłek.

    Dodatkowo w branzy samochodowej producenci zycia nie ułatwiają
    produkując 6 wariantow tego samego elementu i diabli wiedzą który jest
    który. Trudno miec pretensje że panienka po hisotrii sztuki nie ma tez o
    tym pojęcia poza poglądem statystycznym.

    > Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail,
    > SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach
    > alternatywnych.

    Ależ wysyła. Nie zliczę ile razy mechanicy wymieniali kurierem coś co
    doszło i było złe mimo że miało być dobre. Po drodze jest łańcuch ludzi
    i każdy może popełnić błąd.

  • 9. Data: 2017-06-25 23:47:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Po co ci taki sklep?

    może sam naprawia

    > Jeżeli w celu naprawy samochodu, to znacznie lepszym rozwiązaniem
    > jest pojechanie do warsztatu specjalizującego się naprawie tej
    > marki i oni już będą wiedzieć co wymienić i gdzie kupić.

    Oni już będą wiedzieć. Co piątek najebane dresy z nadbudówką.
    Łukaszu masz sprzegełko do tuarega? Mam Przemku.

  • 10. Data: 2017-06-27 11:59:55
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "ewrrwe" <k...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > sklepie i było ok ceny też, tylko że teraz nie moge odnaleźć tego
    > sklepu. Macie jakieś sprawdzone adresy , potrzebuję części do skody i

    do Skody masz Skoda Ełk czy tam autogrupa w google znajdziesz a jak zamawiasz to
    nei podawaj vin bo to nie zawsze działa tylko numery części producenta wtedy nie
    ma wątpliwości i sprzedawca wysyła ci to co chcesz a nie to co jakiś system mu
    sugeruje jako pasującą część

    Pzdr
    Piotrek