  • 41. Data: 2012-09-12 22:53:39
    Temat: Re: Polerowanie plastikowych reflektorów
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2012-09-12 09:45, Filip pisze:

    > A miałeś sklejone klejem czy masą klejąco-uszczelniającą?

    Oryginalne Hella i ichne kleidło. Nie wiem co stosują.

    > Polerowanie szkła czy plastiku? Jeśli plastiku to to nic nie daje, tzn.
    > daje ale bardzo malutko. Jakieś 5 do 10%. Mało zauważalne dla oka.

    Nie rozumiem. Co nic nie daje jeśli plastik?

    > Jeśli w ogóle można kupić. Bo do mojego to graniczy z cudem.

    Tym bardziej polegał bym na kimś z doświadczeniem i renomą.

    > Ja wczoraj założyłem moje nieszczęsne reflektory i jestem miło
    > zaskoczony, efekt świecenia: 100% lepiej! Wieczorem reflektory z metra
    > wyglądają jak nowe... z 30 cm widzę sporo jeszcze do zebrania... :/ W
    > dzień z 2-3 metrów wyglądają jak nowe, bliżej już widać lipe. Nie jestem
    > do końca zadowolony. Będę powtarzał operację na reflektorach, tym razem
    > z lepszymi papierami (niebieskimi).

    Jak to sie mówi, trening czyni mistrza :)
    Przerób jeszcze temat tego specyfiku który nakłada się pędzelkiem by
    zabezpieczyć plastik by nie matowiał i przed UV. Choć ponoć UV jest
    przyczyną matowienia.

    Życzę powodzenia :)
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 42. Data: 2012-09-13 11:19:53
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Ciekawe....

    Nie znam się ale na podstawie tego co widziałem w kilku stacjach
    diagnostycznych, to nie ustawią prawidłowo świateł.

    > Może czas do diagnostów jechać, a nei do podbijaczy?

    Byłem już u kilku różnych i u każdego ten sam wózek.

  • 43. Data: 2012-09-13 11:25:27
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-09-12 22:53, Krzysztof 45 pisze:

    > Oryginalne Hella i ichne kleidło. Nie wiem co stosują.

    "Rozklejenie lamp i dokładne sklejenie takim samym klejem."

    Coś mi się tu nie zgadza ;)

    > Nie rozumiem. Co nic nie daje jeśli plastik?

    Nic nie daje polerowanie plastiku. A co daje?

    > Tym bardziej polegał bym na kimś z doświadczeniem i renomą.

    Ale to nie ja pisałem a mi odpowiedziałeś :)

> [...]
    > Przerób jeszcze temat tego specyfiku który nakłada się pędzelkiem by
    > zabezpieczyć plastik by nie matowiał i przed UV. Choć ponoć UV jest

    Co Wy wszyscy za bzdury ciągle na wszystkich forach kopiujecie. Ktoś
    kiedyś palnął głupotę i wszyscy kopiują. UV nie jest przyczyną
    matowienia, bo reflektory są robione z pleksy gs, która jest odporna na
    uv, chemię i zarysowania. I nie ma czegoś takiego jak specyfik na uv.
    Nakładają w procesie produkcji pod odpowiednią temp. i w odpowiednich
    warunkach specjalną warstwę "utwardzającą", która służy niejako ochronie
    reflektora przed warunkami atmosferycznymi.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2012-09-14 15:14:14
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-09-13 11:19, Filip pisze:

    > Nie znam się ale na podstawie tego co widziałem w kilku stacjach diagnostycznych,
    to nie ustawią prawidłowo świateł.

    Bo im się nie chce (umieć to chyba umieją, przynajmniej powinni).

    W praktyce sprawdzają tylko poziomą część linii odcięcia, a i to byle jak, nawet nie
    raczę dokładnie ustawiać wózka.

  • 45. Data: 2012-09-15 01:04:42
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Bo im się nie chce (umieć to chyba umieją, przynajmniej powinni).
    >
    > W praktyce sprawdzają tylko poziomą część linii odcięcia, a i to byle
    > jak, nawet nie raczę dokładnie ustawiać wózka.

    No właśnie, ciekawi mnie to dlaczego. Bo pojechałem z kompletnie
    rozregulowanymi reflektorami i z takimi samymi wyjechałem, tylko ustawił
    linię poziomą... I jeszcze za to kasują, to jest czyste złodziejstwo :)