  • 1. Data: 2010-11-04 18:57:14
    Temat: Polisa OC przy sprzedaży pojazdu - co przekazać?
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Witam

    Chciałbym by ktoś wyjaśnił mi co mam przekazać przy sprzedaży samochodu
    kupującemu jeżeli chodzi o OC. Tu
    http://stawkioc.pl/ubezpieczenie-oc-kolizja-szkoda-s
    prawca-brak-oc-kara-ufg_21.html
    piszą, że "Wraz ze sprzedażą pojazdu zbywca ma obowiązek przekazania nowemu
    właścicielowi pojazdu dokumentów potwierdzających umowę ubezpieczenia OC
    posiadaczy pojazdów mechanicznych (polisę).". Czy chodzi zatem o cały
    wypełniony wniosek o zawarcie umowy wraz z potwierdzenie zawarcia czy tylko
    o ten mały kwitek wożony wraz z dowodem rejestracyjnym - stanowiący dowód
    zawarcia umowy?

  • 2. Data: 2010-11-04 20:09:16
    Temat: Re: Polisa OC przy sprzedaży pojazdu - co przekazać?
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2010 18:57:14 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Witam
    >
    > Chciałbym by ktoś wyjaśnił mi co mam przekazać przy sprzedaży samochodu
    > kupującemu jeżeli chodzi o OC. Tu

    Mały kwitek

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2010-11-04 21:08:31
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > właścicielowi pojazdu dokumentów potwierdzających umowę ubezpieczenia OC
    > posiadaczy pojazdów mechanicznych (polisę).".

    Dokumentów potwierdzających zawarcie.

    > Czy chodzi zatem o cały
    > wypełniony wniosek

    Wniosek nie jest dokumentem potwierdzającym zawarcie.
    Jest nim polisa.
    Więc ten papierek, który winieneś wozić na codzień...

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2010-11-04 22:04:52
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:iav3ru$jqr$4@cougar.axelspringer.pl>:

    > Wniosek nie jest dokumentem potwierdzającym zawarcie.
    > Jest nim polisa.
    > Więc ten papierek, który winieneś wozić na codzień...

    Papierek posiadam w razie kontroli, a polisę mam w szufladzie biurka w domu
    -- zdecyduj się więc... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2010-11-05 11:55:24
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    'Tom N' wrote:

    > Papierek posiadam

    Masz. Posiada się żonę albo majątek - resztę rzeczy się ma.

    > w razie kontroli, a polisę mam w szufladzie biurka w domu
    > -- zdecyduj się więc... ;P

    Decyduję się - mój papierek jest polisą.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 6. Data: 2010-11-05 16:51:43
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Bydlę w <news:ib0nqs$9ac$1@cougar.axelspringer.pl>:

    > Masz. Posiada się żonę albo majątek - resztę rzeczy się ma.

    Twierdzisz, że nie mogę z tym papierkiem zrobić co mi sie podoba?

    posiadać I
    4. <<mieć jakieś możliwości, dysponować czymś>>

    Nie porównuj innych... ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 7. Data: 2010-11-05 17:47:29
    Temat: Re: Polisa OC przy ??
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    'Tom N' wrote:

    > Papierek posiadam

    > Twierdzisz, że nie mogę z tym papierkiem zrobić co mi sie podoba?

    A o zboczeniach nie będziemy tu chyba rozmawiali.
    Posiada się majątek albo żonę.
    Resztę rzeczy się ma.
    Po prostu ma.

    > posiadać I
    > 4. <<mieć jakieś możliwości, dysponować czymś>>

    Po pierwsze jest na czwartym miejscu, bo wciąż błędne, po drugie tyczy
    majątku, czegoś o wielkiej wartośći, nie polisy za 1000 zł...

    > Nie porównuj innych... ;P

    :-)))

    --
    Bydlę