eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaPolkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści. › Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację "rasową"... objaśnienia w treści.
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Polkomtel - PLUS, operator nieprzyjazny swoim klientom, stosuje segregację
    "rasową"... objaśnienia w treści.
    Date: Thu, 10 May 2018 13:58:31 +0200

    Sytuacja - bliska znajoma, niemal jak najbliższa rodzina, nagle utraciła
    kontakt swojej komórki zze światem. Osoba już dość wiekowa, mniejsza o to,
    ile ma. Chciała uczciwie to zgłosić. po tym, jak nie przebiła się przez te
    wszystkie menu, co w międzyczasie pierdolili "ach, weź,. nasze wspaniałe
    usługi" i całe morze innych bajerów, po ponad półgodzinie prób dotarcia do
    jakiegoś sensownego punktu... Poprosiła mnie o pomoc. Jako, że i ja mam w
    UPC, które w tym momencie nic nie zawiniło, to zdecydowałem się, aby znaleźć
    (w końcu mi się udało) jakąś alternatywną drogę dotarcia do punktu, gdzie
    można po prostu wywołać konsultanta.
    Dzwoniąc z UPC, po kilka poziomów naprzód, nie było w menu "połączenie z
    konsultantem - zero". Dopiero gdzieś dość daleko. Ale już z Nie-Nie, po
    pierwszej jedynce i odczekaniu, jużz po drugiej jedynce słyszę "połaczenie z
    konsultantem - zero". Dlaczego PLUS abonentom Fak-Faka umożliwia szybkie
    dotarcie do konsultanta, a już abonentom UPC (czy może sądzą, że to
    ex-Tepsa?) nie. Wybranie zera skutkuje ponowną recytacją menu, a po 3 próbie
    rozłaczzenie. I to jest właśnie ta "segregacja rasowa".
    Dodatkowo komplikacja menu, pierdolenie przez automat jakichś głupich
    treści, nie przyszedłem wysłuchiwać bzzdur o nowych telefonach, jaki mamy
    wspaniały prąd i usługi bankowe, tylko rozwiązać problem. Czy to firma dla
    debili? Jaja kobyły, a nie byłem w stanie tego logicznie ogarnąć. Tym
    bardziej osoba wiekowa, bardzo mi bliska, choć nie z rodziny, wykazała się
    wyjątkową cdierpliwością... i jednak poległa. Nie chodzi tu o "wszyscy
    konsultanci są zajeci", bo to normalne i do tego nikt nie miał pretensji.
    Pretensje były o to, żże do konsultanta nie sposób się dostać. Internetu ta
    osoba nie ma, bo nie potrzebuje.
    To tylko taka gorzka uwaga, że firmom coraz mniej leży na sercu dobro ich
    klientów. Mam nadzieję, że czyta to ktoś z PLUSa (Polkomtel, wiadomo). I
    może jakaś decyzyjna głowa się zreflektuje, zanim stracą kolejnego abonenta,
    bo zapewniam, że namówię tę osobę, do zmiany operatora, a jestem w stanie
    tego dokonać.
    A kiedyś PLUS to był mój operator... Ale jużz od czasu debilnych reklam z
    kabaretem Mumio, na widok symbolu "+" zaświeca mi się żółta lampka. A
    jeszcze te głupkowate reklamy "Brawo ty, brawo ja, gęba żre, dupa sra".
    Misio też jest głupkowaty, ale jego jeszcze jestem w stanie strawić (choć
    przekazywanych treści już niekoniecznie)... Jednak kto mądry robi reklamę,
    gdy misiu pierdzi na świeczkę i powoduje pożzar choinki i pójścia z dymem
    połowy chaty? https://www.youtube.com/watch?v=kPSJGS5e-PY

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...