    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: z <...@...pl>
    Subject: Polkomtel przysłał nowy regulamin
    Date: Wed, 6 Jun 2018 07:54:50 +0200

    Gdybym od 10 lat nie był ich klientem to może nie zwróciłbym uwagi na
    taki fakt.
    Czy to kolejny objaw paniki przed RODO czy oni mają taki bałagan?
    Czy mam to uznać za nękanie?
    Czy następnym krokiem będzie przysłanie mi faktury? :-)
    Mam do nich wkroczyć i zrobić armagedon w salonie?
    Gdzie są ekolodzy? 7 kartek A4. Bezsensownie wycinane drzewa.
    Jak żyć panie prezesie? :-)