  • 1. Data: 2018-01-09 17:53:22
    Temat: Polkomtel rządzi
    Od: p...@g...com

    https://komorkomania.pl/35504,plus-blokowanie-telefo
    nu-abonament-knox

  • 2. Data: 2018-01-09 20:01:40
    Temat: Re: Polkomtel rządzi
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-09 o 17:53, p...@g...com pisze:

    > https://komorkomania.pl/35504,plus-blokowanie-telefo
    nu-abonament-knox

    W kwietniu 2017r deklarował to plus i tMobile. Przegapiłeś?
    I dajesz linka do gównianej strony która marudzi mi
    na oprogramowanie którego używam.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-01-10 01:11:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    RadoslawF pisze tak:

    nu-abonament-k

    > W kwietniu 2017r deklarował to plus i tMobile. Przegapiłeś?
    > I dajesz linka do gównianej strony która marudzi mi
    > na oprogramowanie którego używam.

    Zaufana Trzecia Strona

    ale jebus to wymyślał.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-01-11 22:28:39
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-09 o 17:53, p...@g...com pisze:
    > https://komorkomania.pl/35504,plus-blokowanie-telefo
    nu-abonament-knox

    No i w sumie o co chodzi?
    Jeżeli ktoś kradnie, to nie należy mu z tego powodu życia uprzyjemniać.

  • 5. Data: 2018-01-11 23:23:22
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-11 o 22:28, Poldek pisze:

    nu-abonament-knox

    > No i w sumie o co chodzi?
    > Jeżeli ktoś kradnie, to nie należy mu z tego powodu życia uprzyjemniać.

    Jak ktoś kradnie to najpierw sprzedaje telefon naiwniakowi na alledrogo
    a dopiero potem przestaje płacić abonament.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-01-12 07:58:41
    Od: p...@g...com

    -No i w sumie o co chodzi? Jeżeli ktoś kradnie, to nie należy mu z tego powodu życia
    uprzyjemniać.

    czytamy ze zrozumieniem :-) facet przedluzal umowe i nie ma ani slowa aby on zalegal
    z ratami (zreszta zrezygnowal z umowy) prewencyjne instalowanie backdoora aby walczyc
    z nieuczciwymi klientami to oczywiscie prawo Polkomtela ale jak widac mozna
    zrezygnowac z Samsunga i z ich uslug