  • 1. Data: 2011-11-18 18:14:20
    Temat: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Witam

    Wymówiłem Polkomtelowi umowę na świadczenie usług telekomunikacyjnych w
    abonamencie na rzecz usług przedpłaconych. Jako, że znalazłem bardziej
    odpowiadającą mi sieć, po zakończeniu umowy abonamentowej, złożyłem u nowego
    operatora wniosek o przeniesienie. Otrzymałem informację, że Polkomtel
    zablokował przeniesienie z powodu braku rejestracji. Udałem się więc do
    salonu Polkomtela by uzupełnić rejestrację. Okazało się, że trzeba doładować
    konto by dokonać rejestracji. W istocie na koncie nie było środków do
    wykonywania połączeń ale zgodnie z nowymi zasadami numer był aktywny dla
    połączeń przychodzących. Tak zmuszono mnie do 5zł doładowania którego nie
    potrzebuję.

    Niniejszym chciałem serdecznie podziękować Polkomtelowi za dalszą
    współpracę.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-11-18 22:24:42
    Temat: Re: Polkomtel wyłudza pieniądze?
    Od: "prg" <b...@b...pl>

    > Niniejszym chciałem serdecznie podziękować Polkomtelowi za dalszą współpracę.

    slyszales polkomtelu ty?!!??!?!!!!jedenjedenjedenascie

  • 3. Data: 2011-11-19 11:14:42
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-18 19:14, John Kołalsky pisze:
    Okazało się, że
    > trzeba doładować konto by dokonać rejestracji.

    Ciekawe jakim to aspektem technicznym parówy wytłumaczyły ten fakt.
    Normalne wyłudzenie pieniędzy.

    > Niniejszym chciałem serdecznie podziękować Polkomtelowi za dalszą
    > współpracę.

    Ja już to zrobiłem dawno i nie chce wracać to tej firmy.

  • 4. Data: 2011-11-19 21:57:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 18 Nov 2011 19:14:20 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

> [...]
    >potrzebuję.
    >
    >Niniejszym chciałem serdecznie podziękować Polkomtelowi za dalszą

    ciekawe co uke by na to powiedział bo to nie jest chyba zgodne z
    prawem

  • 5. Data: 2011-11-20 13:57:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 19.11.2011 dizel <x...@x...xx> napisał/a:

    > ciekawe co uke by na to powiedział bo to nie jest chyba zgodne z
    > prawem

    Było od razu przenosić z abo na abo, albo doczytać w podpisywanym regulaminie że
    rejestracja wymaga środków, a przeniesienie rejestracji. I siesz się że są
    doładowania za piątaka, bo tanio zapłaciłeś za gapiostwo.

  • 6. Data: 2011-11-20 21:31:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@m...com.pl>

    > Było od razu przenosić z abo na abo,

    Tylko, że ja nie chciałem mieć już abo. Abo ma miesiąc wypowiedzenia, więc
    nie chcąc wchodzić w abo u nowego operatora zmieniłem na prepaid u starego.
    I wszystko byłoby ok gdyby ten prepaid został zarejestrowany ze zmianą z
    abo. Nie wpadłem, że zarejestowany z natury abo po zmianie na prepaid staje
    się niezarejestrowanym. Zresztą nie wiem co by moje "wpadanie" zmieniło w
    temacie rejestracji.

    > albo doczytać w podpisywanym regulaminie że
    > rejestracja wymaga środków, a przeniesienie rejestracji.

    No ale co mnie obchodzą regulaminy ... ja nie chcę świadczenia usług tylko
    właśnie nieświadczenia. Niemożność wykonania przeniesienia bez wykonywania
    płatnej rejestracji jest według mnie zwykłym wymuszeniem lub wyłudzeniem
    jeśli w istocie nie jest konieczne.

    > I siesz się że są
    > doładowania za piątaka, bo tanio zapłaciłeś za gapiostwo.

    Chciałem związać swój numer z dogodną dla mnie usługą co okazało się
    niemożliwe bo musiałem dokonać niechcianej rejestracji a na dodatek wszystko
    kosztowało mnie już z 5 czaso i kosztochłonnych wizyt w salonach i 5zł żywej
    gotówki. A jeszcze nie wiadomo czy uda się numer przenieść do sieci w której
    chciałem go ulokować nim nie przestaną obowiązywać promocje z których
    chciałbym skorzystać. Można mieć wątpliwości dla kogo ja to właściwie
    robię...

  • 7. Data: 2011-11-21 18:22:47
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-20 14:57, Sergiusz Rozanski pisze:
    > Było od razu przenosić z abo na abo, albo doczytać w podpisywanym regulaminie że
    > rejestracja wymaga środków, a przeniesienie rejestracji. I siesz się że są
    > doładowania za piątaka, bo tanio zapłaciłeś za gapiostwo.

    Jeżeli taki zapis faktycznie nadal istnieje to jest to sprawa dla UKE.
    Przeniesienie numeru z operatora jednej sieci do operatora innej sieci
    jest zawsze bezpłatne. Stan konta nie ma tu nic do rzeczy. Póki na
    wyświetlaczu telefonu po zalogowaniu do sieci pojawia się "Plus" to
    numer należy do firmy Polkomtel SA i są jak dupa od srania, żeby na
    życzenie klienta uwolnić numer bezpłatnie.

  • 8. Data: 2011-11-21 20:03:25
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 21.11.2011 Tomaszek <t...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > numer należy do firmy Polkomtel SA i są jak dupa od srania, żeby na
    > życzenie klienta uwolnić numer bezpłatnie.

    Tylko czy dotyczy to również anonimowych klientów? Przeniesienie numeru
    może wymaga jakiś operacji, podpisów itd. Jak nie wiadomo kto jest kto
    bez rejestracji to może operator nie ma wymogu przyjęcia zlecenia.

    Idę teraz do Plusa i mówię że chcę przenieść numer 602345678 z ery i
    co Era ma go tak wydać na życzenie Plusa? A ten przyjąć za oświadczeniem?
    No wybacz :)

    Przeniesienie nadal pozostaje bezpłatne, rejestracja również - wymaga tylko
    dodatniego salda. IMO wszystko się zgadza.

  • 9. Data: 2011-11-21 22:09:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

> [...]

    > może wymaga jakiś operacji, podpisów itd. Jak nie wiadomo kto jest kto
    > bez rejestracji to może operator nie ma wymogu przyjęcia zlecenia.

    Ale co z tego ? Przecież ja ten numer zarejestrowałem tylko by to zrobić
    musiałem najpierw zapłacić 5zł za usługi, z których wcale nie zamierzałem
    korzystać. I te środki nadal tam są bo nie płaciłem za rejestrację. Więc
    mówię, że wyłudzili.

    > Idę teraz do Plusa i mówię że chcę przenieść numer 602345678 z ery i
    > co Era ma go tak wydać na życzenie Plusa? A ten przyjąć za oświadczeniem?
    > No wybacz :)

    A niby jak robi to po mojej dyspozycji ? Przyjmujący numer dostał moje
    pełnomocnictwo.

    > Przeniesienie nadal pozostaje bezpłatne, rejestracja również - wymaga
    > tylko
    > dodatniego salda. IMO wszystko się zgadza.

    Rety, jeśli wymaga dodatniego salda a środki te nie słuzą rejestracji czy
    przeniesieniu to wymuszono albo wyłudzono zapłatę za nie ode mnie. Gdybym
    ich potrzebował do rejestracji lub przeniesienia to by ich już nie było.
    Równie dobrze mogli zażądać wpłaty 10 tysięcy złotych...

  • 10. Data: 2011-11-21 22:11:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

> [...]
    > wyświetlaczu telefonu po zalogowaniu do sieci pojawia się "Plus" to numer
    > należy do firmy Polkomtel SA i są jak dupa od srania, żeby na życzenie

    No i oni ten numer uwolnili bezpłatnie tylko wymusili na mnie zapłatę 5zł